تمام چیزی که از آیفون ۱۴ اپل می دانیم ؛ بررسی تمامی اطلاعات موجود آیکلاریفاید

در نهایت به طور کلی تغییرات طراحی آیفون ۱۴ را می‌توان در تغییر ناچ بالای نمایشگر و تغییر فریم دوربین‌ها در نسخه‌های پرو خلاصه کرد. در این سری اشاره شده است که بالای صفحه‌نمایش ايفون ١٤ پرو به جای ناچ یا بریدگی، دو حفره قرار گرفته که حفره اول طراحی دایره‌ای شکل برای قرار گرفتن دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. و حفره دوم با طراحی شبیه به کپسول برای قرار گرفتن حسگرهای دیگر از جمله Face ID در نظر گرفته شده است. آیفون 14 اپل هم از نظر طراحی، هم از نظر سخت افزار و هم از نظر دوربین تغییر چندانی نسبت به سال گذشته نکرده و برخی از قابلیت‌های جذاب آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را از دست داده است.

  • استفاده از آلیاژ تیتانیوم در بدنه نسخه‌های پرو نیز امکان پذیر خواهد بود و باید منتظر ماند تا ببینیم اپل چنین کاری را انجام خواهد داد یا از همان فولاد زد زنگ برای ساخته بدنه استفاده خواهد کرد.
  • این فضا به اندازه‌ای بزرگ است که دو مجموعه اطلاعات را در خود جای دهد.
  • دیافراگم این لنز نیز بازتر از آیفون 13 شده و به f/1.9 ارتقا پیدا کرده و فوکوس آن نیز از نوع خودکار خواهد بود.
  • نکته جالب درباره نمایشگر این گوشی، یکسان بودن رزولوشن و تراکم پیکسلی آن با آیفون 14 پلاس است.
  • با این حال اپل در A16 از ترکیب و چینش BigLittle موجود در A15 استفاده کرده و 6 هسته پردازشی را درون خود جای داده است.

آیفون 13 به لرزشگیر اپتیکال تصویر از نوع Sensor-Shift و فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه مجهز شده است. تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی Apple iPhone 13 جزئیات بالا، سطح نویز کم، کنتراست بالا و رنج دینامیکی مناسب دارند. اپل برای آیفون 13 از صفحه نمایش Super Retina XDR OLED استفاده می‌کند که البته آیفون 14 نیز همین صفحه نمایش را به ارث برده است. این صفحه نمایش 6.1 اینچی از وضوح تصویر 2532 در 1170 پیکسل و تراکم پیکسلی 460 پیکسل بر اینچ بهره می‌برد.

زیان قطعی اینترنت روزهای اخیر به اندازه یک سال درآمد نفتی ایران است!

بهتر است اپل روی ویژگی‌های هوش مصنوعی، قابلیت‌های سیری و ارائه داده‌ها و خدمات بهتر و واضح‌تر برای کاربران، تمرکز کافی را داشته باشد. داشتن یک سیری خوب و باکیفیت می‌توان در رقابت با Google Assistant مناسب باشد. این تاچ آیدی ممکن است با دکمه پاور ادغام شده و در قسمت کناری گوشی قرار بگیرد. یا اینکه همانند بسیاری از گوشی‌های اندرویدی، به صورت یک دکمه در زیر نمایشگر باشد. طبق پیش‌بینی کارشناسان، طراحی آيفون 14 ترکیبی از آیفون 12 و 4 خواهد بود.

شرایط خرید اقساطی خودرو با حداقل پیش پرداخت!

این تراشه احتمالا A16 نام دارد و در مقایسه با A15 Bionic که برای آیفون 13 معرفی شده بود، افزایش قابل توجهی در عملکرد پردازنده و گرافیک ارائه می‌دهد. ماندگارترین شایعات پیرامون آیفون های نسل بعدی حول محور حذف بریدگی نمایشگر به‌گوش می‌رسد. این درحالی است که بریدگی نمایشگر برای آيفون 13 نسبت به نسل قبلی 9to5mac خود کوچک‌تر شده بود. اما گفته می‌شود که در آیفون 14 ناچ از بین می‌رود و اپل تصمیم گرفته همانند بسیاری از تلفن‌های هوشمند اندرویدی، به‌جای دوربین جلو از سوراخ‌های پانچ شده استفاده کند. اما با توجه به رویدادهای قبلی اپل و معرفی محصولات جدید خود، انتظار داریم که آيفون 14 در ماه سپتامبر 2022 معرفی شود.

همه چیز درباره آیفون 14؛ بررسی مشخصات و قیمت آیفون 14 در بازار ایران + عکس

به عنوان مثال، Dynamic Island یکی از قابلیت‌های جدید و نوآورانه اپل است که تنها در مدل‌های پرو وجود دارد. بهبود و ارتقا در بخش‌های مختلف آن مانند دوربین، صفحه نمایش، بریدگی نمایشگر و عملکرد نیز وجود دارد که این گوشی را منحصر‌به‌فرد می‌کند. تغییر دیگری که در طراحی آیفون ۱۴ در نسخه‌های پرو شاهد خواهیم بود بزرگ‌تر شدن فریم دوربین‌ها است؛ چرا که لنز ۴۸ مگاپیکسلی اصلی به فضای بیشتری نیاز دارد.