اپل یک باگ آزاردهنده هوم پاد را برطرف میکند که باعث میشد درخواستهای HomeKit به پایان برسد و اولین باری که درخواست کردید ناموفق باشد.
Source link
بخش هوم کیت 9to5mac فارسی
اپل امروز HomePod OS 16.3.2 را برای دستگاه های HomePod، HomePod mini و HomePod (نسل دوم) منتشر کرد. این بهروزرسانی یک باگ مزاحم معرفی شده با نسخه 16.3 را برطرف میکند که کنترل خانه هوشمند HomeKit را به یک امر ناامیدکننده تبدیل میکرد.
خوشبختانه، اپل می گوید که این باگ در به روز رسانی 16.3.2 که به تازگی منتشر شده است، برطرف شده است. HomePods بهطور خودکار بهروزرسانیها را به صورت دورهای نصب میکند.
راه حل این بود که به سادگی همان پرس و جو را دوباره درخواست کنید، و بلافاصله برای بار دوم موفق می شد.
همزمان با HomePod OS 16.3.2، اپل همچنین بهروزرسانیهای رفع اشکال را برای iPhone و iPad با iOS 16.3.1 منتشر کرد، از جمله اصلاحات مربوط به iCloud. رفع اشکال برای macOS Ventura نیز در دسترس است.
مشکل این بود که Siri در HomePod در اولین باری که شما درخواست کردید به درخواست خانه هوشمند پاسخ نداد. بنابراین، برای مثال، اگر از هوم پاد جدید خود (نسل دوم) بخواهید لوازم جانبی لامپ فیلیپس Huge را روشن کند، اولین باری که درخواست میکنید (احتمالاً) ناموفق خواهد بود.
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
سیری به سادگی با “over”، “working over” و سایر پیامهای خطای مشابه قبل از اتمام زمان و از کار افتادن کامل متوقف میشود. یک موقعیت بسیار آزاردهنده زمانی که فقط می خواهید با استفاده از اسپیکر هوشمند جدید اپل، چراغ های اتاق را روشن کنید.
میتوانید همین حالا هوم پاد خود را از طریق برنامه Home مجبور کنید بهروزرسانی شود. برنامه را باز کنید، دکمه ••• را فشار دهید، روی تنظیمات صفحه اصلی ضربه بزنید و به سمت پایین به به روز رسانی نرم افزار بروید.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.