برنامه ضربان قلب اپل واچ در watchOS 10

و در اینجا محدوده به روز شده، میزان استراحت، و صفحه نمایش میانگین راه رفتن است. این‌ها با watchOS 9 و نسخه‌های قبلی تفاوتی ندارند، اما ظاهری تمیزتر دارند و دکمه‌های اطلاعاتی جدید «i» دارند که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزان استراحت و راه رفتن فشار دهید.

برنامه ضربان قلب اپل واچ watchOS 10 2

برای مرجع، در اینجا برنامه ضربان قلب watchOS 9 با رابط کاربری خاکستری کاشی شده است:

برنامه ضربان قلب اپل واچ قدیمی
برنامه ضربان قلب watchOS 9

برنامه ضربان قلب اپل واچ در watchOS 10 چگونه به نظر می رسد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی در پایین، جزئیات ضربان قلب را برای همه تمرین‌هایی که در روز انجام داده‌اید، از جمله اعداد ریکاوری قلبی خود را پیدا خواهید کرد. در watchOS 10 به نظر می رسد:

برنامه ضربان قلب اپل واچ watchOS 10 3
watchOS 10 اکنون به صورت بتا در دسترس است – اما به خاطر داشته باشید که اگر آن را روی Apple Watch خود نصب کنید، راهی برای تنزل دادن به watchOS 9 وجود ندارد. در راهنمای ما درباره نصب بتا بیشتر بدانید.

  • هنگام راه اندازی برنامه ضربان قلب، نماد قلب جدید را در سایه می بینید در حالی که ساعت شما نبض فعلی شما را می خواند.
  • هنگامی که ظاهر شد، نماد قلب را خواهید دید که با سرعت ضربان قلب فعلی شما می تپد – قابلیت جدید به شما امکان می دهد ضربان قلب خود را در زمان واقعی مشاهده کنید.
    • رابط کاربری تمام صفحه را اشغال می کند و با هر ضربان قلب یک جلوه موج دار منظم ارائه می دهد
  • برای دیدن، انگشت خود را به پایین بکشید یا اسکرول کنید
    • محدوده ضربان قلب روزانه شما
    • میزان استراحت
    • قیمت بازار
    • نرخ جذب
برنامه ضربان قلب اپل واچ watchOS 10 1

طیف وسیعی از برنامه‌های اپل واچ با watchOS 10 در حال بازسازی هستند و یکی از آنها برنامه ضربان قلب است. برنامه جدید ضربان قلب اپل واچ با چیزی بیش از یک لیفت صورت، یک ویژگی جدید و هیجان انگیز را شامل می شود.

این داستان توسط Mosyle پشتیبانی می شود، تنها پلتفرم یکپارچه اپل. Mosyle تنها راه حلی است که به طور کامل پنج برنامه مختلف را در یک پلتفرم اپل ادغام می کند و به کسب و کارها و مدارس این امکان را می دهد تا به راحتی و به طور خودکار همه دستگاه های اپل خود را استقرار، مدیریت و محافظت کنند. بیش از 38000 سازمان از راه حل های Mosyle برای خودکارسازی استقرار، مدیریت و امنیت میلیون ها دستگاه اپل در هر روز استفاده می کنند. امروز یک حساب کاربری رایگان درخواست کنید و دریابید که چگونه می‌توانید ناوگان اپل خود را با قیمتی که باور کردنش سخت است، در حالت خلبان خودکار قرار دهید.

بررسی اجمالی اپل می گوید که با watchOS 10 “برنامه های بازطراحی شده اطلاعات بیشتری را در یک نگاه ارائه می دهند و راه های جدیدی برای پیمایش سریع و دسترسی به محتوا وجود دارد.”

نظر شما در مورد برنامه جدید ضربان قلب اپل واچ چیست؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

آموزش های بیشتر 9to5Mac:

watchOS 10 یک تغییر اساسی در تجربه اپل واچ با رابط کاربری جدید ویجت، ویژگی‌های سلامت عقل مانند ردیابی خلق و خو، چهره‌های ساعت جدید و طراحی مجدد با برنامه‌های بومی مانند آب‌وهوا، سهام، خانه، نقشه‌ها، پیام‌ها، ساعت جهانی و قلب است. نرخ.