آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس با ظاهر و پردازنده‌ای جدید معرفی شدند دیجی‌کالا مگ

همچنان دو مدل نسخه استاندارد و دو مدل نسخه Pro برای امسال برنامه‌ریزی شده است و گویا تفاوت این مدل‌ها هم بیشتر از سال گذشته خواهند بود. نسخه‌های Pro امسال مثل سال گذشته، آیفون 14 پرو و پرو مکس نامیده شده‌اند و در این مطلب قصد داریم که نگاه ویژه‌ای به بهترین و بزرگ‌ترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۲، یعنی آیفون 14 پرو مکس بیندازیم. آیفون ۱۴ پرو به نمایشگر 6.1 اینچی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، تراشه A16 Bionic و 128 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

قیمت آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اپل مشخص شد

اپل هم به خاطر همین رقابت سنگین پیش رو، تا جایی که امکان داشته این دو را به قابلیت‌های بسیار خوب مجهز کرده است. قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس باعث شده این مدل در لیست گوشی‌های گران‌قیمت بازار قرار گیرد. با این حال این قیمت در محدوده‌ای اقتصادی‌تر از آنچه انتظار می‌رفت تعیین شده است. هرچند برخی خبرگزاری‌ها هم پیش‌بینی کرده بودند که بعیدست قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس با نسل قبل تفاوت چشمگیری داشته باشد و انتظار می‌رفت که کارشناسان اپل سعی کنند تا قیمت‌ها را فعلاً در همین رنج نگه دارند.

  • هنوز نقد و بررسی و امتیازی توسط کاربران برای این محصول ثبت نشده است، شما میتوانید اولین نقد و بررسی یا امتیاز این محصول را در وبسایت ثبت نمائید.
  • گوشی iphone 14 pro max 256GB مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچ Super Retina XDR OLED با فناوری های HDR 10 و Dolby Vision است که نرخ بروزرسانی صفحه آن برابر با 120 هرتز است.
  • سیستم دوربین جدید اپل، باعث بهبود عملکرد در نور کم را تا دو برابر در دوربین اصلی، تا سه برابر در دوربین Ultra Wide، تا دو برابر در دوربین تله فوتو و تا دو برابر در دوربین TrueDepth می‌شود.
  • در مورد دوربین، آیفون 14 پرو 512 گیگ احتمالا با یک دوربین دوگانه در پشت عرضه خواهد شد.
  • همچون بیشتر گوشی‌های پرچمدار، iPhone 14 Pro Max نیز از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی نمی‌کند.
همچنین خاطر نشان می‌شود که گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس در 4 رنگ بنفش، مشکی، نقره‌ای و طلایی وارد بازار می‌شود. در قسمت عکس آیفون ۱۴ پرو مکس، می توانید شاهد عکس های رسمی منتشر شده از 9to5mac آیفون ۱۴ پرو مکس توسط اپل باشید. این عکس ها مرتبط با محصول نهایی است و تمام رنگ بندی ها برای کاربران قابل مشاهده است تا در انتخاب دستگاه مورد نظر خود راحتی بیشتری داشته باشند.

سوالات متداول درباره آیفون 14 پرو

در واقع این گوشی از تراشه انحصاری و فوق‌العاده قدرتمند A16 bionic استفاده خواهد کرد که مسلماً از چیپست A15 که در سری قبلی آیفون‌ها و البته نسخه‌های پایه این سری بکار گرفته شده، سرعت و قدرت بیشتری خواهد داشت و عملکرد بهینه‌تری دارد. اگر می‌خواهید کامل‌ترین گوشی ممکن در بازار از نظر امکانات، سخت افزار و تجربه نرم افزاری دلنشین را تهیه کنید، ما خرید آیفون 14 پرو مکس اپل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از جمله سایر مشخصات آیفون 14 پرو مکس اپل می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرد.

در حالی که حالت سینمایی ۴K را با سرعت ۳۰ یا ۲۴ فریم در ثانیه ارائه می‌دهد. حالت‌های عکاسی محاسباتی شامل حالت شب، HDR 4 هوشمند، حالت پرتره با نور پرتره، عکس‌های پرتره حالت شب، سبک‌های عکاسی برای شخصی‌سازی ظاهر هر عکس و Apple ProRAW است. از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید. مزایای عکاسی محاسباتی قدرتمند مانند حالت شب، هوشمند HDR 4، حالت پرتره با نور پرتره، عکس‌های پرتره حالت شب، سبک‌های عکاسی برای شخصی‌سازی ظاهر هر عکس و Apple ProRAW. با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و …