اپل کارت مسئول بیش از یک میلیارد دلار ضرر است


گلدمن ساکس یک تشکیل پرونده نظارتی امروز برای گروه شرکت های “راه حل های پلت فرم” که شامل اپل کارت. مجموعه معاملات مشتریان گلدمن در مسیر زیان 4 میلیارد دلاری از سال 2020 است و اپل کارت بیش از 1 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است.

گزارش شده توسط بلومبرگ، جزئیات عملکرد جدید از بخش راه حل های پلتفرم گلدمن تصویری تلخ را ترسیم می کند. تنها در 9 ماه اول سال 2022، شرکت هایی از جمله اپل کارت بیش از 1.2 میلیارد دلار زیان پیش از مالیات را ثبت کردند.

از سال 2020 تا پایان سپتامبر 2022، این خسارات بالغ بر 3 میلیارد دلار بوده است. اما وقتی نتایج سه ماهه چهارم سال 2022 به زودی درج شود، این رقم باید نزدیک به 4 میلیارد دلار باشد.

اپل کارت در ایالات متحده راه اندازی شد در آگوست 2019 و دقیقاً مشخص نیست که چه مقدار از زیان 4 میلیارد دلاری از این امر ناشی می شود. با این حال، منابع آگاه معتقدند که بیشتر زیان یک میلیارد دلاری در سال 2021 از اپل کارت ناشی می شود. و 2 میلیارد دلار دیگر در سال 2022 ضرر خواهد داشت که عمدتاً از Apple Card و دیگر پلتفرم وام دهی گلدمن به نام GreenSky حاصل می شود.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، به علاوه مبلغ ناشناخته از دست رفته در اپل کارت در سال های 2019 و 2020، به نظر می رسد گلدمن بین 1 تا 3 میلیارد دلار برای کارت اعتباری مصرف کننده هزینه کرده است. علت اصلی زیان ناشی از ذخایر زیان وام است (زمانی که بانک پولی را به عنوان هزینه برای وام های آتی کنار می گذارد، انتظار دارد که بازپرداخت نشود).

برآوردهای قبلی در داخل گلدمن قصد داشت تا سال 2022 از بخش راه حل های پلتفرم خارج شود، اکنون شرکت امیدوار است این کار را در سال 2025 انجام دهد. منابع بر این باورند که تجارت بانکداری تراکنش احتمالا تنها بخش سودآوری بخش پلتفرم راه حل است.

گرفتن 9to5Mac

رایج‌ترین سوالی که وقتی اپل کارت ظاهر می‌شود این است که “چرا آن را در کشورهای دیگر منتشر نکردند؟”

نگاهی به مشکلات اقتصادی راه اندازی یک کارت اعتباری مطمئناً می تواند توضیح دهد که چرا اپل بیش از سه سال از زمان معرفی این محصول را عرضه نکرده است. نقطه سربه سر شش ساله یا حتی بیشتر از منظر جلب سرمایه گذاری بیشتر گلدمن برای رشد یا تلاش اپل برای شراکت با بانک دیگری در کشورهای مختلف دشوار خواهد بود.

بازار کارت های اعتباری با رقابت زیاد سخت است. در حالی که اپل با ادغام نرم افزار آیفون دقیق، ویژگی های امنیتی قوی و بدون هزینه سالانه قطعاً جلوتر از منحنی است، اما در مورد مشوق هایی مانند برنامه Daily Cash Back آن نسبتا ضعیف است.

اپل 3% پس از خرید اپل و در چند خرده فروش منتخب و 2% بازپرداخت برای خرید Apple Pay ارائه می دهد، اما اکثر خریدها فقط 1% درآمد دارند. زمانی که کارت‌های دیگر دسته‌بندی‌های چرخشی 5 درصدی را در خرده‌فروشی‌های معروف ارائه می‌دهند، سخت است که مصرف‌کنندگان به احتمال زیاد به طور منظم از میان طیف وسیعی از مزایای دیگر خرید کنند.

آیا از اپل کارت استفاده می کنید؟ آیا این کارت اصلی شماست یا فقط برای خرید اپل؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی