بررسی پلاگین هوشمند Linkind Matter


دوشاخه های هوشمند HomeKit یکی از مفیدترین محصولات خانه هوشمندی است که می توانید خریداری کنید. همه می توانند برای آنها کاربرد پیدا کنند. آنها با هر چیزی که دارای پریز 110 ولت است که به طور خودکار روشن می شود کار می کنند و واقعاً مقرون به صرفه هستند. آنها همچنین برای سال ها وجود داشته اند، بنابراین سخت افزار نیز فوق العاده قابل اعتماد شده است. دوشاخه هوشمند جدید سازگار با ماده Linkind که در بسته بندی 2 تایی ارائه می شود، ارزشی باورنکردنی برای کسانی است که به دنبال خودکارسازی چندین اتاق در خانه خود هستند.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


چرا ماده یک نقطه فروش عمده است؟

با Matter، می‌توانید هر بار که دستگاه جدیدی خریداری می‌کنید، از دردسر دانلود و ثبت برنامه‌ها از تولیدکنندگان مختلف جلوگیری کنید. به سادگی به پلتفرم های خانه هوشمند مورد اعتماد مانند Apple Home، Alexa، Google Home، SmartThings و غیره مستقیماً دسترسی داشته باشید. اگر در آینده به پلتفرم خانه هوشمند دیگری بروید، می توانید به راحتی همه دستگاه های خود را انتقال دهید.

ماده هنوز در مراحل اولیه خود به عنوان یک پروتکل خانه هوشمند است، اما من واقعاً معتقدم که تا 15 سال دیگر مانند SMTP، IMAP، HTTP و غیره به آن فکر خواهیم کرد. این پروتکلی است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد حق انتخاب داشته باشند و در یک اکوسیستم قفل نشوند.

تجربه را پیکربندی کنید

پلاگین هوشمند Linkind Matter

دوشاخه‌های خانه هوشمند Linkind، طبق ادعای Matter خود، می‌توانند جعبه‌گشایی شوند و بدون دانلود یک برنامه به HomeKit اضافه شوند. من از باز کردن بسته بندی به انتخاب اتاق در 3 دقیقه رسیدم. کد QR Matter در سمت چپ دستگاه قرار دارد و به شما امکان می دهد پس از وصل کردن آن، آن را اسکن کنید. تا آخر عمر من هرگز فروشندگانی را که آن را در پشت می گذارند و اسکن آن را در حالت روشن غیرممکن می کنند، درک نمی کنم. حتی اگر آنها یک برگه کد را در جعبه دارند، من همیشه دوست دارم آن را در سمت چپ یا راست ببینم تا همیشه قابل مشاهده باشد.

هنگامی که یک قطعه را انتخاب می کنید، انتخاب می کنید که آیا می خواهید به عنوان یک چراغ، یک سوئیچ یا یک فن ظاهر شود. پس از انتخاب، از بین چند اتوماسیون از پیش تعریف شده انتخاب خواهید کرد.

اتوماسیون ها و صحنه ها

اگرچه اتوماسیون پیشنهادی عالی نیست، اما معمولاً آن چیزی نیست که من به دنبال آن هستم. بسته به نحوه استفاده از عنصر، نشان می دهد که از چه نوع صحنه ها و اتوماسیونی می خواهید استفاده کنید. فرض کنید از آن با یک لامپ استفاده می کنید، یک اتوماسیون آسان برای ایجاد آن است که به طور خودکار در ساعت 18:00 وقتی خورشید شروع به غروب می کند، روشن می شود.

برای شروع، روی نماد + در برنامه Apple Home ضربه بزنید، Add Automation را انتخاب کنید، “A Time of Day Happens” را انتخاب کنید. زمان خود را انتخاب کنید (حتی می توانید غروب آفتاب را انتخاب کنید)، لوازم جانبی تازه اضافه شده خود را پیدا کنید، آن را روشن کنید، سپس روی Done کلیک کنید.

اگر می‌خواهید در زمان مشخصی به‌طور خودکار خاموش شود، می‌توانید پس از چند ساعت آن را خاموش کنید یا یک اتوماسیون دوم ایجاد کنید تا وقتی به رختخواب می‌روید به‌طور خودکار خاموش شود. ای کاش Apple Automation در اتوماسیون «روشن کردن» دقیق‌تر بود تا آن را در نقطه‌ای مشخص خاموش کند تا اینکه مجبور بود یک اتوماسیون کاملاً جدید ایجاد کند، اما امیدوارم این چیزی باشد که در به‌روزرسانی آینده شاهد آن باشیم.

همانطور که این تصویر نشان می دهد در غروب خورشید روشن می شود و چهار ساعت بعد خاموش می شود. اگر این چراغ در اتاق نشیمن شما است، باید برای زمانی که احتمالاً به رختخواب می روید، مناسب باشد.

نتیجه گرفتن

به طور کلی، این یک پلاگین هوشمند استاندارد سازگار با Matter است. Linkind دقیقاً همان چیزی را که از یک دوشاخه هوشمند می‌خواهید ارائه کرده است: ماده و یک بسته دوتایی کم‌هزینه. تنها چیزی که دوست دارم در نسخه های بعدی ببینم پشتیبانی از وای فای 5 گیگاهرتز است. همانطور که مطرح می شود، فقط از 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

می توانید بسته 2-بسته خروجی خانه هوشمند Linkind با Matter و HomeKit را در آمازون خریداری کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی