اپل با کوتاه دسترسی به “The Greatest” برنده بهترین در نمایش و بهترین در نظم برای Brand-Side/In-House شد. در اینجا نحوه توصیف اپل در ارسال خود آمده است:
اطلاعیه های زیر را کشف یا مرور کنید:
9to5Mac را به فید Google News خود اضافه کنید.
شما در حال خواندن 9to5Mac هستید — کارشناسان خبرهای فوری درباره اپل و اکوسیستم اطراف آن را هر روز به روز می گویند. مطمئن شوید که صفحه اصلی ما را برای آخرین اخبار بررسی کنید و 9to5Mac را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و لینکدین برای مطلع شدن. شما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ داستان های منحصر به فرد، نظرات، آموزش های ما را کشف کنید و در کانال YouTube ما مشترک شوید
تبلیغات/محتوای که بیشترین جایزه را دریافت کرده اند عبارتند از:
تبلیغ AirPods “شادی را به اشتراک بگذارید”
“Stay – اجرا شده توسط طرفداران NFL” توسط ریحانا
تد لاسو/جیسون سودیکیس در «نمایشهای عمومی تشویق»
“با تیموتی کلبه با من تماس بگیر”
“فرار از دفتر”
“RIP Leon”
One Club for Creativity، “یکی از بزرگترین و معتبرترین برنامه های پاداش تبلیغاتی در جهان” رویداد سالانه خود را هفته گذشته برگزار کرد.
هدف این فیلم افزایش آگاهی در مورد نوآوریهای دسترسی ایجاد شده برای حمایت از افراد دارای معلولیت بود و برای برانگیختن نگرش جدیدی در بازنمایی معلولیت طراحی شد – جشنی از توانایی در لحظات روزمره، که اغلب توسط فناوری اپل ممکن میشود.
اپل به دلیل ایجاد برخی از جذاب ترین تبلیغات، چه برای یک محصول جدید و چه برای ماموریت های اجتماعی مانند دسترسی، شناخته شده است. امروز، یک برنامه جایزه تبلیغات جهانی اخیر قدرت بازاریابی اپل را تکرار می کند. این شرکت در این رویداد برنده جایزه بهترین نمایش، چهار جایزه بهترین رشته و در مجموع بیش از 50 جایزه شد.