بررسی آيفون SE 2022 ؛ ارزان‌ترین راه برای ورود به دنیای اپل گجت نیوز

به نظر شما آیا آیفون‌ ۱۴ پرو‌ با استقبال گسترده از طرف کاربران روبرو می‌شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید. سال گذشته اپل قابلیت فیلمبرداری Cinematic Mode را معرفی کرد که با بهره‌گیری از آن، پس‌زمینه‌ی سوژه به زیبایی مات می‌شود. حالا به نظر می‌رسد در آیفون ۱۴ پرو کیفیت این حالت فیلمبرداری هم بهبود پیدا کرده است. دوربین‌های اولترا واید و تله‌فوتو هم تفاوت خیلی مهمی با نسل قبلی ندارند و باید ببینیم در عمل چه حرفی برای گفتن دارند.

  • نتیجه هر دوی این تغییرات، بهبود 27 درصدی در عملکرد نور است که همراه با پیشرفت‌ های Smart HDR و Deep Fusion، حتی در کمترین شرایط مطلوب با ارائه به جزئیات بیشتری می‌شود.
  • در عکس‌هایی که شب گرفته می‌شود، نشان می‌دهد پیشرفت‌های یک‌ ساله در عملکرد نور آیفون چه بوده است.
  • در آیفون 12 از نمایشگر 6.1 اینچی Super Retina XDR OLED استفاده‌ شده است که دقیقا با آنچه در iPhone 12 Pro دریافت می‌کنید مطابقت دارد.
  • اپل در آيفون SE 2022، بدنه آيفون 8 را با یک گلس مقاوم‌تر و پردازنده آيفون 13 ترکیب کرده است؛ اما خبری از فیس آيدی با مگ سیف در آن نیست.

از آنجایی که ابعاد، جای دوربین و میکروفون و فلاش یکسان است، از این بابت مشکلی وجود ندارد. اگر نیاز به چیزی بیشتر از بررسی کوتاه دارید ادامه مطلب را از دست ندهید. لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی؛ 13 میلی متری، میدان دید 120 درجه و وبلاگ 9to5mac.ir گشودگی دیافراگم f/2.4. با CPU شش هسته ای (2 هسته 2.66 گیگاهرتزی Lightning و 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی Thunder). دوربین های همچنین از فیلم برداری 4K بسیار عالی با دامنه دینامیک گسترش یافته و تثبیت ویدئویی سینماتیک پشتیبانی می کنند.

عمر باتری و شارژ

آیفون 13 پرو و آیفون ۱۳ پرومکس مناسب کسانی است که به دنبال امکانات فراوان تر به همراه دوربین فوق العاده و بی نظیر هستند. آیفون 13 پرو 6.1 اینچی˛ جانشین آیفون 12 پرو است، در حالی که آیفون 13 پرو 6.7 اینچی˛ جایگزین آیفون 12 پرومکس است. هر دو مدل جدید آیفون 13 پرو تقریباً از نظر طراحی شبیه به مدل‌های آیفون 12 پرو هستند و دارای لبه‌های صاف، قاب فولادی ضد زنگ، پشت شیشه‌ای مات بافت‌دار و افزایش جزئی ضخامت (7.65 میلی‌متر) هستند. مدل‌های آیفون 13 پرو در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و آبی سیر موجود هستند. درست است که اعداد بنچمارک گفته اپل را تایید می‌کنند اما عملکرد واقعی تعیین‌کننده هستند.

بدترین سال تاریخ جهان مربوط به کدام زمان است؟

البته اگر مراحل قبلی را که ذکر کرده‌ایم انجام داده باشید احتمالاً از دکمه‌ها نیز استفاده کرده‌اید، ولی یک بار دیگر با دقت تمامی دکمه‌های هوم، پاور، ولوم و … را امتحان کنید. گاهی اوقات تأخیر در خاموش و روشن شدن صفحه ممکن است به دلیل آپدیت نبودن گوشی باشد. در صورتی‌که گوشی با پسورد کاربر قبلی قفل شده باشد یا دزدی است یا کاربر قبلی فراموش کرده است اطلاعات خود را از روی آن پاک کند. شرکت سامسونگ که اکنون به یکی از پیشگامان تولید گوشی‌های تاشو تبدیل شده، عصر روز چهارشنبه سرانجام طی مراسم Galaxy Unpacked از دو گوشی…

کیفیت ویدئوهای آیفون ۱۳

لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد. زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید.