اشکال HomePod: چگونه مشکل راه اندازی یا به روز رسانی را برطرف کنیم


در ماه دسامبر، اپل گسترش بزرگی از رمزگذاری سرتاسر خود را برای iCloud در ایالات متحده راه‌اندازی کرد و این ویژگی در سراسر جهان با iOS 16.3 عرضه شد. مشخص شد که اپل به اشتراک گذاشته است که در صورت فعال بودن حفاظت پیشرفته داده ها و عدم اجرای حداقل نرم افزار هوم پاد 16.2 توسط اسپیکر هوشمند، یک باگ هوم پاد وجود دارد که در آن نمی توان آنها را پیکربندی یا به روز کرد. خوشبختانه دو راه برای رفع آن وجود دارد، در اینجا نحوه رفع آن آورده شده است.

توسط بلومبرگ مشاهده شد مارک گورمناپل یک سند پشتیبانی جدید منتشر کرده است که شامل «اگر نتوانید HomePod خود را پس از روشن کردن «محافظت پیشرفته داده» راه‌اندازی یا به‌روزرسانی کنید، چه باید کرد.

کسانی که یک هوم پاد مینی جدید می خرند و همچنین کسانی که سعی در راه اندازی یا به روز رسانی یک هوم پاد با اندازه کامل قدیمی دارند، ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند. و با توجه به اینکه HomePod 2 جدید در راه است برای مشتریان، این امکان وجود دارد که آنها با نرم افزار 16.1 بسته به مدت زمانی که در جعبه هستند عرضه شوند.

اپل از زمان انتشار iOS 16.3 سند پشتیبانی را به روز نکرده است، بنابراین به نظر می رسد که این باگ همچنان پابرجاست.

نحوه رفع اشکال هوم پاد

نحوه به روز رسانی HomePod mini با استفاده از مک یا رایانه شخصی

  1. HomePod mini خود را از منبع تغذیه جدا کنید و کابل USB-C را به رایانه خود وصل کنید
  2. برای مک، Finder را باز کنید (برای کامپیوتر، iTunes را باز کنید)
  3. روی HomePod خود کلیک کنید وقتی ظاهر شد (نوار کناری پایین سمت چپ Finder در مک)
  4. چیدن از بازیابی هوم پاد برای به روز رسانی آخرین نرم افزار
  5. پس از نصب، می توانید HomePod mini خود را از رایانه خود جدا کنید، آن را دوباره به منبع تغذیه وصل کنید و با نگه داشتن آیفون خود در نزدیکی آن، هوم پاد خود را راه اندازی کنید.

چگونه HomePod را با غیرفعال کردن Advanced Data Protection به روز کنیم

برای سایز اصلی HomePod 1 و 2 یا اگر نمی توانید HomePod mini خود را با Mac/PC به روز کنید، می توانید از این گزینه استفاده کنید.

اپل می‌گوید: “اگر تصمیم به خاموش کردن موقت محافظت از داده‌های پیشرفته دارید، باید بلافاصله پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار HomePod خود آن را دوباره روشن کنید. تا زمانی که حفاظت پیشرفته داده را دوباره روشن نکنید، حساب شما از حفاظت داده استاندارد استفاده می‌کند. داده‌ها.”

  1. محافظت پیشرفته داده را غیرفعال کنید از طریق آیفون با رفتن به تنظیمات > اسم شما > iCloud > حفاظت از داده های پیشرفته
  2. اگر زمانی که قبلاً سعی کردید هوم پاد خود را راه اندازی کنید، پیام خطایی دریافت کردید، ممکن است لازم باشد هوم پاد خود را بازنشانی کنید.
  3. HomePod خود را با استفاده از برنامه Home به جدیدترین نرم افزار به روز کنید
  4. حفاظت پیشرفته داده را دوباره فعال کنید با آیفون تنظیمات > اسم شما > iCloud > حفاظت از داده های پیشرفته

آیا به این باگ HomePod رسیدگی کرده اید؟ تجربه خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:





Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی