ارزش سهام AAPL در معاملات پیش از بسته شدن تاریخی به 3 تریلیون دلار رسید

سهام اپل (AAPL) اخیراً روندی یک ساله را پشت سر گذاشته و قیمت پایانی جدیدی را ثبت کرده است. در حال حاضر، سرمایه گذاران چشم به یک بالاترین قیمت جدید روزانه و همچنین بالاترین قیمت بسته شدن دارند.

و در حالی که ارزش سهام اپل در سال گذشته به مرز 3 تریلیون دلار رسید، AAPL هنوز با ارزش شرکت 3 تریلیون دلار بسته نشده است.

Apple Vision Pro، جدیدترین محصول AR/VR این شرکت، در اوایل سال 2024 در فروشگاه های ایالات متحده عرضه می شود. قیمت این محصول 3499 دلار است. لنزهای اصلاحی به صورت جداگانه فروخته می شوند.

در سمت محصول، اپل در حال برنامه ریزی چهار آیفون جدید با USB-C در پاییز امسال است. آیفون 15 و آیفون 15 پلاس از طراحی جزیره پویا که با آیفون 14 پرو معرفی شده است، سود می برند. 9to5Mac همچنین گزارش های دقیقی از آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس جدید دارد. انتظار می‌رود این جدیدترین آیفون اولین گوشی با سیستم لنز طراحی پریسکوپ برای زوم اپتیکال بهبود یافته باشد.

اپل تقریباً اولین شرکتی بود که در ژانویه 2022 با ارزش 3 تریلیون دلار تعطیل شد، اما این افزایش در طول معاملات روزانه دوام نیاورد. اپل تا پایان سال به دلیل محدودیت‌های عرضه آیفون که فروش را با مشکل مواجه می‌کند، یک تریلیون دلار از ارزش خود را از دست خواهد داد.

این شرکت پس از باز شدن در قیمت 189.08 دلار و رسیدن به 190.07 دلار در جریان معاملات امروز با قیمت 189.59 دلار به ازای هر سهم بسته شد. این باعث می شود اپل بر اساس ارزش بازار ارزشی معادل 2.982 میلیارد دلار داشته باشد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

6/30: پس از ثبت رکورد در روز پنجشنبه، سهام AAPL در روز جمعه افتتاح شد و برای دومین بار به سرعت به ارزش 3 تریلیون دلاری بر اساس ارزش بازار رسید. علاوه بر اوج معاملات روزانه، نقطه عطف برای شکست حفظ ارزش بازار در 3 تریلیون دلار خواهد بود که قبلا هرگز انجام نشده است. آخرین ضبط 06/29 در زیر:


با وجود شکست های قابل توجه در پایان سال گذشته، به نظر می رسد که اپل در آینده نزدیک با ارزشی معادل 3 تریلیون دلار بسته شود. اپل بار دیگر خود را به عنوان با ارزش ترین شرکت در وال استریت معرفی کرد.