
ادی کیو، مدیر خدمات اپل به جیم کرامر از CNBC گفت که این شرکت فقط کارهایی را انجام می دهد که مصرف کنندگان به آن اهمیت می دهند.
کیو چند عبارت از استیو جابز را در طول سخنرانی خود در نشست افتتاحیه شورای مدیر عامل CNBC در سانتا باربارا، کالیفرنیا بازیافت کرد.
دو مورد ذکر شده توسط CNBC مستقیماً از راهنمای How to Apple خارج شده اند.
ادی کیو، معاون ارشد خدمات اپل، بسیاری از موفقیتهای بزرگترین شرکت بازار را به گفتن «نه» بیشتر از «بله» نسبت میدهد.
کیو در گفتگو با جیم کرامر از CNBC در نشست افتتاحیه شورای مدیر عامل CNBC در سانتا باربارا، کالیفرنیا، روز سه شنبه گفت: “ما تقریباً به همه چیز “نه” می گوییم. وقتی به بزرگی ما میشوید، به راحتی میتوانید فکر کنید که میتوانید هر کاری یا هر کاری را انجام دهید، و این درست نیست.»
این اساساً خلاصه ای از آنچه استیو در سال 1997 گفت:
«مردم فکر می کنند تمرکز یعنی بله گفتن به چیزی که باید روی آن تمرکز کنید. اما اصلاً معنی آن این نیست. این نه گفتن به صد ایده خوب دیگر است. شما باید با دقت انتخاب کنید. من در واقع به کارهایی که انجام ندادیم به کارهایی که انجام دادم افتخار می کنم. نوآوری یعنی نه گفتن به 1000 چیز.
یکسان:
ادی کیو به توانایی معروف وین گرتزکی بازیکن هاکی روی یخ برای دیدن آینده هنگام بحث در مورد حمله اپل به استریم ورزشی اشاره کرد.
کیو میگوید: «ما میخواستیم به جایی برویم که پاک میرفت، نه جایی که پاک بود. “این چیزی است که [Gretzky] انجام دادن. او اسکیت می زند در جایی که جک می رفت، نه جایی که جن در آن است. و این همان کاری است که ما می خواستیم با ورزش انجام دهیم.
استیو اغلب این نقل قول را نقل می کرد (که خود گرتزکی در واقع به پدرش نسبت می داد).
“یک جمله قدیمی وین گرتزکی وجود دارد که من آن را دوست دارم. من در جایی اسکیت می زنم، نه جایی که بوده است. و ما همیشه سعی کرده ایم این کار را در اپل انجام دهیم.
نقل قول های بازیافتی به ویژه با توجه به اعلام برنامه ریزی شده هدست Reality Pro در WWDC ماه آینده جالب هستند. اپل همان جا اسکیت می زند معتقد است جنون خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که آیا شرکت در این مورد درست است یا خیر.
این حتی کمتر قطعی است:
به گفته Cue، یک ایده تنها زمانی از صفحه طراحی اپل خارج می شود که چیزی باشد که شرکت بداند می تواند به خوبی اجرا کند و اگر واقعاً مورد توجه مصرف کنندگان باشد.
هنوز هیچ نشانه ای وجود ندارد که مصرف کنندگان به واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی اهمیت زیادی می دهند، چه رسد به اینکه 3000 دلار برای آن بپردازند. اینکه آیا اپل می تواند آن را تغییر دهد یا خیر، باید دید.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.