در سهماهه سوم 2022 نیز در سطح برند موفق نبودند. در حالی که محمولههای سامسونگ 13 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت، محمولههای اپل در تمام کشورهای کلیدی 63 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت.
طبق داده های Strategy Analytics، در آخرین جشنواره خرید آنلاین در چین، 11/11، داستان مشابهی بود. فروش کلی نسبت به سال گذشته 35 درصد کاهش یافته است. فروش آیفون نیز کاهش یافت، اما با افت 27 درصدی نسبت به کل بازار عملکرد بهتری داشت.
دو گزارش جدید اطلاعاتی بازار نشان می دهد که آیفون هم در جنوب شرقی آسیا و هم در آخرین جشنواره خرید آنلاین در چین تسلط داشته است.
طبق مطالعه جدیدی که توسط Strategy Analytics انجام شد، امسال 9.0 میلیون دستگاه تلفن هوشمند در جشنواره خرید آنلاین 11.11 در چین فروخته شد که -35 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت. اپل رهبری خود را با هزینه برندهای چینی تثبیت کرده است. شیائومی و آنر از نظر سهم حجمی در رتبه های بعدی قرار دارند و در سه رتبه اول لیست قرار دارند […]
از نظر درآمد به جای فروش واحد، آیفون با یک حاشیه بزرگ رهبری شد.
هر دو گزارش حاکی از کاهش فروش و درآمد گوشی های هوشمند است، اما نشان می دهد که آیفون به طور قابل توجهی از بازار بهتر است.
گزارش های قبلی نشان می دهد که بخشی از توضیح موفقیت اپل در چین این است که این شرکت در زمینه تخفیف ها بسیار سخاوتمند است. این شرکت به طور سنتی همیشه آیفونها را با قیمت تمام شده از طریق فروشگاههای آنلاین و خردهفروشی خود به فروش میرساند، در حالی که بیسر و صدا تخفیفهایی را از طریق فروشندگان شخص ثالث ارائه میدهد.
بر اساس گزارش ماهانه بازار ردیاب، محمولههای گوشیهای هوشمند رده بالا (با قیمت بیش از 400 دلار) در بازارهای عمده آسیای جنوب شرقی* در سه ماهه سوم 2022 نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد افزایش داشته است. سهام کانال تلفن هوشمند جنوب شرقی آسیا از Counterpoint Research. از سوی دیگر، مجموع فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش داشته است. آسیای جنوب شرقی همچنان با باد مخالف اقتصاد کلان مواجه است. این امر منجر به تضعیف احساسات تجاری و مصرف کننده شده است […]
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.