اپل سینتیا بومن را به عنوان معاون جدید در بخش تنوع استخدام کرد


اپل این هفته از استخدام سینتیا بومن کهنه کار صنعت بانکداری به عنوان معاون جدید خود در بخش گنجاندن و تنوع خبر داد. او جانشین باربارا وای شد که در سال 2021 از اینتل به این شرکت پیوست.

اپل یک مدیر تنوع جدید دارد

این خبر توسط سخنگوی اپل در بلومبرگ. این شرکت گفت: «ما از اینکه سینتیا بومن معاون بعدی شرکت اپل در بخش گنجاندن و تنوع است، هیجان زده هستیم. سینتیا یک رهبر ماهر در حوزه کاری خود است و عمیقاً متعهد به کاری است که ما برای پیشبرد مشارکت و تنوع در اپل انجام می دهیم. »

قبل از پیوستن به اپل، بومن به مدت 17 سال برای بانک آمریکا کار کرد. او همچنین برای شرکت هایی مانند Accenture و AT&T کار کرده است. مدیر اجرایی به کارول سرفیس، مدیر ارشد منابع انسانی اپل گزارش می دهد و با گروه هایی برای حمایت از تنوع کار خواهد کرد.

اپل به سرمایه گذاری در بسیاری از سیاست های اجتماعی معروف است. به عنوان مثال، این شرکت بیش از 200 میلیون دلار در طرح عدالت و برابری نژادی خود سرمایه گذاری کرده است که هدف آن افزایش شمول از طریق بهبود آموزش، اصلاح عدالت کیفری و کیفیت اقتصادی است. اپل همچنین تلاش های بیشتری برای بهبود تنوع نیروی کار خود انجام داده است.

بین سال‌های 2014 تا 2022، درصد کارمندان سیاه‌پوست به تقریباً 9 درصد افزایش یافته است، در حالی که این رقم در ایالات متحده 7 درصد است. در این گزارش آمده است که تعداد کارمندان آسیایی دو برابر شده و به 30 درصد رسیده است در حالی که سهم کارگران لاتین تبار از 11 درصد به 15 درصد افزایش یافته است. البته هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و امیدوارم بومن کمک کند.

در مورد وای، مدیر اجرایی در حال بازنشستگی است و طی ماه های آینده با بومن برای انتقال آرام کار خواهد کرد.

همچنین بخوانید

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی