اپل آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را معرفی کرد فروشگاه اینترنتی یاسا استور

یک ویژگی بسیار جالب و نوآورانه دیگر اپل برای این قسمت این است که اگر در حال انجام دو فعالیت باشید جزیره پویا نیز به دو قسمت تقسیم می‌شود. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. در واقع جزیره پویا نشان از نبوغ تیم نرم‌افزاری برای پوشاندن مشکل فنی اپل برای محو کردن ناچ دارد. حالت سینمایی، اکنون در 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه و 4K با سرعت 24 فریم در ثانیه در دسترس است. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Pro Max

این پیشرفت‌های پیشگامانه با ویژگی‌هایی مانند Emergency SOS از طریق ماهواره و Crash Detection، استفاده از آیفون را برای کارهای روزمره، پروژه‌های خلاقانه، و اکنون حتی در شرایط اضطراری ضروری‌تر می‌کند. علاوه بر این دوربین ها می توانند از پردازنده ، پردازنده گرافیکی، موتور عصبی و ISP استفاده کنند. البته این بریدگی چیزی بیش از یک بریدگی کشیده و کپسولی شکل است و کمی با شایعات منتشر شده تفاوت دارد. اپل این بخش را Dynamic Island یا یک «جزیره پویا» می‌نامد که شامل یک سری انیمیشن‌های منحصر به فرد برای کاربردهای مختلف می‌شود. برای مثال یک تماس تلفنی، این بریدگی کپسولی شکل را به شکل یک نوتیفیکیشن در می‌آورد.

  • تصاویر گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسشما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد.
  • گویا قرار است که این ضخامت در حدود حدود ۰.۵ میلی‌متر از آیفون ۱۳ پرو مکس کمتر باشد.
  • البته این بریدگی چیزی بیش از یک بریدگی کشیده و کپسولی شکل است و کمی با شایعات منتشر شده تفاوت دارد.
  • کیفیت نوری را در فاصله کانونی ارائه می‌کند، که برای ویژگی‌هایی مانند حالت پرتره عالی است.
  • ناچ گوشی به جزیره پویا یا همان Dynamic Island تغییر پیدا کرده است و در این بخش علاوه بر جای دادن دوربین دوگانه، قابلیت های بسیار جالب و کاربردی را نیز به گوشی اضافه کرده است.
  • قاب این مدل‌ها از جنس استیل ضد زنگ و صفحه نمایش آن‌ها از جنس سرامیک شیلد اپل است.

در عکس گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس باز هم شاهد شکل و شمایل یکسانی در قسمت دوربین‌ها هستیم، اما اندازه‌ی لنزها بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. لنز اصلی در این مدل از 12 به 48 مگاپیکسل ارتقاء یافته که باعث می‌شود عکس گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس حتی از قبل هم بهتر باشد. در واقع گوشی ایفون 14 پرو مکس مدلی نیست که بتوان مشخصاتش را در چند جمله خلاصه کرد و یا حتی نیازی به تعریف 9to5mac کردن داشته باشد. سال‌ها سابقه‌ی خوب اپل بیانگر همه چیز هست و به تنهایی برای اطمینان به این گوشی کافیست. با این حال به طور کلی می‌توان گفت که این گوشی نسبت به مدل های دیگر موجود در بازار دوربینی خارق‌العاده برای عکاسی و فیلمبرداری دارد، سخت افزار آن در حال حاضر قدرتمندترین مدل بین گوشی‌هاست و عملاً با خرید آن تا سالها از تعویض گوشی بی‌نیاز خواهید بود.

به لطف این تراشه و البته سیاست‌های اپل شما می توانید نمایشگر همیشه روشن را فقط روی همین ۲ مدل داشته باشید. در اندازه‌ی سایر دوربین‌ها یعنی تله‌فوتو و فوق عریض تفاوتی در مقایسه با قبل دیده نمی‌شود و همچنان شاهد استفاده از همان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی هستیم. اما دوربین فوق عریض طبق ادعای اپل اکنون سه برابر در نور کم بهتر عکاسی می‌کند. آیفون ۱۴ پرو تاریخ 25 شهریور عرضه می‌شود، البته تاریخ پیش فروش آن از جمعه 18 شهریور است. در جدول زیر مشخصات آیفون ۱۴ پرو با پرچمدارهای سامسونگ، شیائومی و هواوی مقایسه شده است. قابلیت جدید و قابل‌توجه دیگر این گوشی اپل، نمایشگر همیشه روشن یا همان AOD است که با ویژگی جدید ویجت‌ها در صفحه قفل یا لاک اسکرین iOS 16 کار می‌کند.

آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس رسما توسط اپل معرفی شدند!

آیفون 14 پرومکس با توجه به حدس ها و گمانه زنی هایی که وجود دارد یک گوشی کاملا مدرن و بسیار پیشرفته است. دوربین هایی با لنزهای عالی و صفحه نمایشی بزرگ و خوب برای گوشی های مذکور حدس زده می شود. حذف ناچ و بریدگی از صفحه نمایش موجب جذاب تر شدن و بزرگ تر شدن نمایشگر گوشی مورد نظر است. نمایشگر همیشه روشن و عدم نیاز به روشن کردن آن برای مشاهده اعلان ها و اطلاعات نیز یکی دیگر از شایعاتی است که درباره گوشی های پرومکس آیفون 14 زده می شود. صفحه نمایش های بزرگ برای تمام نسخه های آیفون 14 و حذف ناچ یا بریدگی موضوعی است که اغلب کاربران، طرفداران و کارشناسان انتظار آن را می کشند. جالب است بدانید که از هنگام ایجاد پنل های OLED در گوشی های آیفون 14، انتظار صفحه نمایش همیشه روشن در بین کاربران به وجود آمده است؛ اما این انتظار ظاهرا قرار است برای آیفون 14 پرومکس و پرو محقق شود.

گوشی موبایل آیفون 14 پرو مکس 512 گیگابایت اپل اکتیو