ارزش 3 میلیارد دلاری APPL دور از دسترس نیست – اما نه به لطف Vision Pro

ناگفته نماند جستجوهای AppleCare+ و Google در iDevices شما که در دامنه Services نیز قرار دارند.

سرمایه‌گذاران ممکن است به‌طور موقت به Vision Pro علاقه‌مند باشند، اما احتمالاً بیشتر به سری آیفون 15 علاقه‌مند هستند. این ممکن است کمتر هیجان‌انگیز باشد، اما تحلیلگران انتظار دارند که چرخه ارتقاء قوی در سال جاری مانند کسانی که روی مدل‌های قدیمی‌تر مانند آیفون 11 نشسته‌اند، داشته باشند. و 12 اکنون می توانند دلیل قانع کننده ای برای ارتقاء ببینند.

گرفتن 9to5Mac

ما تیک تیک (خوب، برنامه سهام) را از نزدیک تماشا کرده‌ایم، زیرا به نظر می‌رسد هر روز ممکن است ارزش APPL 3،000،000 دلار را ببیند.

اما در حالی که اعلام ویژن پرو قابل توجه بود، اولین قدم این شرکت به سمت یک بخش بازار کاملاً جدید از زمان اپل واچ در سال 2015 است. بلومبرگ مارک گورمن این را عامل مهمی نمی داند.

سهامداران این واقعیت ها را می دانند. بنابراین مطمئناً این Vision Pro نیست که اپل را به مرز 3 تریلیون دلار رساند.

تصویر: سفارشی کردن Vision Pro از Casetify

بنابراین من فکر می‌کنم که سرمایه‌گذاران AAPL با اعلام Vision Pro اطمینان پیدا کرده‌اند، حتی اگر آنها انتظار ندارند در آینده نزدیک به سود اپل کمک زیادی کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

سه سال بعد، قیمت سهام این شرکت چند هفته است که به طور غیرقابل مقاومتی نزدیک به ارزش 3 میلیارد دلار است.

اول، اولین محصول اپل شما – که برای اکثر مردم آیفون است – یک داروی مقدماتی است. هنگامی که یک آیفون دارید، یک کیف عالی برای داشتن یک ساعت اپل وجود دارد. اگر یک تبلت می‌خرید، تقریباً مطمئن هستید که یک تبلت باشد. و زمانی که زمان تعویض کامپیوتر شما فرا می رسد، به احتمال زیاد کامپیوتر مک است. این تا حد زیادی به دلیل این اکوسیستم کاملاً یکپارچه است.

دو سال بعد، در سال 2020، همچنین اولین شرکت دولتی بود که به ارزش بازار 2,000,000 دلار رسید.

اپل اولین شرکت سهامی عام بود که در سال 2018 به ارزش بازار تریلیون دلاری رسید (قیمت سهام ضربدر تعداد سهام).

خود اپل می داند که هدست به آرامی شروع به کار خواهد کرد. پیش‌بینی می‌کند در سال اول حدود 900000 دستگاه بفروشد و چند میلیارد دلار درآمد داشته باشد. […]

دوم، هر چقدر هم که از شنیدن کلمه «خدمات» خسته شده باشیم. از آنجایی که اپل همچنان به مشتریان خود همان امتیاز 5 گیگابایتی iCloud خنده‌دار را می‌دهد که در دوران نئاندرتال به مشتریان iStone خود می‌داد، سطح iCloud پولی واقعاً اختیاری نیست. همچنین به احتمال زیاد برای سایر سرویس های اپل ثبت نام کنید.

اما با نزدیک‌تر شدن و نزدیک‌تر شدن شرکت به ارزش بازار، یک محصول جدید بلومبرگ piece استدلال می کند که اعلامیه اخیر Vision Pro احتمالا نقش کمی در این …

ارزش APPL در 3,000,000 دلار بسیار نزدیک است

ما تا حد زیادی با این برداشت موافق هستیم. قدرت مالی اپل مدت هاست که از دو عامل ناشی می شود.

در عین حال، من فکر می‌کنم هیچ شکی وجود ندارد که سرمایه‌گذاران از اینکه اپل بالاخره یک دسته محصول کاملاً جدید را اضافه می‌کند، خیالشان راحت است. Vision Pro واقعاً زمانی که برای اولین بار به فروش می رسد تقریباً بی ربط خواهد بود. اما نسل های بعدی شاهد کاهش قیمت خواهند بود و کاربران و توسعه دهندگان در نهایت متوجه خواهند شد که این قیمت برای چیست.

حداقل در کوتاه مدت، Vision Pro فقط برای کاربران اولیه جذاب خواهد بود – افرادی مانند توسعه دهندگان نرم افزار، طرفداران اپل و متعصبان واقعیت ترکیبی. این محصول دارای قیمت اولیه 3500 دلار است، فناوری زیربنایی آن هنوز در حال اصلاح است و کاربران باید یک پاور بانک همراه خود داشته باشند. علاوه بر این، اپل هنوز دلیل قانع کننده ای برای استفاده از هدست مشخص نکرده است.

در عوض، او از اکوسیستم به عنوان بزرگترین نقطه قوت شرکت از دیدگاه سرمایه گذار یاد می کند. همانطور که بارها گفته‌ایم، هر چه فرد عمیق‌تر خود را در آن لنگر بیاندازد، بیرون آمدن از آن دشوارتر است.