آیفون 14 اوایل پاییز وارد ایران می شود از حذف ناچ تا عملکرد بدون سیمکارت و انتقال به ماهواره +ویدیو رسمی رونمایی

به هر حال این شرکت یک سال تمام وقت دارد تا مدل جدید خود را معرفی کند و در این مدت زمان، هر چیزی قابل اجرا است. اپل در حال طراحی یک نسخه ی انقلابی است اما از فرضیه هایی که ما درباره مدل جدید او داریم قطعا ضعیف تر است. اما با توجه به حدس و گمان های مختلف، گویا قرار است تا این گوشی نسبت به مدل های قبلی خود تفاوت های اساسی تری داشته باشد؛ در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اما میل و کشش آدمی به سمت بهتر از بهتر هیچ وقت قابل کنترل نبوده؛ این را می توان به خوبی از اشتیاق کاربران برای iPhone 14 شرکت اپل به خوبی متوجه شد.

صفحه‌نمایش سری آیفون 14 اپل

همانطور که می‌دانید، برتری دوربین بین Pro Max و گوشی هایی مانند Google Pixel 6 و Samsung Galaxy S21 Ultra زیاد نیست. از این رو بهتر است آيفون 14 ارتقای مناسبی در این زمینه داشته باشد تا بتوان عکس‌هایی واضح و با کیفیت را به ثبت رساند. شرکت اپل نتوانست فروش مورد انتظار خود را از سری آيفون 12 مینی بدست بیاورد. با این حال با توجه به انتقاداتی که به این شرکت وارد شد، سری آیفون 13 مینی را نیز عرضه کرد. باتوجه به اینکه استقبال از نسخه مینی آيفون بسیار کم شده، پیش‌بینی می‌شود اپل از تولید نسخه مینی برای آيفون 14 خودداری کند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Pro ZA/A Active دو سیم کارت ظرفیت 256/6 گیگابایت

با این حال، انتظار می رود که عملکرد مشابهی از آیفون 14 داشته باشد، با این که دستاوردهای امسال برای مدل های آیفون 14 پرو محفوظ است. هنگامی که آیفون 14 جدید را در دست گرفتیم، کیفیت نمایشگر را با استفاده از تجهیزات تخصصی آزمایش خواهیم کرد، بنابراین حتما این مقاله را برای مراجعات بعدی نشانه گذاری کنید. ویژگی Dynamic Island فضای جدیدی برای اعلان‌ها است که دارای انیمیشن‌ها و انتقال‌های منحصر به فرد است و همچنین دوربین سلفی جلو و سنسور Face ID را پنهان می‌کند.

  • برخلاف پردازنده M2 که شاهد بهبود چشمگیر و قابل توجه ای در مقابل M1 بودیم، پردازنده A16 یک بهبود نسبی در مقابل A15 است.
  • در بحث اتصالات، هر 4 مدل آیفون از 5G و سیم‌کارت‌های التکرونیک پشتیبانی می‌کنند.
  • فراموش نکن که ساخت این تیپ گوشی رول اپل بود که به سامسونگ و تمام شرکت های تولید کننده گوشی یا داد.
  • همانطور که بالاتر گفتیم، اپل در مدل‌های پرو، ناچ را جایگزین یک حفره برای سلفی و سنسور فیس‌آیدی کرده است.
بزرگ‌ترین خبری که در مورد طراحی آیفون ۱۴ وجود دارد، افشاگری بزرگی در مورد رندرهای غیر رسمی از آیفون ۱۴ پرو مکس بوده است. در این رندها به‌جای ناچ، از یک دوربین پانچی استفاده شده است و احتمالا اجزای مربوط به فیس آی دی هم در زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد. همچنین، برجستگی خاصی در بخش دوربین وجود ندارد و لنزهای تقریبا صاف در پشت محصول دیده می‌شوند.

میزان رم این پردازنده هنوز مشخص نیست اما قطعا نسبت به نسخه های A15 بالاتر خواهد بود. همچنین استفاده از طراحی 4 نانومتری به اپل اجازه مصرف کمتر انرژی و قدرت بیشتر را داده تا این گردازنده به حفظ جایگاه اپل کمک کند. 9to5mac بهتر است اپل روی ویژگی‌های هوش مصنوعی، قابلیت‌های سیری و ارائه داده‌ها و خدمات بهتر و واضح‌تر برای کاربران، تمرکز کافی را داشته باشد. داشتن یک سیری خوب و باکیفیت می‌توان در رقابت با Google Assistant مناسب باشد.

نمایشگر آیفون 14