بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان در ایران جدید ۱۴۰۲ ️ گهر | behtarin-laptop

برای این مدل باتری دو سلولی در نظر گرفته‌شده که به ازای هر بار شارژ صد در صدی، توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده‌به‌کار) 2 الی 4 ساعت را دارد. در حالی که تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند مستقل همیشه محبوب هستند، بیشتر مردم می‌دانند که همه چیز از تایپ مقاله تحقیقاتی گرفته تا فیلم‌های مورد علاقه تا بازی روی لپ‌تاپ بهتر اجرا می شوند. آماده سازی لیست واقعا کار سختیه و متاسفانه وقت نمیکنم برای همه بازه ها جدول درست کنم. حافظه SSD ندارد که یک ایراد کوچک است و در آینده هم می‌تواند SSD را روی لپ تاپ نصب کنید. پردازنده این مدل پنتیومه و گرافیک GeForce 810M هم برای سال ۲۰۱۴ هستش که زیاد نمیشه روش حساب کرد..

بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان در ایران جدید ۱۴۰۲ ️ گهر | behtarin-laptop

تبلت‌ها نسبت به لپ تاپ‌ها ارزان‌تر بوده و راحت‌تر نگه‌داری می‌شوند. «آیدیاپد گیمینگ ۳» یکی دیگر از اعضای پرجمعیت خانواده آیدیاپد لنوو است و با پیکربندی‌های گسترده‌ای به‌فروش می‌رسد. این لپ‌تاپ در وزن 1.9 کیلوگرم و ابعاد 381×251×27 میلی‌متر ساخته شده است و یکی از خوش‌ظاهرترین لپ‌تاپ‌ها در این بازه قیمتی به‌شمار می‌رود. ایسوس این دستگاه را به نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل مجهز کرده است که نسبت به سایر همرده‌ها، کیفیت نسبتا خوبی دارد. این محصول دارای یک نمایشگر 11.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل است که صفحه‌ای مات دارد و می‌توانید مطمئن باشید که حتی با استفاده طولانی هم روی آن خط‌ وخش نمی‌افتد.

معرفی بهترین لپ تاپ تا ۱۰ میلیون تومان

پردازنده های لپ تاپ های معمولی از نوع Intel Celeron, Intel Pentium, Intel Core i3, AMD A4, بهترین لپ تاپ بین 30 تا 40 میلیون AMD A6 است و به نوعی رده CPU اینگونه لپ تاپ را پایین می دانند. قابل ذکر است که IdeaPad 1 – A دارای فناوری شارژ سریع است و در مدت زمان یک ساعت 80 درصد شارژ می‌شود. صفحه‌نمایش آن 15.6 اینچی با دقت‌ FHD است و به دلیل روکش ماتش هنگام کار در محیط‌های باز و تابش مستقیم نور آفتاب ممکن است. در صورتی که برای مصارفی چون کلاس آنلاین، انجام تحقیق، وب گردی و… لپ تاپ می‌خواهید بله مناسب است.

پردازنده های نسل چهاردهمی اینتل به کش L4 مجهز می‌شوند

این دستگاه‌ها همچنین دارای ویژگی‌هایی هستند که امنیت قوی‌تری را ممکن می‌سازد و مدیریت فناوری اطلاعات را ساده‌تر می‌کند. در عوض لپ تاپ اداری برای کارهای اداری استفاده می شود که باید دوان باتری بالایی داشته باشد، لپ تاپ استوک اداری تا 10 میلیون را در بالا گردآوری کرده ایم که به انتخای خودتان می توانید خریداری کنید. کلا پردازنده های این ٢-٣ سال پیش عال هستن، مخصوصا ای ام دی ۴۸۰۰ و ۵۸۰۰ و جدیدا ۵۸۰۰ و از اینتل هم نسل ده و یازده و دوازده یعنه ۱۰۷۵۰ و ۱۱۸۰۰ و ۱۲۸۰۰ خیلی مناسب هستن. بله در این لیست ما لپ تاپ های ارزان قیمت از جمله لپ تاپ تا 10 میلیون و بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان را نیز بررسی کرده ایم.

  • از ویژگی های بارز آن میتوان به مواردی چون حافظه داخلی هیبریدی، مشخصات حافظه داخلی ۱ ترابایتی هاردیسک به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع SSD (درایو حالت جامد) و سازنده پردازنده گرافیکی Intel اشاره کرد.
  • صفحه نمایش“15.6 این لپ‌تاپ از نوع FHD TFT با روکش براق و رزولوشن 1088×1920 است که با نرخ 60Hz تصویر تقریبا واضحی را به کاربر ارائه می‌دهد.
  • سلام، این مدل فاقد گرافیک مجزا هست و فقط برای کارهای سبک 2 بعدی مناسب هست.
  • قیمت و موجودی برخی محصولات معرفی شده به مرور زمان ممکن است تغییر کند.