به عصر اولترا با آیفون‌ها، مک‌ها و آی‌پدهای لوکس خوش آمدید


روندی در اپل در حال ظهور است و می تواند به تعادل Apple Card شما آسیب جدی وارد کند.

اپل مدت‌هاست که به تولید محصولات درجه یک، هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت، شهرت دارد. آیفون گرانتر از اکثر گوشی های اندرویدی، مک گرانتر از کامپیوتر معمولی شما و غیره است. هر محصول عمده‌ای که اپل می‌فروشد گران‌تر از بسیاری از رقبای خود است. با این حال این شرکت هنوز هم بسیار موفق است.

اکنون، بر اساس روندهای اخیر و گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد که اپل در حال برنامه‌ریزی برای آزمایش وفاداری مشتریان خود با ارائه نسخه‌های فوق‌العاده گران‌تر تقریباً کل خط تولید خود است.

به عصر اولترا خوش آمدید.

روند رو به رشد محصولات فوق کلاس

این سیر صعودی محصولات اپل به نوعی با آیفون X آغاز شد که در آن زمان با قیمت اولیه تکان دهنده 999 دلار عرضه شد. با برخورداری از پیشرفته ترین فناوری ممکن، یک گام بزرگ رو به جلو برای آیفون بود. و در حالی که برخی از هزینه های بالای آن مخالفت کردند، به طور کلی این دستگاه یک موفقیت بزرگ برای اپل بود.

آیفون

اپل نتایج موفقیت آیفون را گرفت.

امسال، اپل دو محصول جدید را روانه بازار کرد که «فوق‌کلاس» هستند، اگرچه این عنوان را ندارند: Vision Pro، که «فناوری فردا» را با قیمت گزاف 3499 دلار ارائه می‌کند. و اخیراً، M4 iPad Pro، که شاهد افزایش قیمت قابل توجهی برای گران‌ترین مدل آی‌پد بود.

با این حال، به نظر می رسد که اپل به تازگی شروع به کار کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که سری آیفون 17 در سال 2025 از یک مدل جدید Ultra بهره می‌برد. علاوه بر این، در سال 2026، انتظار می‌رود یک مک بوک تاشو تمام صفحه جدید معرفی شود. هر دو محصول بدون شک با قیمت های اولیه عرضه می شوند که برای خطوط مربوطه خود به ارتفاعات جدیدی می رسند.

ورود به استاندارد جدید لوکس با اپل

پول اپل

اگر همه این گزارش‌ها محقق شوند، طی چند سال آینده می‌توانیم طیف وسیعی از محصولات فوق‌العاده اپل را ببینیم که با قیمت اولیه خود به ارتفاعات جدیدی می‌رسند.

واکنش بازار چگونه خواهد بود؟

اگر روندهای گذشته درست باشد، اپل احتمالاً برای بهبود خط تولید خود پاداش خواهد گرفت. تا زمانی که می تواند به ارائه طیف گسترده ای از قیمت های ورودی ادامه دهد، داشتن مدل های جاه طلبانه با پیشرفته ترین فناوری ممکن تنها پایگاه مشترکین اپل را افزایش می دهد.

گاهی اوقات می توان از این شرکت به دلیل انتشار بیش از حد محصولات تکراری “خسته کننده” انتقاد کرد، اما اگر بتواند فناوری چشمگیر را در نسخه های خاص لوکس محصولات خود ادغام کند، می تواند مانند همیشه نوآورانه باشد و یک محصول کاملاً جدید ایجاد کند. یک تن پول برای انجام آن

نظر شما در مورد فشار اپل به سمت قیمت بالاتر چیست؟ چه چیزی باعث می شود یک آیفون یا مک بوک فوق العاده برای شما ارزش آن را داشته باشد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی