گزارش های قبلی نشان می دهد که بخشی از توضیح موفقیت اپل در چین این است که این شرکت در زمینه تخفیف ها بسیار سخاوتمند است. این شرکت به طور سنتی همیشه آیفونها را با قیمت تمام شده از طریق فروشگاههای آنلاین و خردهفروشی خود به فروش میرساند، در حالی که بیسر و صدا تخفیفهایی را از طریق فروشندگان شخص ثالث ارائه میدهد.
هر دو گزارش حاکی از کاهش فروش و درآمد گوشی های هوشمند است، اما نشان می دهد که آیفون به طور قابل توجهی از بازار بهتر است.
شرکت اطلاعات بازار کانترپوینت برآوردهایی را برای بازارهای اصلی آسیای جنوب شرقی، یعنی اندونزی، تایلند، فیلیپین و ویتنام جمع آوری کرده است. این نشان داد که مجموع فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه گذشته 10 درصد کاهش یافته است، اما مدل های پیشرفته 29 درصد افزایش یافته است – و عرضه آیفون 63 درصد افزایش یافته است.
این یک داستان در حال حاضر آشنا است. تاثیر افزایش قیمت انرژی و تورم بالا باعث کاهش هزینههای مصرفکننده برای کالاهای دلخواه مانند گوشیهای هوشمند جدید میشود و فروش کلی را کاهش میدهد – اما فروش آیفون همچنان بسیار بهتر از کل بازار عمل میکند.
در سهماهه سوم 2022 نیز در سطح برند موفق نبودند. در حالی که محمولههای سامسونگ 13 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت، محمولههای اپل در تمام کشورهای کلیدی 63 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت.
با این حال، آخرین اعداد قابل توجه هستند، به ویژه با توجه به اینکه مدل های Pro در حال حاضر به دلیل اختلالات تولید محدود شده اند. با گذشت بیش از یک ماه از کریسمس، ممکن است برای هدیه دادن آیفون 14 پرو یا پرو مکس خیلی دیر باشد.
دو گزارش جدید اطلاعاتی بازار نشان می دهد که آیفون هم در جنوب شرقی آسیا و هم در آخرین جشنواره خرید آنلاین در چین تسلط داشته است.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
سری آیفون 14 و آیفون 13 در لیست پرفروش ترین مدل ها قرار گرفتند و بر بخش اصلی تسلط داشتند.
از نظر درآمد به جای فروش واحد، آیفون با یک حاشیه بزرگ رهبری شد.
بر اساس گزارش ماهانه بازار ردیاب، محمولههای گوشیهای هوشمند رده بالا (با قیمت بیش از 400 دلار) در بازارهای عمده آسیای جنوب شرقی* در سه ماهه سوم 2022 نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد افزایش داشته است. سهام کانال تلفن هوشمند جنوب شرقی آسیا از Counterpoint Research. از سوی دیگر، مجموع فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش داشته است. آسیای جنوب شرقی همچنان با باد مخالف اقتصاد کلان مواجه است. این امر منجر به تضعیف احساسات تجاری و مصرف کننده شده است […]
طبق مطالعه جدیدی که توسط Strategy Analytics انجام شد، امسال 9.0 میلیون دستگاه تلفن هوشمند در جشنواره خرید آنلاین 11.11 در چین فروخته شد که -35 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت. اپل رهبری خود را با هزینه برندهای چینی تثبیت کرده است. شیائومی و آنر از نظر سهم حجمی در رتبه های بعدی قرار دارند و در سه رتبه اول لیست قرار دارند […]
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
طبق داده های Strategy Analytics، در آخرین جشنواره خرید آنلاین در چین، 11/11، داستان مشابهی بود. فروش کلی نسبت به سال گذشته 35 درصد کاهش یافته است. فروش آیفون نیز کاهش یافت، اما با افت 27 درصدی نسبت به کل بازار عملکرد بهتری داشت.
ما تخمین می زنیم که اپل درآمدی معادل 25.1 میلیارد یوان (3.5 میلیارد دلار) با قیمت کل خرده فروشی 7150+ یوان (1000+ دلار آمریکا) داشته است. اپل از نظر سهم حجم (39 درصد) و سهم درآمد (68 درصد) با هزینه برندهای چینی در رتبه اول قرار گرفت.
گزارشها حاکی از آن است که اپل این تخفیفهای تجاری را افزایش داده است که این واقعیت را تأیید میکند که شرکت کوپرتینویی در ماه جولای شروع به ارائه تخفیف در وب سایت چینی خود کرد.