عکس: Victor Serban/Unsplash
اپل تنها شرکت بزرگی بود که فروش سال به سال را افزایش داد.
استراتژی قیمت گذاری برای محصولات جدید با دقت طراحی شده است، حتی برای اپل، تا از پس زدن عمده مصرف کنندگانی که اکنون تمایل زیادی به افزایش قیمت دارند، جلوگیری کند.
تحلیلگر Amber Lui پیشنهاد می کند که حتی اپل نیز باید به دقت در مورد قیمت آن فکر کند.
تنها مدلی که به نظر می رسد اپل دائماً با آن مشکل دارد، مدل پایه دوم است. مدلهای آیفون مینی هرگز کشش چندانی نداشتند، بنابراین امسال اپل 180 را انتخاب کرد و به مدل پایه دوم به جای نمایشگر کوچکتر، صفحه نمایش بزرگتر داد. اما گزارش ها نشان می دهد که آیفون 14 پلاس نیز به سطح فروش مورد انتظار نمی رسد.
این شرکت اطلاعاتی بازار میگوید که مصرفکنندگان در حال حاضر برای چیزهای مهمتری به پول خود نیاز دارند و به این زودیها شاهد بهبود اوضاع نیست.
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
اپل تنها پنج فروشنده برتری بود که رشد مثبتی را ثبت کرد و به لطف تقاضای نسبتاً انعطاف پذیر برای آیفون، موقعیت خود را در بازار با 18 درصد سهم بازار در طول رکود بازار بهبود بخشید.
Source link
بخش appl 9to5mac فارسی
طیف وسیعتر مدلهای سامسونگ، با رسیدن به همه قیمتها، جایگاه اول را حفظ کرد، اما مجبور شد برای حفظ موقعیت خود به تخفیفهای عمیق ادامه دهد.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.