“پاسخ مشتری به حساب پس انداز جدید برای کاربران اپل کارت عالی و فراتر از انتظار ما بوده است. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق مشتریان هیچ تاخیری در انتقال وجوه خود نمی بینند، در تعدادی از موارد محدود، یک کاربر ممکن است به دلیل انتقال وجه با تاخیر مواجه شود. فرآیندهایی که برای کمک به محافظت از حسابهای آنها طراحی شدهاند. در حالی که ما در مورد تعاملات مشتری خاص اظهار نظر نمیکنیم، اما تعهد خود را برای محافظت از سپردههای مشتری بسیار جدی میگیریم. مشتریانمان و برای ایجاد تعادل بین تجربه مشتری یکپارچه و این محافظت تلاش میکنیم.
این داستان که در ابتدا در 1 ژوئن منتشر شد، از آن زمان با بیانیه ای از نماینده گلدمن ساکس به روز شده است.
نرخ بهره بالا و رقابتی برای حساب های پس انداز اپل تنها چیزی نبود که باعث شد مشتریان به تجارت با این شرکت فکر کنند.
اسمیت گفت که گلدمن در نهایت به او گفت که حسابش تحت بازبینی امنیتی است. اسمیت در 25 می توییتی را در تیم کوک مدیر عامل اپل منتشر کرد. او نوشت.
اپل نیز انجام می دهد فرآیند درخواست برای حساب پس انداز و انتقال پول به حساب پس انداز بسیار ساده و در دسترس است. به جای رفتن به بانک یا پر کردن یک برنامه آنلاین، این فرآیند فقط مستلزم ضربه زدن روی چند دکمه در برنامه کیف پول آیفون است.
اسمیت فراتر رفت. او حساب اپل خود را خالی کرد و تمام 200000 دلار را به Amex منتقل کرد. پول به سرعت آمد.
گلدمن بعداً به اسمیت گفت که باید 10000 دلار را به American Express که پول در آنجا بود منتقل کند.
کوین اسمیت، شهروند مینه سوتا، در 16 می تلاش کرد 10000 دلار از حساب اپل خود به بانک ایالات متحده منتقل کند. او برای پرداخت هزینه بازسازی زیرزمین خود به آن پول نیاز داشت. اسمیت گفت که گلدمن به او گفت که با بانک ایالات متحده تماس بگیرد. او گفت که بانک ایالات متحده به او گفت که هیچ نشانه ای از تراکنش ورودی ندیده است.
در چهار روز اول عرضه، اپل خواهد داشت یک میلیارد دلار به حساب های پس انداز جدید منتقل شد.
خدمات حساب پس انداز اپل بخشی از Apple Card است، کارت اعتباری اپل که بر روی آیفون اجرا می شود و توسط گلدمن ساکس پشتیبانی می شود. گلدمن ساکس همچنین شریک بانکی حساب های پس انداز اپل است.

سرویس جدید حساب پسانداز با بازدهی بالا اپل اخیراً با استقبال مثبتی روبهرو شد، بهویژه به دلیل سهولت راهاندازی. گزارشی جدید از روزنامه وال استریتبا این حال، برخی از مشتریان می گویند که دریافت پول داستان متفاوتی است.
در پاسخ به این داستان، یکی از نمایندگان گلدمن ساکس این بیانیه را با او به اشتراک گذاشت 9to5Mac:
اگرچه این مقاله شامل نظر اپل نیست، اما بانک پشت اپل کارت و حسابهای پسانداز آن این واقعیت را مقصر میداند که این حسابها نقل و انتقالات جدید بزرگی هستند که نیاز به بررسی بیشتر برای اهداف امنیتی دارند.
به گفته WSJ، تعدادی از مشتریان در تلاش برای انتقال پول از حساب Apple Savings به یک حساب بانکی خارجی، چندین هفته تاخیر داشته اند. برخی دیگر گفتند که دستورالعمل های متفاوتی در مورد چگونگی تسهیل نقل و انتقال برای بانک های مختلف دریافت کرده اند. در برخی موارد، به نظر می رسید که پول بین نقل و انتقالات با موجودی غیرقابل دسترس در حساب پس انداز یا بانک ناپدید می شود. آره
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.
Source link
بخش اپل کارت 9to5mac فارسی
حداقل یک مشتری به دلیل مشکلات زیر، حساب پس انداز اپل را ببندد: