با وجود کاهش فروش، بازار پوشیدنی ها همچنان تحت سلطه اپل است


طبق گزارشی جدید، اپل با وجود کاهش شدید عرضه اپل واچ و ایرپاد، همچنان بر بازار پوشیدنی ها تسلط دارد.

در سه ماهه اول سال جابجایی بیشتری به سمت پایین تر از چارت ها مشاهده شد و هواوی در سه ماهه اول سال جایگاه سوم را بالاتر از سامسونگ به دست آورد.

بازار پوشیدنی ها در حال رشد است، اما به طور فزاینده ای نسبت به قیمت حساس است

شرکت اطلاعاتی بازار IDC آخرین تخمین‌های خود را از محموله‌های پوشیدنی ارائه کرد و گزارش داد که بازار جهانی پوشیدنی به رشد خود ادامه می‌دهد، اما روند رو به رشدی وجود دارد که مردم دستگاه‌های ارزان‌تری را انتخاب می‌کنند.

بر اساس داده‌های جدید شرکت بین‌المللی داده (IDC)، بازار دستگاه‌های پوشیدنی سال 2024 را با یک جهش رشد آغاز کرد، زیرا محموله‌های جهانی دستگاه‌های پوشیدنی در سه ماهه اول (سه ماهه اول 24) 8.8 درصد سالانه افزایش یافت و به 113.1 میلیون دستگاه رسید. ردیاب سه ماهه جهانی دستگاه های پوشیدنی. .

علیرغم رشد حمل و نقل، میانگین قیمت‌های فروش (ASP) برای پنجمین سه ماهه متوالی کاهش یافت و در سه ماهه اول 11 درصد کاهش یافت زیرا بازارهای نوظهور کشش پیدا کردند و اقتصاد فشار نزولی بر مخارج مصرف‌کننده وارد کرد.

این شرکت گفت فقدان هر گونه نوآوری فن آوری قابل توجهی در بازار به این معنی است که شرکت های درجه دوم اکنون سهم بازار را به قیمت از دست دادن رهبر بازار به دست می آورند.

اپل سقوط شدیدی را تجربه می کند، اما بدون چالش باقی می ماند

خبر بد برای اپل این است که فروش اپل واچ و ایرپاد به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اما این شرکت همچنان به عنوان رهبر بازار بدون چالش باقی مانده است.

اپل جایگاه اول خود را حفظ کرد، اگرچه به دلیل شرایط بد اقتصاد کلان، ممنوعیت موقت برخی مدل‌های ساعت و فقدان ایرپادهای جدیدتر، مانع از آن شد. به طور کلی، فروش اپل واچ 19.1 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است، در حالی که دستگاه های صوتی از جمله AirPods و Beats در سه ماهه 18.8 درصد کاهش داشته اند.

سهم بازار اپل از 24.5 درصد در سه ماهه اول 2023 به 18.2 درصد در سه ماهه مشابه سال جاری کاهش یافته است.

با این حال، این هنوز آن را به راحتی از شیائومی 10.5 درصد، هواوی 9.6 درصد و سامسونگ 9.3 درصد جلوتر می‌اندازد.

عکس دانیل کورپای در Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی