اپل به طور قابل توجهی آیفون های چین را تخفیف می دهد – تا 318 دلار


در حالی که برند چینی هوآوی از خاکستر برمی‌خیزد، گزارش جدیدی از اپل تشریح می‌کند که تخفیف‌های عمیقی را بر روی آیفون‌های این کشور ارائه می‌دهد و تا 318 دلار تخفیف برای آیفون 15 پرو مکس ارائه می‌دهد که به نظر می‌رسد رقابت کند.

آخرین دور تخفیف ها بسیار بالاتر از تخفیف های ارائه شده در ماه فوریه است و واقعاً با ایالات متحده که ارزش مبادله اندکی بهتر در تلفن های قدیمی تر ارائه می دهد در تضاد است.

اپل در مقابل هواوی: یک درس تاریخی کوچک

در حالی که اپل تا زمان عرضه آیفون 5s به گوشی‌های با صفحه‌نمایش کوچک‌تر پایبند بود، مصرف‌کنندگان چینی به‌طور فعال مدل‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر را خریداری می‌کردند – آنچه در آن زمان فبلت نامیده می‌شد، تلاقی بین تلفن و تبلت. هوآوی بر بازار محلی تسلط داشت – تا اینکه اپل آیفون 6 را در سال 2014 عرضه کرد و رقابت شدیدی را بین این دو شرکت ایجاد کرد.

زمانی که دولت آمریکا تحریم‌هایی را علیه چین اعمال کرد و مانع از صادرات چیپ‌های پیشرفته آمریکا به این کشور شد، اوضاع دوباره تغییر کرد. این امر به طور قابل توجهی مانع از خرید تراشه های رادیویی 5G برای گوشی های هوشمند خود شد. نمی‌توانید انتظار داشته باشید که بسیاری از گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت بدون قابلیت 5G بفروشید، که فروش گوشی‌های هوآوی مانند یک آجر کاهش یافته است و اپل بیشترین سود را دارد.

با این حال، سال گذشته، هواوی موفق شد تراشه های 5G را به دست آورد و یک گوشی هوشمند رده بالا را برای رقابت با آیفون روانه بازار کند. آنقدر تعجب آور بود که حتی مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز ابراز نگرانی کرد. این پیشرفت به سرعت منجر به کاهش فروش آیفون در چین شد.

اپل به میزان قابل توجهی آیفون ها را در چین تخفیف می دهد

اپل در ماه فوریه تخفیف های عمیقی را بر روی آیفون ها ارائه کرد و تا 180 دلار پس انداز کرد. اما یکی رویترز گزارش امروز می گوید که آخرین معاملات پس انداز بزرگتری را ارائه می دهند.

اپل یک کمپین تخفیف تهاجمی را در وب‌سایت رسمی Tmall خود در چین راه‌اندازی کرده است و تخفیف‌هایی تا 2300 یوان (318 دلار) برای مدل‌های منتخب آیفون ارائه می‌کند. […]

افزایش فشار رقابتی بر اپل پس از آن اتفاق می‌افتد که ماه گذشته هواوی سری جدید گوشی‌های هوشمند پیشرفته خود، Pura 70 را پس از عرضه Mate 60 در آگوست گذشته معرفی کرد.

این آخرین پیشنهاد به مدت یک هفته از 20 تا 28 می ادامه دارد.

رویترز می گوید به نظر می رسد که استراتژی تخفیف کار می کند.

بر اساس محاسبات رویترز بر اساس داده های آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین (CAICT)، محموله های اپل در چین در ماه مارس 12 درصد افزایش یافت. این پیشرفت قابل توجهی نسبت به دو ماه اول سال 2024 است، زمانی که این شرکت کاهش 37 درصدی در فروش را تجربه کرد.

متأسفانه، مشتریان ایالات متحده چندان خوش شانس نیستند – بهترین کاری که اپل انجام می دهد این است که کمی بیشتر در یک معامله به شما ارائه دهد.

تصویر: کلاژ 9to5Mac توسط Tamanna Rumee در Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی