تصاویر دوربین اصلی آیفون 14 پرو به سه برابر فضای بیشتر نسبت به نسخه پایه نیاز دارند تکفارس

فناوری‌هایی مانند True Tone و Haptic Touch نیز وجود دارند و پشتیبانی از اچ دی آر نیز مانند سایر گوشی های پرچمدار و بالارده‌ی بازار ارائه می‌شود. در حالی که فکر می‌کردیم ممکن است نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی را در آیفون 14 ببینیم، اما امسال این اتفاق رخ نداد. آیفون 14 مانند آیفون 13 از رفرش ریت استاندارد 60 هرتزی برخوردار است و ویژگی‌های تازه‌ای که در نسخه‌های پرو ارائه می‌شوند، مثل نمایشگر همیشه روشن یا داینامیک آیلند نیز وجود ندارند. این نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن 2532 در 1170 پیکسل و تراکم پیکسلی 460 پی پی آی خواهد بود.

  • البته که باید بگوییم وزن این گوشی به ۲۴۰ گرم می رسد که دقیقا هم وزن آیفون ۱۳ پرو مکس است.
  • برای آشنایی بیشتر با مشخصات و توانایی‌های منحصر به فرد این دستگاه در بررسی اولیه آیفون 14 پرو مکس همراه ما باشید.
  • حتی گمانه زنی برچسب 1700 دلاری روی گوشی Pro Max iphone 14 نیز وجود دارد.
  • اپل نیز این مسئله را درک کرد و گوشی آیفون 14 پلاس خود را با صفحه نمایش 6.7 اینچی معرفی کرد.

این گوشی هم طراحی بسیار خوبی دارد و هم از صفحه نمایش بزرگی استفاده می‌کند. البته اگر به دنبال گوشی کوچکتری هستید، می‌توانید آیفون ۱۴ پرو را خریداری کنید. از طرف دیگر آیفون ۱۴ پرو مکس و حتی آیفون ۱۴ پرو در رنگ‌ جدیدی راهی بازار شده که توانسته‌اند نظر بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند. در بررسی آیفون ۱۴ پرو مکس قصد داریم شما را با این گوشی اپل بیشتر آشنا کنیم. اگر به دنبال یک گوشی آیفون با دوربین‌های بسیار خوب و عملکرد سخت‌افزاری عالی می‌گردید که صفحه نمایش بزرگی داشته باشد، قطعا آیفون ۱۴ پرو مکس یکی از بهترین گزینه‌هایی خواهد بود که می‌توانید آن را خریداری کنید.

کنایه سنگین اپل به گوشی‌های اندرویدی

متاسفانه اطلاعات چندان زیادی از رنگ بندی این گوشی هوشمند در دسترس نیست، اما گفته می‌شود یک گزینه برای انتخاب رنگ به نام رز گلد وجود خواهد داشت. این گجت‌ها iPhone 12 Mini و iPhone 13 Mini نامیده می‌شوند و به یک صفحه نمایش ۵.۴ اینچی مجهز شده‌اند. اندازه کوچک این صفحه نمایش برای کاربران در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ چندان جذاب نبود و این موضوع به یک دلیل تبدیل شد تا اپل دیگر تولید این سری از گجت‌ها را متوقف کند. در رابطه با این موضوع اطلاعاتی منتشر شده که با توجه به آن‌ها، اپل متوجه خواسته کاربران خود شده و دیگر دستگاه پشتیبانی کننده از نمایشگر ۵.۴ اینچی تولید نخواهد کرد. آیفون 14 پلاس توسط اپل معرفی شد تا جایگزین سری مینی های این برند باشد. اپل نیز این مسئله را درک کرد و گوشی آیفون 14 پلاس خود را با صفحه نمایش 6.7 اینچی معرفی کرد.

اپل تولید آیفون ۱۴ را به خاطر فروش کمتر از انتظارش کاهش داد

در این میان، آیفون 14 پرو مکس را می‌توان محصول برجسته و جذاب این رویداد تلقی کرد. این گوشی از نظر ظاهری به نسل قبلی خود شباهت زیادی دارد؛ اما در بخش‌های مختلفی بهینه‌سازی شده‌ است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و توانایی‌های منحصر به فرد این دستگاه در بررسی اولیه آیفون 14 پرو مکس همراه ما باشید. آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس به ترتیب امتیازاتی برابر با ۱۲۳۶۱ و ۱۱۷۰۲ به‌ثبت رسانده‌اند.

همچنین طبق گفته­ هاقیمت آیفون 14مکس 899 دلار است و نسخه­های پرو این گوشی نیز با افزایش قیمت مواجه خواهند بود؛ به طوری که برای خرید آیفون 14 پرو باید 1099 دلار و برای مدل آیفون 14 پرو مکس 1199 دلار باید هزینه کنید. قابل ذکر است که با ثابت ماندنقیمت آیفون 14، این گوشی ارزش خرید بالایی خواهد داشت و می­تواند 9to5mac در میان کاربران بسیار پر طرفدار واقع شود. علاوه بر موارد ذکر شده، با توجه به امکانات iOS 16 به نظر می­رسد حداقل نسخه­های پرو و پرو مکس از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن برخوردار باشند. البته این قابلیت قبلاً شایعه­ای بیش نبود در حالی که چندین سال است که اندروید و ویندوز فون از آن بهره می­برند.