بررسی سنسور درب فعال Aqara Matter HomeKit

می توانید آن را از آمازون در ایالات متحده یا از نمایندگی های فروش Aqara در سراسر جهان خریداری کنید. از آنجایی که Matter فعال است، برای دسترسی از راه دور نیازی به اضافه کردن هاب جداگانه در خارج از HomePod یا Apple TV نیست. بازخرید کد USDWP2CA 15 درصد تخفیف تا 8 تیر.

Aqara کد Matter را در دفترچه راهنما گنجانده است، بنابراین باید مطمئن شوید که یک کپی دیجیتال ایجاد کنید یا نسخه اصلی را در مکانی امن نگهداری کنید. حتی اجرای نسخه بتای توسعه دهنده iOS 17، تنها در چند دقیقه راه اندازی شد. Aqara سنسور را با یک زبانه باتری ارسال می کند، و قبل از اینکه بخواهید آن را به HomeKit اضافه کنید، باید آن را حذف کنید.

Recap روی سنسور درب توسط Aqara Matter فعال شده است

کد موضوع برای Aqara

پشتیبانی Matter از حسگر تماس جدید Aqara تضمین می کند که در HomeKit، Google Assistant یا Amazon Alexa کار می کند. من شخصاً طرفدار بزرگ مطالب هستم. در حالی که مطمئناً معایب خود را دارد، من فکر می کنم می تواند به حذف قفل های فروشنده برای اتوماسیون خانگی کمک کند. حتی اگر امروز از گوگل یا آمازون برای خانه هوشمند خود استفاده نمی‌کنید، فکر می‌کنم مهم است که اگر می‌خواهید به یکی از آن پلتفرم‌ها تغییر دهید، مجبور نباشید طیف جدیدی از لوازم جانبی خانه هوشمند را خریداری کنید. شما فقط باید کد Matter را در پلتفرم جدید مجدداً اسکن کنید و سپس می‌توانید بروید. اگر می‌خواهید اکوسیستم‌ها را تغییر دهید، آنچه من می‌خواهم در آینده ببینم، نوعی مسیر مهاجرت است. شاید در HomeKit گزینه ای برای وارد کردن لوازم جانبی Matter-enabled از Google Assistant وجود داشته باشد یا برعکس؟ این واقعاً به مشتریان اجازه می دهد تا کنترل خود را حفظ کنند.

من این سنسور را به عنوان یک سنسور تماسی تعریف کردم زیرا واقعاً همین است. اکثر موارد استفاده برای درها و پنجره ها خواهد بود، اما HomeKit به شما امکان می دهد سنسور تماس یا حتی پرده را همانطور که هست نامگذاری کنید. من به ظاهر پرده ها علاقه دارم. در حالی که پرده های بومی HomeKit از قبل وجود دارند، اگر بخواهید اتوماسیون ها را روی پرده های سنتی اجرا کنید چه؟ این دستگاه برای این مورد مناسب خواهد بود. به اندازه کافی سبک است که به راحتی به تقریباً هر سایه کور یا “گنگ” متصل شود. هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید یک اتوماسیون HomeKit را اجرا کنید که در آن وقتی “پرده ها” بسته می شوند، چراغ ها در آن اتاق روشن می شوند. سایه ها احمقانه هستند، اما باز و بسته کردن آنها می تواند اتوماسیون HomeKit را برای مجموعه ای از کارها فعال کند.

چیدمان مواد

در اینجا چیز زیادی برای گزارش وجود ندارد، زیرا یک دستگاه ساده با یک مورد استفاده ساده است. Aqara به دلیل تولید محصولات ارزان قیمت برای HomeKit که بر اساس قیمت بیش از حد ارائه می شود، شناخته شده است. من دوست دارم که این سنسور از Matter پشتیبانی می کند، و خوشحالم که در نهایت برای من کلیک کرد که این دستگاه ها در پرده های “گنگ” که سایر لوازم جانبی HomeKit را در همان اتاق دارید، عالی به نظر می رسند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


حسگرهای در و پنجره برای HomeKit جدید نیستند. این یکی از انواع دستگاه های اصلی است و بسته به مورد استفاده، برخی از اتوماسیون های فوق العاده جالب را باز می کند. امروز من نگاهی به سنسور تماس کاملاً جدید سازگار با Matter Aqara می‌اندازم که می‌تواند روی پنجره‌ها، درها، پرده‌ها یا واقعاً در هر جایی که می‌خواهید هنگام باز شدن چیزی را ردیابی کنید، استفاده می‌شود.