بهترین گوشیهای ردهبالا و مقرون بهصرفه هواوی در سال 2022 9to5mac Farsi

دستهی اول گوشیهای پایین رده یا گوشی های ارزان هواوی هستند که تحت عنوان سری Y به فروش میرسند. در قسمت پایینی فریم گوشی نیز جک 3.5 میلیمتری صدا، اسپیکر و درگاه تایپ c قرار گرفته و لبه سمت چپ دستگاه فاقد هیچ گونه شیار و یا دکمهای میباشد. توصیه ما این هست که باتری گوشی را تعوض کنید چون باتری ضعیف ولتاژ متفاوتی به دستگاه شما می فرستد و ممکن هست در دراز مدت آسیب به گوشی شما وارد کند. البته هیچ تاییدیهای به معنی این نیست که آب به دستگاه شما آسیب نمیزند. یک نکته نه چندان مهم اما قابل اشاره این است که در جعبه a22 خبری از یک قاب ژلهای و محافظ نیست و همچنین در کارخانه یک محافظ صفحه اضافه روی این دستگاه اعمال نشده است؛ بر خلاف اتفاقی که در دستگاههای میان رده روند معمولی است و کاربر انتظار آن را دارد. این گوشی طراحی بسیار زیبایی دارد و قاب پشتی این گوشی فلزی در نظر گرفته شده. این شرکت هم گوشیهای قدرتمند و زیبایی تولید میکند. به این صورت که خود گوشی هوشمند تا 4 سال عمر مفید باتری را تضمین میکند. نکته قابل توجه آن است که قابلیت شارژ سریع میتواند عمر باتری را به صورت غیرمستقیم نیز تضمین کند.

هواوی Y9s دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 2340×1080 با تراکم پیکسلی 391 پیکسل در اینچ میباشد که از وضوح و شفافیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و با توجه به بهره مندی این گوشی از دوربین سلفی پاپ آپ، نمایشگر این بصورت تمام صفحه و بدون هیچگونه ناچ و یا حفره ای میباشد. دوربین جلو یا سلفی 8 مگاپیکسلی است که دارای فلش ال ای دی میباشد. صفحه نمایش آن 5.5 اینچی از نوع IPS است که با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل فول اچ دی و با تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر هر اینچ میاید. صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچی میباشد و همانند اکثر پرچمداران هواوی از نوع IPS با رزولوشن فول اچ دی است. سری 2021 پرچمداران این برند همگی تنها با یک کابل شارژ عرضه شدند و به همراه خود حتی آداپتور نیز نداشتهاند اما مدلهای میان رده سامسونگ همچنان با آداپتور همراهاند و جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد. با وجود این، همچنان امکان نصب سرویسهای گوگل در گوشی های هواوی توسط کاربر نیز وجود دارد؛ البته این کار نیاز به انجام کارهای اضافی دارد و شاید برای کاربران عادی چالشبرانگیر باشد.

فاکتورهای دیگر نظیر طراحی و ظاهر گوشی نباید تمرکز شما را از موارد کلیدی منحرف کنند. Y9s در قسمت دوربین بسیار موفق ظاهر شده و در این بخش در رقابت با دیگر رقبای خود در سایر برندها خوش میدرخشد. پردازنده گرافیکی قرار گرفته بر روی Y9s مدل Mali-G51 میباشد که از قدرت پردازش خوب و مناسبی برخوردار است و در اجرای بازیهای سنگینی همچون اسفالت 9 بدون افت کیفیت و با سرعت مناسب عمل میکند. این گوشی با این مشخصات به راحتی از پس کارهای روزمره برآمده و در اجرای برنامه های سنگین نیز روان و بدون مشکل عمل میکند.

خرید موبایل کار خیلی آسانی نیست چرا که با پیشرفت فناوریهایی که در ساخت گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار میگیرند,امروزه گوشیهای هوشمند توانسته اند به راحتی جای خود را در بین وسایل شخصی کاربرانشان باز کنند و به یکی از وسایل پرکاربرد تبدیل شوند. در سال ۲۰۱۲، سامسونگ رسما به بزرگترین تولید کنندهی گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شد. Qualcomm Snapdragon 430 زمانی دهن پر کن بود و در خطوط تولید بسیاری دیده میشد، حتی در Honor 7A هم از این پردازنده استفاده شده بود. به گزارش خبرنگار ایمنا، تا چند سال پیش برند سامسونگ بهعنوان یک پرچمدار بازار موبایل و فناوری هر سال یک یا دو گوشی هوشمند را روانه بازار میکرد و خریداران انتخابهای زیادی پیش روی خود نداشتند، اما با پیشرفت روزافزون فناوری و گسترش خطوط تولید گوشیهای هوشمند این برند در کشورهای مختلف، این روزها اگر سری به بازار بزنید با مدلهای رنگارنگ و مختلفی از تلفنهای همراه برند سامسونگ مواجه خواهید شد که هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارد و در برخی زمینهها با مدلهای دیگر متفاوت است. به گزارش خبرنگار شما نیوز: گوشی هواوی ساخت کشور چین است.

برخلاف مدل سال گذشته، گلکسی اس 22 اولترا نیز مانند دستگاههای گلکسی نوت قدیمی سامسونگ، با قلم S Pen سامسونگ بدون هزینه اضافی عرضه میشود. بدون شک اگر بخواهیم بهترین گوشی سامسونگ را از نظر دوربین انتخاب کنیم انتخاب ما S 22 اولترا است، قبل از عرضه 22S گوشیهای 21S بهترین دوربین را در بین گوشیهای سامسونگی داشتند، اما سامسونگ بدون تغییر دوربینهای 22S کیفیت عکسهای این دوربین را به طرز قابلتوجهی افزایش داد. قابلیت جذابی که با اتکا بر آن کاربر حس مطلوب استفاده از صفحه نمایش تمام صفحه و بدون مرز را تجربه خواهد کرد. قطبنما، شتابسنج، ژیروسکوب و اثر انگشت زیر صفحه نمایش جزو سایر امکانات این گوشی محسوب میشود. برای خرید گوشی مناسب، امکانات آن نظیر عمر باتری، کیفیت دوربین و قیمت را با سایر برندها مقایسه کنید. قیمت هواوی در آن زمان یک مزیت رقابتی برای گوشی های هواوی به حساب میآمد؛ از این رو بسیاری از کاربران خرید گوشی هواوی را به سایر برندها ترجیح دادند و این شرکت خیلی زود توانست به یکی از مطرحترین تولیدکنندگان گوشی جهان نیز تبدیل شود. پس اگر به دنبال گوشی پرچدار، میان رده و اقتصادی و یا یک گوشی خیلی معمولی هستید می توانید با خیال راحت از میان مدل ها و سری های این خانواده ی پرقدرت، مدل مد نظر خود را پیدا کنید.

توجه داشته باشید که این نسخه فقط روی دستگاههایی دریافت میشود که منطقه جغرافیایی آنها روی کشور چین تنظیم شده باشد. تا آخر مقاله بهترین گوشی سری A سامسونگ با من همراه باشید. تصاویر مذکور از زوایای مختلف قرار داده شدهاند تا امکان بررسی جزئیات مختلف طراحی ظاهری محصول مدنظرتان را داشته باشید. بهزودی میتوانید بررسی کامل این گوشی را در دیجیاتو بخوانید. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که میتوانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید.

بدون شک می خواهید آن دستگاه بیشترین کارایی ممکن را برای شما داشته باشد. بنابر آمار رسمی منتشر شده توسط مؤسسه IDC، هوآوی در سهماهه دوم سال ۲۰۲۰ شمار ۵۵٫۸ میلیون دستگاه فروخته و با این آمار به سهمی معادل ۲۰٫۲ درصد از کل بازار گوشیهای هوشمند رسیدهاست. این مصرف مداوم شامل اتصال به اینترنت نسل چهارم گوشی میشود که چالش سنگینی برای سنجش عمر مفید باتری به شمار میرود. تراکم پیکسلی این صفحه نمیاش 424 پیکسل بر هر اینچ میباشد و با گوریلا گلس 3 محافظت میشود. امروزه در طراحی گوشیهای هوشمند با سایز 5.7 اینچ و بالاتر، لنزهای بیشتری به کار گرفته شده است. البته به مرور زمان قطعات بیشتری از گوشی های شیائومی وارد ایران خواهد شد و این مشکل حل خواهد شد . در ادامه گذری بر روند تکاملی موبایل های سامسونگ ، مزیت های رقابتی این گوشی ها خواهیم داشت و با معرفی برترین مدل های این برند، یک راهنمای خرید جامع را در اخیتار شما قرار می دهیم.

با توجه به مکانیزم و ساختار گوشیهای اچ تی سی، حتی در صورت خراب شدن آنها تعمیر بهترین گزینه ممکن میباشد. اگر به آلبوم عکس گوشی هواوی در سالهای اخیر مراجعه کنید، نوآوریهای طراحی زیادی در بخش طراحی گوشیهای بالارده این شرکت خواهید دید.ضخامت کم، استفاده از بهروزترین طراحیها در قسمتهایی مانند بریدگی بالای نمایشگر و پنل پشتی و همچنین کاهش چشمگیر حاشیه اطراف نمایشگر باعث شده است حتی گوشی های ارزان هواوی نیز از نظر ظاهری طراحی قابل قبولی داشته باشند. باتری این گوشی ظرفیت بالای 4100 میلی آمپر ساعتی دارد که با این مشخصات مناسب به نظر میرسد. این شرکت در نخست، راه بسیار دشواری برای کنار زدن سایر رقبای قدرتمندش داشت ولی طی گذشت زمان، انجام آزمایشات فراوان همچنین شناخت نیاز بازار پیرامون ارائه تولیدات مشتری پسند، سرانجام توانست با فروش بالای خود رکورد یک پنجم کل صادرات کشور کره جنوبی را به ثبت برساند. در آن سال شرکت هواوی تولیدات خود را افزایش داد و گوشیهای کاربردی، جذاب و اقتصادی را روانه بازار کرد. گوشیهای جدید هواوی در بازار کشورمان با سیستمعامل هارمونی روانه بازار میشوند. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب میشوند.

در ابتدا به نظر میرسید پیشرفت خوبی برای آنها حاصل شده و تقریبا هر بازار احتمالی گوشی را به خود اختصاص دادهاند؛ اما این کار امکان تشخیص گوشیهای پرچمدار، میانرده و پایینرده را تقریبا غیرممکن کرده سایت 9to5mac بود. نوار Albums را باز کرده و Others را لمس کنید. پس برای اطلاع دقیق تر از قیمت گوشی هواوی و خرید آن ها به مراکز معرفی شده یعنی فروشگاه های موبایل رجوع کنید. که هر ساله جدیدترین ها رونمایی می شود. این گوشی نمایشگر بزرگ 6.09 اینچی دارد که با اندروید 9 اجرا میشود. بطوری که با در دست گرفتن این گوشی حس فوق العادهای به شما منتقل میشود. در پاسخ باید بگوییم که پر شدن حافظه گوشی HTC، ممکن است باعث به وجود آمدن این اختلال باشد. درست دو سال پیش بود که هواوی رو به همه گیر شدن میرفت و اکنون پس از گذشت این زمان به سومین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان بدل گشته است.

دستگاه را خاموش کنید. جدیدترین قیمت گوشی هواوی و لیست قیمت روز گوشیهای هواوی امروز جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ را در سرویس منهای فوتبال دیلی فوتبال مشاهده می کنید . قیمت روز گوشی هواوی و مشخصات موبایل هواوی را چطور مقایسه کنیم؟ در صفحهٔ هر محصول بخشی وجود دارد که قیمت روز گوشی هواوی را در اختیارتان قرار میدهد. در زومیت برای هر محصول ازجمله انواع گوشی های هواوی صفحهای ساخته شده که اطلاعات مفیدی از جمله قیمت گوشی Huawei مورد نظر و فهرستی از فروشگاههای عرضهکنندهی آن را در اختیارتان میگذارد.در بخش راهنمای خرید زومیت شما میتوانید بهترین گوشیهای هر رده را مشاهده کنید. در این بخش نظرات کارشناسان زومیت را در مورد محصولات مختلف از جمله موبایل های هواوی محبوب بازار را مشاهده خواهید کرد. بسیاری از محصولات ازجمله گوشی های جدید هواوی توسط کارشناسان زومیت بررسی شده و بهصورت بررسی متنی یا ویدئویی در صفحه محصولات قرار میگیرند. صفحه نمایش تمام صفحه و با کیفیت Y9s را میتوان یکی از مزیتهای چشمگیر این گوشی برشمرد که در هنگام مشاهده فیلم و یا بازی کردن حس خوبی را برای کاربر فراهم میسازد. گوشی Y9s از سری محصولات جدید و میانرده شرکت هوآوی محسوب میشود که به تازگی معرفی و روانه بازار شده است.

زومیت قیمت گوشی های هواوی را از فروشگاههای اینترنتی معتبر کشور جمعآوری میکند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار میدهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاهها مشاهده کنید و ارزانترین فروشنده اینترنتی را بیابید. دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی نیز دارای سنسور 16 مگاپیکسلی میباشد که بصورت کلی عملکرد مناسبی داشته و از پس مسئولیت خود به خوبی بر میآید و در شرایط نوری مناسب تصاویر با کیفیت و خوبی را ثبت میکند. همچنین یکی از ویژگیهای ساعت هوشمند سامسنگ، دوام باتری آن است که این ساعت را از دیگر رقبا متمایز کرده است؛ و بسیاری از قابلیتهای دیگر که گلکسی واچ را برای هر سبک زندگی مناسب کرده است.

شرکت هواوی با فروش تقریبی ۲۰۰ میلیون مدل گوشی موبایل، رتبه دوم پر فروش ترین کمپانی تولید تلفن همراه را در سال ۲۰۱۸ از آن خود کرد. ماموریت ما، ارایه خدمات تخصصی با کیفیت و قیمت مناسب، پیرامون تعمیرات گوشی تلفن های همراه و انواع گجت ها Gadget می باشد. فروشگاه اینترنتی 19کالا مفتخرست که به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و گسترده در سطح کشور توانسته به صورت تخصصی در زمینه فروش گوشی موبایل و ارایه بهترین خرید گوشی و سایر محصولات و همچنین شناخت همه جانبه این محصولات بهترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد و بهترین تجربه و رضایت از خرید را برای مشتریان خود فراهم کند، خصوصاً آن دسته از افرادی که زمان برایشان از اهمیت زیادی برخوردارست. همچنین استفاده از نظرات دیگر کاربران، بررسیهای تخصصی و بخش پرسش و پاسخ نیز به انتخاب بهتر و آگاهانهتر شما کمک خواهد کرد. درصورتیکه علاقهمند به خرید گوشی هواوی هستید، ما در زومیت به بهترین شکل ممکن شما را در انتخاب و خرید بهترین گوشی هواوی کمک میکنیم. حتما توصیه میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از گوشی هواوی مدنظر خود مقاله نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.

اگر به مشخصات گوشی های جدید هواوی دقت کرده باشید، حتما در بخش سیستمعامل با عبارت «فاقد سرویسهای گوگل» مواجه شدهاید. از سوی دیگر هر گوشی هوشمند روش متفاوت و نوینی را برای اتصال به دستگاههای دیگر معرفی کرده که در ادامه قصد داریم نحوهی اتصال گوشی های شیائومی به تلویزیونهای نسل جدید را به دو روش بیسیم و با کابل آموزش دهیم. یکی از مهمترین محصولات این کمپانی بزرگ گوشی سامسونگ است که جز یکی از برترین برندها در بازار است، برای خرید گوشی موبایل سامسونگ میتوانید محصولات و قیمت گوشی سامسونگ را در باغ کالا مشاهده کرده و محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. دسترسی به مقایسه کمترین قیمت و مشخصات فنی از طریق لیست محصول و صفحهی آنها امکانپذیر است. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی بهروز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهرهمند شوید. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصربهفرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب میشود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه میدهد.

با این حال، سری p همچنان شناخته شدهترین سری این کمپانی است که توانسته گوشیهای زیادی را در این خط تولید به فروش برساند. قیمت گوشی گلکسی A71 در مقایسه با ویژگیهایی که ارائه میدهد، بسیار رضایتبخش است. زیرا به راحتی با یک گشت ساده در محیط سایت می توان با مقایسه قیمت موبایل هواوی مناسب ترین مدل موبایل هوآوی از نظر قیمت و البته کیفیت را خریداری نمایید. قیمت گوشی Huawei در حال حاضر برای خرید مناسب است؟ در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های هواوی که در سال 2020 رونمایی شد، گوشی موبایل هوآوی مدل P30 Pro VOG-L29 است. واضح است که گوشی اولترا، قویترین و بزرگترین مدل گوشیهای سری گلکسی اس ۲۱ است و البته قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S21 ultra از سایر گوشیهای این سری، بالاتر میباشد. از پرچمداران سامسونگ میتوان به گوشی هایی مانند به گوشی سامسونگ S22 ultra ، گوشی سامسونگ S22 plus و S21 FE و… امکان خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S21 از سایت اعتبارکالا وجود دارد. به لطف رقابت بزرگی که در بازار موبایل و گوشیهای هوشمند به وجود آمده است، مجموعهای بزرگ از انتخابها در مقابل شماست. در مورد کمپانی هواوی جالب است که بدانید این برند پس از برند سامسونگ لقب بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده است و سهم بسیار بزرگی از بازار فروش را در اختیار دارد.

در این پست قصد داریم به معرفی بهترین گوشی هوآوی پرداخته و با نقد و بررسی نکات خرید گوشی هواوی به راهنمای خرید گوشی هواوی 2019 بپردازیم. در این مطلب قصد داریم آموزش اتصال تمامی مدل های گوشی شیائومی به تلویزیون هوشمند را برای شما گردآوری کنیم. اولین عامل مهم در قیمت گوشی هواوی، مدل آن است. در بخش دوربین ، آنر 6 پلاس دست پر آمده ، چرا که اولین گوشی هواوی مجهز به دو دوربین در پشت است. آنر 6 پلاس در پشت دو دوربین 8 مگاپیکسلی دارد و در جلو یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیگر قرار گرفته است. دوربین این دستگاه بسیار قدرتمند طراحی شده ، در پشت دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو هم دوربین 8 مگاپیکسلی وجود دارد.