مطمئناً، یک فروشنده یا وبسایت شرکت مخابراتی، مشتریان را به سمت لوازم جانبی و ضمانتهای طولانیتر هدایت میکند، اگرچه احتمالاً آنطور که اپل قطعاً این کار را میکند، به پیشنهادات اپل ترجیح نمیدهد.
گرفتن 9to5Mac
شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون
طبق داده ها، فروشگاه های حامل، چه فیزیکی و چه آنلاین، بیشترین فروش آیفون را در ایالات متحده به خود اختصاص داده اند. اپل استور دومین جایی است که مردم آیفون را خریداری می کنند، در حالی که خرده فروش شخص ثالث Best Buy درصد کمتری از فروش را به خود اختصاص می دهد. در اینجا تفکیک کامل است:
- فروشگاه های آنلاین و اپراتور تلفن همراه: 67%
- تجارت اپل: 24%
- سایر: 5%
- بهترین خرید 4%
Source link
بخش appl 9to5mac فارسی
یکی از دلایلی که اپراتورها تا این حد محبوب هستند احتمالاً این است که خریداران تصور می کنند باید با اپراتور خود تعامل داشته باشند تا سرویس خود را به یک آیفون جدید منتقل کنند، بنابراین فرآیند را با خرید مستقیم از اپراتور ساده می کنند.
این داده ها به چند دلیل شگفت آور هستند. اول، من انتظار داشتم اپل استور و اپل استور آنلاین درصد بسیار بیشتری از فروش را نسبت به ظاهراً به خود اختصاص دهند.
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
این دسته «سایر» شامل خرده فروشان شخص ثالث مانند Walmart و Best Buy و همچنین خرده فروشان مستقل است.
داده های جدیدی که توسط تحلیلگران CIRP منتشر شده است، یک تفکیک جالب از جایی که اکثر مصرف کنندگان در ایالات متحده واقعاً برای آیفون خرید می کنند، ارائه می دهد. اگرچه ممکن است تصور کنید که اکثر آیفونها از فروشگاههای اپل خریداری میشوند، اما در واقع اینطور نیست…
اپراتورها همچنین در تبلیغات یک آیفون جدید، به ویژه در مورد تبلیغات، تهاجمی تر هستند. در حالی که اپل معمولاً تبلیغات مشابهی را اجرا می کند، اپراتورها راه های دیگری برای هدف قرار دادن خریداران بالقوه آیفون از طریق ایمیل و متن دارند.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.