دو دلیل وجود دارد که چرا خوب/بهتر/بهتر به یک استراتژی بازاریابی کلاسیک تبدیل شده است.
این مدل پیش زمینه را می دهد دور قابلیت زوم اپتیکال بهتر از بقیه محدوده.
در حال حاضر، ویژگی شماره یک شایعه شده، لنز پریسکوپ برای زوم اپتیکال بهتر است. در حالی که تحلیلگران ابتدا فکر می کردند این فناوری منحصر به مدل های پرو 2023 است، مینگ چی کو اکنون ادعا می کند که تنها آیفون 15 پرو مکس بزرگتر لنز جدید را دریافت می کند.
در مقابل، آیفون 14 پرو و پرو مکس اساساً اندازه نوار فیزیکی، اندازه صفحه نمایش و عمر باتری یکسانی دارند. بنابراین در اینجا فرصت روشنی برای اپل وجود دارد تا تمایز محصولات را بیشتر گسترش دهد.
یک محدوده کلاسیک خوب، بهتر و بهتر ایجاد می کند
امسال شاهد پیشرفت جدیدی بودیم، به طوری که اپل به مشتریان این امکان را داد که اندازه صفحه نمایش بزرگتر را بدون نیاز به انتخاب Pro Max انتخاب کنند. با این حال، پیشنهاد می شود که اپل می تواند این روند را در سال آینده معکوس کند.
برند آیفون 15 اولترا
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
همه کسانی که بهترین مجموعه ویژگی را می خواهند، بزرگترین دستگاه را نیز نمی خواهند. در واقع، تعداد قابل توجهی از کسانی هستند که ترجیح میدهند دستگاه فشردهتری داشته باشند بدون اینکه عملکرد یا قابلیتها را به خطر بیندازند.
دوم، گزارشها از قبل به یک تفاوت محتمل برای بزرگترین مدل از چهار مدل در سال آینده اشاره میکنند – و این یک تفاوت بزرگ است.
تاکنون ناهماهنگی هایی در برندسازی و استراتژی مدل رده بالای آیفون وجود داشته است. برخی از سالها مجبور بودید برای مدل بزرگتر و گرانتر پول خرج کنید اگر تمام ویژگیهای ارائه شده را میخواهید، در مواقع دیگر دو مدل برتر تقریباً مجموعهای از ویژگیها را در اندازههای مختلف ارائه میکردند.
نطر شما چی هست؟ آیا با نظر من موافقید؟ و آیا شما راضی هستید یا ناامید؟ لطفا افکار خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.
تئوری این است که اپل تمایز بین مدلهای آیفون پرو و اولترا را با اهداف دوگانه افزایش قیمت مدلهای رده بالا و ترغیب خریداران حرفهای برای ارتقا به مدل اولترا افزایش خواهد داد.
زمینه
(البته ناهماهنگی های مشابهی در اینجا وجود داشت، با تغییر نام تجاری برتر ساعت از Edition به Ultra و متمایز شدن از مواد درجه یک به ویژگی های برتر.)
Source link
بخش appl 9to5mac فارسیاول از همه، برخی از مردم همیشه بهترین ها را می خواهند، چه نیاز داشته باشند یا نه. با قرار دادن واضح یک محصول به عنوان بهترین، فروش آن مدل را افزایش خواهید داد.
با این حال، این نام تجاری تنها در صورتی معنا پیدا می کند که تفاوت های قابل توجهی بین Pro و Ultra وجود داشته باشد – و به نظر من به سه دلیل احتمالاً وجود دارد.
ایده برندسازی آیفون 15 اولترا البته از اعلام اپل واچ اولترا الهام گرفته شده است. این یک اپل واچ با قیمت عالی است که ویژگی های منحصر به فرد آن مدل را دارد.
بنابراین، برای من، محدوده ای که به نظر می رسد قطعاً از دیدگاه برند ترجیح داده می شود:
- آیفون 15
- آیفون 15 پلاس
- آیفون 15 پرو
- آیفون 15 اولترا
تفاوت احتمالی ویژگی با آیفون 15 اولترا
آیفون 14 پرو و پرو مکس از این منظر بسیار عالی هستند، زیرا خریداران میتوانند صفحه نمایش بزرگتر یا کوچکتر را بدون به خطر انداختن عملکرد گوشی انتخاب کنند. با استراتژی ای که اکنون از اپل انتظار دارم، کسانی که حداکثر ظرفیت را می خواهند مجبور به خرید سایز بزرگتر خواهند شد.
پس از عرضه اپل واچ اولترا، برخی معتقدند که سری آیفون های سال آینده می توانند به جای پرو مکس، آیفون 15 اولترا را ببینند.
در مورد تصویر برند، این به نظر من بدیهی است. نام تجاری Pro Max ممکن است فقط دو هجا باشد، اما همچنان در چاپ ناخوشایند به نظر میرسید، و توصیفکنندههای دوقلو هنوز برای من کمی خندهدار به نظر میرسند. مانند، یک اصطلاح انتخاب کنید، اپل.
دوست داشته باشیم یا نخواهیم، با این حال، من فکر میکنم که باعث درآمدزایی اپل میشود، بنابراین میتوانیم انتظار داشته باشیم که این اتفاق بیفتد.
دوم، فروشندگان میدانند که اگر به مردم دو گزینه بدهید، اکثر آنها ارزانتر را انتخاب میکنند. اگر سه گزینه به آنها بدهید، تعداد بیشتری از آنها گزینه میانی را انتخاب می کنند. حتی گاهی اوقات گزینه “بهتر” معرفی شده است نه به این دلیل که شرکت انتظار دارد افراد زیادی آن را بخرند، بلکه به این دلیل است که تعداد افرادی که مدل برتر را خریداری می کنند و اکنون مدل میانی است را افزایش می دهد.
اما من فکر می کنم شرم آور خواهد بود
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.