در اینجا، نحوه رقابت اپل با برندهایی که طیف وسیع تری از گوشی های هوشمند را می فروشند، قابل توجه است – اکثر آنها به طور تصاعدی ارزان تر از همتای آیفون هستند. به همین دلیل است که جستجوی دیگری برای جستجو برای نقطه مقابل از پایان ماه گذشته نشان داد که اپل در سه ماهه اول سال 2022 رهبر بازار جهانی پریمیوم است.
شیائومی، اوپو و ویوو چین، پنج فروشنده برتر گوشی های هوشمند از نظر حجم را تکمیل می کنند.
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
بر اساس دادههای جدید، اپل دومین فروشنده گوشیهای هوشمند با عملکرد برتر در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ بود. شرکت کوپرتینویی پشت سر سامسونگ قرار دارد، زیرا غول فناوری کره جنوبی 23.4 درصد از بازار جهانی را در اختیار دارد.
رشد حجم در بخش فوق پریمیوم توسط اپل و سامسونگ انجام شد. آیفون 13 پرو مکس و آیفون 13 پرو با هم بیش از دو سوم از حجم فروش را در بخش قیمت فوقالعاده به خود اختصاص دادند. این به دلیل رشد قوی حجم در ایالات متحده، چین و اروپای غربی بود. در چین، فروش در بخش قیمت بیش از 1000 دلار در سه ماهه اول سال 2022 176 درصد رشد داشته است. این بخش به تنهایی بیش از یک پنجم ارزش بازار گوشی های هوشمند در چین را در طول سه ماهه به خود اختصاص داد. اپل به عنوان برنده بزرگ از کاهش هواوی در بازار پریمیوم ظاهر شد. بازار گرانقیمت چین همچنان پتانسیل دارد و بهویژه توسط کاربران پایگاه بزرگ نصبشده هوآوی، بهروزرسانیها را هدایت میکند.
با استقبال ضعیف از نسل سوم آیفون SE، باید منتظر ماند و دید که اپل با رنگ های جدید نسل فعلی آیفون 13 و چهار مدل جدید عرضه شده در سری آیفون 14 چگونه عمل می کند.
این گزارش نشان می دهد که اپل نسبت به سال گذشته 2.2 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، غول کوپرتینویی تنها تولیدکننده گوشی هوشمند بود که رشد مثبتی را به ثبت رساند و بازار جهانی گوشیهای هوشمند ۸.۹ درصد کاهش یافت.
همانطور که نشان داده شده است BanklessTimesسامسونگ و اپل برای جایگاه اولین تولید کننده در بخش گوشی های هوشمند رقابت می کنند. سامسونگ در سه ماهه اول سال 2022 73 میلیون گوشی فروخت، در حالی که اپل با فروش 56 میلیون آیفون یا به ترتیب 23.4 درصد در مقابل 18 درصد از بازار، دوم شد.