ببینید: هجوم مردم برای خرید آیفون 14 قیمت آیفون 14 چقدر است؟

با این حال، شایعه شده است که رم را از 4 گیگابایت به 6 گیگابایت رم افزایش می دهد. اپل تصمیم گرفته مدل استاندارد آیفون 14 را مانند قبل با یک نمایشگر دارای پنل OLED به میدان بفرستد. این نمایشگر 6.1 اینچی قادر است تصاویر را با رزولوشن تا 2532 در 1170 پیکسل به نمایش بگذارد و از نرخ بروزرسانی تا 60 هرتزی پشتیبانی نماید. ویدیویی از کالبدشکافی آیفون ۱۴ اپل – Apple iPhone 14 منتشر شده که یک نکته ویژه و یک خبر خوب برای تعمیرکاران متفرقه و کاربران دارد.

مشخصات کامل

همانطور که A15 جزء قوی‌ترین‌ها بود و از پس تمامی بازی‌های سنگین گرافیکی به بهترین نحو برمی‌آمد، مسلماً تراشه A16 نیز از قدرتی برخوردارست که حداقل تا سال‌ها هیچ اپلیکیشن و یا بازی سنگینی قادر نباشد تا قدرت آن را به چالش بکشد. شما می توانید گوشی iPhone 14 را در آترین کالا با بهترین قیمت، ضمانت سلامت و تحویل فوری ثبت سفارش کنید. در طراحی ایفون 14 همچنین گفته می‌شود که حاشیه‌های اطراف نمایشگر کاهش پیدا کند تا این پرچمداران ظاهر مدرن‌تری داشته باشند و بیشتر به کهکشانی‌های سامسونگ از این نظر نزدیک شوند. یکی از دست کم گرفته‌شده‌ترین پیشرفت‌ها در آیفون 13 بدون شک بلندگوهای قوی‌تر و غنی‌تر بود که کیفیت صدا را بهتر از سایر تلفن‌های موجود در بازار ارائه می‌کرد.

بلومبرگ در گزارشی غیرمنتظره، از افت تقاضا برای سری آیفون 14 خبر داده که می‌تواند اپل و دیگر تامین‌کنندگان iPhone 14 را با چالشی جدی مواجه کند. آیفون 14، طی رویداد شب گذشته اپل (16 شهریور 1401) با کمی تغییر معرفی شد. هر چند که حسگرها گویا قرار نیست در داخل صفحه نمایشگر قرار بگیرند و در عوض در بخش های کنار دستگاه قرار خواهند گرفت. برای عکاسی نیز دوربین اصلی را با یک شاتر ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور بزرگ‌تر که از دیافراگم f/1.5 و پیکسل‌های ۱.۹ میکرون و سنسور Shift OIS بهره برده، مجهز کرده است.

البته این قابلیت پیش‌تر در گوشی‌های اندرویدی هم در دسترس بود، اما برای استفاده از آن در آیفون‌ها مجبور به بکار بردن یک نرم‎‌افزار جانبی بودیم. در بخش روبرویی اما ظاهر تفاوت‌ها بیشتر خواهد بود و این تغییرات می‌تواند به جایگزینی بریدگی در بالای صفحه‌نمایش با حفره خلاصه شود. طبق اعلام رسمی اپل ایفون‌های جدید کمتر از 10 روز دیگر از راه می‌رسند و به همین دلیل نیز برخی از اطلاعات در مورد آن‌ها تقریبا قطعی شده و در ادامه قصد داریم به اطلاعات موجود از پرچمداران اپل بپردازیم. البته طبق تجربه سال‌های قبل می‌دانیم که همه این اطللاعات به واقعیت تبدیل نمی‌شوند و همیشه بخشی از این موضوعات خواسته کاربران از اپل هستند تا واقعیت. در ادامه همراه تکنولایف باشید تا پیش از عرضه رسمی بیشتر با مشخصات آیفون 14 آشنا شوید.

  • هرچند مانند تمامی گوشی‌های اپل، گوشی ایفون ۱۴ پرو مکس قیمت بالایی خواهد داشت، اما هیچکس نمی‌تواند منکر کیفیت ساخت و ارزش خرید بالای آیفون شود.
  • شما می توانید گوشی iPhone 14 را در آترین کالا با بهترین قیمت، ضمانت سلامت و تحویل فوری ثبت سفارش کنید.
  • بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسرا نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید.
  • اپل برای دوربین اصلی دیگر از حسگر 12 مگاپیکسلی استفاده نمی‌کند؛ بلکه به سراغ دوربینی 48 مگاپیکسلی رفته که لنز واید 24 میلی‌متری دارد و از امکاناتی مانند فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز استفاده می‌کند.
  • شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد.

آیفون ۱۴ پرو هم گویا مشخصات صفحه نمایش مشابهی با نسخه پایه دریافت می‌کند، اما نرخ تازه‌سازی آن ۱۲۰ هرتزی متغیر خواهد بود. گفته می‌شود که آیفون ۱۴ پرو مکس از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با پنل اولد بهره خواهد برد. در این طراحی می‌بینیم که هنوز هم یک دوربین با لنز سه‌گانه و یک پورت لایتنینگ وجود دارد و گویا اپل هنوز تمایلی به تغییر این ترکیب ندارد. وبلاگ 9to5mac.ir صرفا باید منتظر ماند و دید که این ترکیب می‌تواند دست‌خوش تغییر شود، یا اینکه همین تغییرات برای سال ۲۰۲۲ می‌توانند کافی باشند. دقت داشته باشید که این رندر جدید در مورد آیفون ۱۴ پرو مکس است و مشخص نیست که مابقی گوشی‌های این سری چه شرایطی خواهند داشت. البته سابقه نشان داده است که گوشی‌ها همواره از نظر طراحی نزدیکی بیشتری به همدیگر داشته‌اند.

نمایشگر ایفون ۱۴ پرومکس