اپل یک صفحه فرود دارد که جزئیات تمام دستگاه های خود را با مشکلاتی که واجد شرایط تعمیر یا تعویض رایگان هستند، ارائه می دهد.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.
اپل یک صفحه فرود دارد که جزئیات تمام دستگاه های خود را با مشکلاتی که واجد شرایط تعمیر یا تعویض رایگان هستند، ارائه می دهد.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.
تعداد محدودی از برنامههای اپل شامل بررسی شماره سریال است تا فوراً متوجه شود که آیا دستگاه شما تحت پوشش است یا خیر، در حالی که سایرین از شما میخواهند که از فروشگاه اپل بازدید کنید یا با AppleCare تماس بگیرید.
مشکل AirPods Pro Sound Issue یکی از مواردی است که در سالهای اخیر در مورد آن صحبت شده است، اما لیست کامل آن در اینجا آمده است…
Source link
بخش appl 9to5mac فارسی
اپل مشکلات بالقوه خطرناک دستگاه (خطر آتش سوزی/شوک و غیره) را به عنوان “فرادآوری” برچسب گذاری می کند، در حالی که سایر مسائل مربوط به دستگاه هایی که خطرناک نیستند، برچسب برنامه های سرویس یا جایگزینی هستند.
اگرچه بسیاری از برنامههای فراخوان باز یا سرویس/تعویض اپل سالها پیش اعلام شده بودند، برخی از آنها تا 5 سال پس از فروش اولیه دستگاه را پوشش میدهند، در حالی که برخی از آنها اصلاً منقضی نمیشوند.
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
ما همچنین راهنمایی در مورد نحوه بررسی اینکه آیا واجد شرایط پرداخت در اکشن کلاس صفحه کلید پروانه اپل هستید یا خیر داریم.
آیا کنجکاو هستید که آیا مشکلی که با دستگاه اپل دارید می تواند حتی پس از پایان گارانتی شما پوشش داده شود؟ برای مرور کلی همه برنامههای فراخوان و خدمات باز اپل برای همه چیز، از AirPods و Apple Watch گرفته تا iPhones و MacBooks، در ادامه بخوانید.
از اینکه راهنمای ما را برای همه برنامههای فراخوان و خدمات باز اپل بررسی کردید، متشکریم!
طبقه بندی شده از جدیدترین به قدیمی ترین بر اساس تاریخ اعلام اپل: