آیا اپل کارت دارید؟ با افزودن اعضای خانواده به حساب خود تا 200 دلار رایگان کسب کنید


اپل در حال ارائه یک تبلیغ جدید برای کاربران اپل کارت است، و نتیجه آن بسیار خوب است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که اعضای خانواده را به حساب اپل کارت خود اضافه کنید و اپل در مجموع تا سقف 200 دلار به شما پاداش نقدی فوری می دهد.

اپل می خواهد تا 200 دلار به شما بدهد

این تبلیغات فقط تا 17 ژوئن در دسترس است، هدف از این تبلیغ تشویق کاربران اپل کارت است تا اعضای خانواده خود را به عنوان مالک و شرکت کننده در حساب اضافه کنند.

در اینجا چیزی است که برای هر افزودن دریافت می کنید:

  • اضافه کردن یک مالک مشترک: او دریافت می کند 100 دلار اگر در 30 روز اول بیش از 100 دلار خرج کنند
  • افزودن یک شرکت کننده: او دریافت می کند 25 دلار اگر در 30 روز اول بیش از 25 دلار خرج کنند

در مجموع، یک خانواده 6 نفره (حداکثر پشتیبانی شده توسط Family Sharing) می تواند تا 200 دلار در مجموع برنده شود، شامل 100 دلار برای مالک مشترک و 25 دلار برای هر یک از 4 شرکت کننده.

برگشت وجه نقد به شکل روزانه نقدی ارائه می شود، درست مانند سیستم استاندارد پاداش کارت اپل. هیچ مانعی برای پرش وجود ندارد، هنگامی که اعضای خانواده شما به حداقل هزینه خود رسیدند، پول بلافاصله در دسترس قرار می گیرد.

شروع به اضافه کردن اعضای خانواده کنید

اپل از ویژگی اشتراک گذاری خانوادگی موجود خود برای اضافه کردن مالکان و شرکت کنندگان استفاده می کند. بنابراین اگر اعضای خانواده شما قبلاً بخشی از خانواده iCloud شما هستند، افزودن آنها به Apple Card در برنامه Wallet سریع و آسان است.

دارندگان Apple Card واجد شرایط می بینند که تبلیغات در برنامه Wallet خود ظاهر می شود، همانطور که در اینجا دیده می شود این پست Reddit.

اگر قبلاً اعضای خانواده خود را در اپل کارت خود دارید، شاید سال گذشته، زمانی که یک تبلیغ مشابه ارائه شدمتأسفانه، این پیشنهاد برای شما در دسترس نخواهد بود، زیرا همه اعضای واجد شرایط باید اعضای جدید اپل کارت باشند.

آیا اپل کارت دارید؟ آیا آن را برای این تبلیغ با اعضای خانواده خود به اشتراک گذاشتید؟ تجربیات خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی