اپل از آیفون 14 و 14 پلاس رونمایی کرد؛ طراحی و تراشه‌ی تکراری دیجی‌کالا مگ

درواقع تفاوت چندانی در طراحی آیفون 14 پرو نسبت به نسل گذشته نمی‌توان مشاهده کرد. پنل پشتی تقریبا دست نخورده است، اما در پنل جلو می‌توان به کمتر شدن حاشیه اطراف صفحه نمایش اشاره کرد و همچنین دیگر خبری از ناچ نیست و حفره‌ای جایگزین آن شده است. این گوشی را می‌توان تقریبا همان آیفون ۱۳ با یک سری تغییرات جزئی دانست که از جمله این تغییرات می‌شود به تراشه‌ی بهبود یافته‌ی A15 اشاره کرد.

و واقعا هم همین طور بود همه چی از دوربین گرفته تا سخت افزار و جنس بدنه تغییر کرده بود . گفته می شود که آیفون 14 دارای یک تراشه 4 نانومتری از TSMC است که حتی کوچکتر و کارآمدتر از تراشه A15 Bionic 5 نانومتری برای آیفون 13 خواهد بود. با این حال، گزارش‌های اخیر ادعا می‌کند که TSMC در تولید تراشه های کوچکتر با مشکل مواجه شده است. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. IPhone 14 Pro Max ابعادی برابر 160.7 × 77.6 × 7.9 میلی‌‌متر و وزنی معادل 240 گرم خواهد داشت که اختلاف چندانی با نسخه‌ی مشابه سری قبلی ندارد.

قابلیت ویرایش چهره افراد به هوش مصنوعی DALL-E آمد

در واقع آیفون 14 پرو مانند مدل پرو مکس از حفره‌ای کپسولی شکل برخوردار شده که اپل به آن حفره داینامیک جزیره‌ای می‌گوید. آیفون 14 پرو مانند نسخه پیشین همچنان گوشی هوشمندی خوش دست با ضخامت 7.9 میلی‌متری است. درواقع اپل به طراحی محصولات خود اهمیت فراوانی می‌دهد که باعث می‌شود از ارگونومی مناسبی برخوردار باشند. البته بین مدل استاندارد و پلاس جز اندازه، یک تفاوت دیگر هم وجود دارد و آن، ظرفیت باتری است. اپل ادعا می‌کند طول عمر باتری در مدل پلاس، بسیار بالا خواهد بود به گونه‌ای که این گوشی بهترین عملکرد را از این حیث در مقایسه با سایر گوشی‌های اپل خواهد داشت.

تست قابلیت تشخیص تصادف آیفون 14 ؛ آیا واقعا کار می‌کند + ویدیو

دوربین جدید Ultra Wide تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری ارائه می‌دهد. نظر شما در مورد سیاست‌های قیمت‌گذاری این کمپانی محبوب چیست؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید. نظر شما وبلاگ 9to5mac.ir درباره ی آیفون جدید چیست؟ با ما و دیگر خوانندگان دلتوس به اشتراک بگذارید. همچنین ما در دلتوس به محض انتشار اخبار رسمی درباره این گوشی حتما اخبار آن را با شما در وبلاگ و شبکه های اجتماعی خود به اشتراک خواهیم گذاشت.

ربات انسان نمای اپتیموس تسلا معرفی شد

باز کردن چنین عکس‌هایی در ویرایشگر Camera Raw فتوشاپ به شما امکان می‌دهد تصویر را با جزئیات زیاد تنظیم کنید تا نتایج بصری خیره‌کننده‌ای را کسب کنید. همچنین، می‌توانید تصاویر خام را در برنامه دوربین اصلی آیفون ویرایش کنید یا Adobe Lightroom را برای ویرایش‌های بیشتر دانلود کنید. هر دو آیفون 14 و آیفون 13 از شارژ بی سیم MagSafe با سرعت 15 وات نیز پشتیبانی می کنند. آنچه مسلم به نظر می رسد این است که خانواده آیفون 14 سرعت شارژ بیشتری ندارند و در عوض با همان شارژ 20 واتی که در آیفون 13 داریم که تقریباً 2 ساعت برای شارژ کامل کار می کند ادامه می دهند. اپل در آیفون 13 جهش قابل توجهی در طول عمر باتری داشته است، اما تاکنون هیچ اطلاعاتی در دست نداریم که آیا قصد دارد بار دیگر حجم باتری را در آیفون 14 جدید افزایش دهد یا خیر.

  • در کل تغییرات در نسخه‌های پرو احتمالا به تغییر ناچ محدود می‌شود و مدل‌های پایه‌ای شاید نرخ نوسازی 90 هرتزی دریافت کنند.
  • آیفون 14 پرو از چیپست قدرتمند A16 استفاده کرده که بسیار عالی است که 16 میلیارد ترانزیستور در داخل آن جا سازی شده است.
  • این ویژگی هنگام تماشای محتوایی که از Dolby Atomos پشتیبانی می‌کند، لذت دوچندانی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.
  • همانطور که می‌دانید، برتری دوربین بین Pro Max و گوشی هایی مانند Google Pixel 6 و Samsung Galaxy S21 Ultra زیاد نیست.