برای کل سال مالی 2022، تحلیلگران درآمد 394.2 میلیارد دلار و سود 6.15 دلار به ازای هر سهم را پیش بینی کردند که به ترتیب منجر به رشد 8 و 10 درصدی در یک سال بعد می شود. کسب و کار محصولات محبوب اپل و بخش خدمات رو به رشد آن، این غول فناوری را به خوبی جایگاه می دهد.
AAPL بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
سایت سرمایه گذاری بسیار معتبر احمق رنگارنگ مقایسه را در یک پست جدید وبلاگ امروز انجام می دهد.
عکس: آماندا یام/پاشیدن
Source link
بخش appl 9to5mac فارسیخلاصه ای از ارزش AAPL به عنوان یک سهم – علیرغم فشارهای عرضه و تقاضا – اشاره می کند که ارزش بازار شرکت تقریباً با تولید ناخالص داخلی انگلستان برابر است.
اما ترکیبی از قفل شدن اکوسیستم، درآمد خدمات رو به رشد پیوسته، و دستهبندیهای محصولات جدید که مکرراً اتفاق میافتد تا شرکت را به جلو نگه دارد، به این معنی است که شرکت به طور فزایندهای به عنوان بهترینهای هر دو جهان را ارائه میکند: ثبات سهام بلو چیپ، همراه با رشد. پتانسیل بخش فناوری
با این حال، نگرانی های فزاینده ای وجود دارد که تقاضا نیز تحت تأثیر قرار گیرد.
اول، کمبود تراشه جهانی، که توسط ترکیبی از عوامل ایجاد شد. این موارد شامل افزایش تقاضا برای فناوری در طول همهگیری، اختلال در تولید مرتبط با COVID، و تقاضای رو به رشد برای تراشههای خودروسازان است. همانطور که خودروها به تعداد فزاینده ای از واحدهای مبتنی بر ریزپردازنده متکی هستند.
امروز، ارزش بازار 2.3 تریلیون دلاری سازنده آیفون معادل 11 درصد از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سال 2020 است و با بریتانیا قابل مقایسه است.
این باعث افزایش تورم شده است، در حالی که “استعفای بزرگ” فشار تورمی بیشتری ایجاد می کند زیرا شرکت ها مجبور به افزایش دستمزدها برای حفظ و استخدام کارمندان می شوند. این اصطلاح توسط روانشناس آنتونی کلوتز ابداع شد که با موفقیت تأثیر همه گیری را بر نیروی کار پیش بینی کرد.
ارزش AAPL و وضعیت فعلی
تاکنون، بیشتر بحثها در مورد صنعت گوشیهای هوشمند به جای تقاضا، بر مسائل عرضه متمرکز بوده است.
همه با یک جنبه از مقاله موافق نیستند – اینکه اپل “به طور منظم” محصولات جدیدی را معرفی می کند. حرکت این شرکت به سمت دسته بندی محصولات جدید بسیار محتاطانه است.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.