تأیید کلید تماس iMessage را در آیفون فعال کنید


iOS دارای یک ویژگی امنیتی iMessage به نام Contact Key Verification (CKV) است که به کاربران اطمینان بیشتری می دهد که در حال پیام رسانی با افرادی هستند که فکر می کنند هستند. بیاموزید که این ویژگی چیست، چگونه کار می کند و چگونه تأیید کلید تماس را برای iMessage فعال کنید.

برای یادگیری نحوه فعال کردن CKV به زیر بروید

هنگامی که فعال باشد، اگر خدمات تحویل کلید iMessage کلیدهای دستگاه را که تأیید نشده اند بازگرداند (به عنوان مثال، اگر یک دستگاه ناشناس به حساب iMessage اضافه شده باشد)، تأیید تأیید کلید تماس، هشدارهای خودکار صادر می کند.

و حتی امنیت بیشتری با استفاده از CKV به صورت حضوری، از طریق FaceTime یا از طریق روش ایمن دیگر در دسترس است. شما می توانید در مورد نحوه عملکرد CKV در پوشش جامع ما در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اپل چنین حمله ای را ندیده است – که بسیار پیشرفته خواهد بود – اما CKV به این معنی است که اپل یک قدم جلوتر از هکرها می ماند و به کاربران آرامش خاطر بیشتری می دهد.

در حالی که درصد بسیار کمی از کاربران آیفون ممکن است به این سطح از امنیت نیاز داشته باشند، اما نکته مثبت این است که فعال کردن آن عملکرد آیفون یا iMessage شما را کاهش نمی‌دهد – بنابراین ممکن است بیشتر از حالت قفل استفاده شود.

مهم: قبل از فعال کردن این ویژگی، همه دستگاه‌های متصل به حساب iCloud شما باید دارای iOS 17.2، macOS 14.2 یا watchOS 10.2 یا بالاتر باشند. (یا می‌توانید در دستگاه‌هایی که نمی‌خواهید این ویژگی را فعال کنید، از سیستم iMessage خارج شوید).

  1. دارای iOS 17.2 یا بالاتر، تنظیمات را باز کنید در آیفون شما
  2. در بالا، روی نام خود ضربه بزنید
  3. انگشت خود را به سمت در پایین
  4. انتخاب کنید تماس با تأیید کلید
  5. روی ضامن ضربه بزنید در کنار بررسی در iMessage
  6. برای فعال کردن تأیید کلید احتراق، دستورات را دنبال کنید

این روند در آیفون به این صورت است:

فعال کردن تأیید کلید احتراق 1

نظر شما در مورد این ویژگی امنیتی iMessage چیست؟ آیا این چیزی شبیه چیزی است که شما روشن خواهید کرد؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

آموزش های بیشتر 9to5Mac:

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی