اپل می گوید بودجه Racial Equity and Justice Initiative به 225 میلیون دلار می رسد

اپل امروز اعلام کرد که ابتکار برابری نژادی و عدالت (REJI) که یک تلاش بلندمدت جهانی برای پیشبرد برابری و گسترش فرصت برای جوامع سیاه پوست، اسپانیایی/لاتین و بومی است، تعهد مالی اولیه خود را بیش از دو برابر کرده و به بیش از 200 میلیون دلار رسانده است. . در طول سه سال گذشته

امروز، اپل برنامه‌نویسی جدیدی را در نیوزلند با مشارکت Te Pūkenga، موسسه مهارت‌ها و فناوری نیوزلند، بزرگترین مربی حرفه‌ای این کشور، اعلام کرد. این کار از تلاش‌ها برای تجهیز مربیان به مهارت‌های مورد نیاز برای آماده‌سازی دانش‌آموزان مائوری و پاسیفیکا که کمتر از آنها نمایندگی می‌کنند برای ورود به بخش فناوری در حال رشد کشور حمایت می‌کند.

در سفرم در مورد آن صحبت خواهم کرد.

لندنی ها می توانند از نمایشگاهی دیدن کنند که نتایج یک برنامه REJI را به نمایش می گذارد.

اپل REJI را در سال 2020 راه اندازی کرد و متعهد شد 100 میلیون دلار برای کمک به ادامه “کار ناتمام عدالت و برابری نژادی” اهدا کند. این صندوق بر آموزش، برابری اقتصادی و اصلاحات عدالت کیفری برای بهبود زندگی رنگین پوستان، با تمرکز ویژه بر جوامع سیاه پوست تمرکز دارد.

این سرمایه‌گذاری‌ها بخشی از ستون توانمندسازی اقتصادی REJI است که با هدف حذف موانع سیستمی برای دسترسی، ایجاد فرصت‌ها، و تأمین بودجه برای حمایت از جوامع و مشاغل رنگین‌پوست که دارای نمایندگی و نمایندگی کمتری هستند، است.

REJI به کشور پنجم گسترش می یابد: نیوزلند

کار ناتمام عدالت و برابری نژادی همه ما را به حساب می آورد. همه چیز باید تغییر کند و اپل متعهد است که نیرویی برای این تغییر باشد. امروز، من مفتخرم که طرح عدالت و عدالت نژادی اپل را با تعهد 100 میلیون دلاری اعلام کنم. pic.twitter.com/AoYafq2xlp

– تیم کوک (@tim_cook) 11 ژوئن 2020

200 میلیون دلار سرمایه گذاری شده، 25 میلیون دلار اضافی متعهد شده است

اپل با مرکز Southbank برای راه اندازی Reframe: The Residency همکاری کرده است، برنامه ای که برای کاهش موانع موجود برای خلاقان سیاه پوست طراحی شده است. در ماه می، اولین گروه این برنامه در لندن، بیرمنگام و منچستر انتخاب شد. هنرمندان آثار خود را در یک نمایشگاه رایگان که در روز سه شنبه 18 جولای در مرکز ساوت بانک افتتاح می شود، به نمایش خواهند گذاشت.

در همان زمان، اپل کمپ کارآفرینی توسعه دهندگان جدیدی را برای توسعه دهندگان سیاه پوست معرفی کرد و قول داد که با شرکا و مشاغل سیاه پوستی که با آنها تجارت می کند، هزینه ها را افزایش دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این به دنبال کار مشابه در استرالیا است، جایی که اپل به سازمان‌های غیرانتفاعی که به جوامع بومی خدمات می‌دهند کمک‌های مالی اعطا کرده است.

نمایشگاه بریتانیا در ماه جولای افتتاح می شود

اپل همچنین اعلام کرد که نیوزیلند را به این طرح اضافه کرده است.

مدیر عامل تیم کوک دلیل این برنامه را توضیح داد.