آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس، دوربین اصلی ارتقا یافته و جزیره اسرارآمیز! یک پزشک

فرم فاکتور 6.1 اینچی و طراحی سمت صاف و سیستم دوربین دوگانه در پشت نیز ثابت مانده است. اپل می‌گوید که فلاش نیز با نصب یک فلاش Adaptive True Tone جدید طراحی شده است که آرایه‌ای از ۹ LED است که الگوی آن را با توجه به فاصله کانونی تغییر می‌دهد. با استفاده از تراشه جدید A16 Bionic محصول، که سریع‌ترین چیپ موجود در آیفون است، از ۱۶ میلیارد ترانزیستور استفاده می‌کند که به ویژگی‌های عکاسی محاسباتی داخل گوشی کمک می‌کند. بر اساس آزمایش‌های انجام شده روی گوشی های آیفون جدید اپل، سرعت شارژ آیفون 14 و آیفون 14 پرو مکس تفاوت قابل توجهی دارد. آموزش نصب تیک تاک در ایران [آموزش تصویری…حذف دایرکت اینستاگرام ؛ چگونه پیام اینست…نحوه تبدیل عکس به PDF در گوشی و لپ تاپ […بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ [آ…بهترین برنامه های حل مسائل ریاضی اندروید…

حذف ویروس اندرویدی / بهترین راه برای حذف…

برای اطلاعات بیشتر می توانید راهنمای خرید ایفون 14 پرو مکس را در بلاگ ای تی سیتی مطالعه کنید. با این حال، در این ویدیو می‌توان طراحی جلو و عقب دستگاه را برای چند ثانیه مشاهده کرد. آيفون 14 می‌تواند با نمایشگر بدون بریدگی عرضه شود و بسیاری از کاربران امیدوارند که این شایعه حقیقت داشته باشد. اما بهتر است دوربین جلو در جای اصلی خود قرار داشته باشد تا تاثیری بر عملکرد تصویر برداری و یا Face ID نداشته باشد.

آیفون ۱۴ اپل – ۵۱۲ گیگ

وبلاگ 9to5mac.ir مکس که نام آن ممکن است ایفون 14 پلاس باشد نسخه پایه‌ای ایفون‌های جدید با نمایشگر بزرگ‌تر است. به نوعی سری ایفون‌ 14 چهار گوشی به نام‌های ایفون 14، ایفون 14 پرو، ایفون 14 مکس و آيفون 14 پرو مکس را شامل خواهد شد که دو مدل 14 پرو و 14 نمایشگرهایی 6.1 خواهند داشت و دو مدل 14 مکس و 14 پرو مکس به پنل‌های 6.7 اینچی مجهز می‌شوند. این سنت حال با سری iPhone 14 تغییر کرده و مدل‌های غیر پروی این سری مانند نسل قبل از تراشه A15 Bionic بهره می‌برند. در کنار این تراشه از 6 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X استفاده شده که از نظر فناوری از مدل‌ها پرو عقب‌تر است. اپل گوشی iPhone 14 را با 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شب گذشته اپل در جریان رویداد Far Out خود، از سری گوشی های آیفون 14 رونمایی کرد.

همچنین طبق گفته­ ها قیمت آیفون 14 مکس 899 دلار است و نسخه ­های پرو این گوشی نیز با افزایش قیمت مواجه خواهند بود؛ به طوری که برای خرید آیفون 14 پرو باید 1099 دلار و برای مدل آیفون 14 پرو مکس 1199 دلار باید هزینه کنید. طبق شایعات منتشر شده باید منتظر تغییرات زیادی در بخش نمایشگر آيفون 14 باشیم. طبق گزارشات، نسل جدید گوشی هوشمند اپل در چهار مدل 14 (معمولی)، پرو، پرو مکس و پلاس عرضه می‌شود. در اینصورت نسخه معمولی و پرو دارای نمایشگری با اندازه 6.1 اینچ، و 14 پلاس و پرو مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی عرضه خواهند شد.

  • یک گزینه زوم اپتیکال 2 برابری نیز در برنامه دوربین آیفون وجود دارد که از وضوح کاملی برخوردارست.
  • بر اساس گمانه‌زنی‌های اخیر، اپل گوشی آیفون 14 پرو مکس را با قیمت 1199 دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد.
  • شایعات جالبی که از مکان‌های مختلف منتشر می‌شوند حاکی از آن است که تمام مدل‌های آیفون 14 دارای یک دوربین جلوی جدید هستند که تا 3 برابر قیمت دوربین 12 مگاپیکسلی جلویی فعلی خواهد داشت.
  • با توجه به ممنوعیت واردات گوشی‌های لوکس و گران‌قیمت و همچنین قیمت ارز، باید منتظر ماند دید واردکنندگان قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس در ایران یا دیگر مدل‌ها را در چه بازه‌ای درنظر خواهند گرفت.
این ارتباط با قطعات و نرم‌افزار اختصاصی اپل مجهز شده و به کاربران اجازه می‌دهد ماهواره‌های موجود را پیدا نمایند و به آن‌ها متصل شوند. این قابلیت به الگوریتم فشرده سازی جدیدی مجهز شده تا ارسال پیام اضطراری از طریق ماهواره بسیار سریع‌تر انجام شوند. هر چه زمان می گذرد، حدس و گمان ها درباره گوشی های جدید اپل شکل معتبرتری به خود می گیرند اما با این حال بهترین کار صبر برای معرفی آیفون 14 و بررسی اطلاعات رسمی این گوشی است.