تمام چیزی که از آیفون ۱۴ اپل می دانیم ؛ بررسی تمامی اطلاعات موجود آیکلاریفاید

اما با توجه به اطلاعات روی کاغذ می‌توان نتیجه گرفت که عملکرد خوبی از خود نشان خواهد داد. امتیاز بخش سخت افزار به آیفون 14 می‌رسد؛ اگر می‌خواهید با هزینه کمتر قدرت مشابه سری 14 داشته باشید، آیفون 13 می‌تواند در گزینه‌های خریدتان قرار بگیرد. شاید بتوان مهم‌ترین مزیت آیفون‌های سری 14 درمقایسه‌با نسل قبلی را در دوربین‌های آن جست‌وجو کرد. همچنین، گوشی‌های جدید آیفون به فلشی با ۱۰ درصد خروجی نور بیشتر مجهز شده‌اند.

  • با این قابلیت زمانی که شما خارج از محدوده موبایل و آنتن هستید، می توانید به صورت پیامکی با خطوط اضطراری تماس بگیرید.
  • در حالی که در نسل قبل این میزان به ۶ گیگابایت از نوع LPDDR4X می رسید.
  • یک منبع رسمی در اوایل سال جاری اعلام کرد گوشی iPhone 14 از سنسور تشخیص چهره زیر صفحه نمایش برخوردار خواهد شد.
  • قدرت این تراشه را نه تنها در پردازش‌های سنگین مانند بازی‌های جدید می‌بینید، بلکه این تراشه تاثیر مستقیمی روی بهبود کیفیت عکس‌ها دارد.

در نهایت به طور کلی تغییرات طراحی آیفون ۱۴ را می‌توان در تغییر ناچ بالای نمایشگر و تغییر فریم دوربین‌ها در نسخه‌های پرو خلاصه کرد. در این سری اشاره شده است که بالای صفحه‌نمایش ايفون ١٤ پرو به جای ناچ یا بریدگی، دو حفره قرار گرفته که حفره اول طراحی دایره‌ای شکل برای قرار گرفتن دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. و حفره دوم با طراحی شبیه به کپسول برای قرار گرفتن حسگرهای دیگر از جمله Face ID در نظر گرفته شده است. آیفون 14 اپل هم از نظر طراحی، هم از نظر سخت افزار و هم از نظر دوربین تغییر چندانی نسبت به سال گذشته نکرده و برخی از قابلیت‌های جذاب آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را از دست داده است.

ستاره سریال Severance با آیفون 14 پرو

به نظر می‌رسد عکاسی در نور کم، تمرکز اصلی اپل در دوربین سری آیفون 14 بوده است. موتور فوتونیک جدید این گوشی‌ها قصد دارد عکاسی در نور کم را در هر سه دوربین عقب بهبود ببخشد. حالت اکشن مود – Action Mode هم برای فیلمبرداری طراحی شده تا حتی وقتی با سرعت بالا در حرکت هستید، بتوانید ویدیوهای پایدارتری را ضبط کنید. حال در این بررسی، بیشتر مشخصات آیفون 14 پرو مکس قرار داده شده است که بخش‌های مختلف این گوشی را مورد بازبینی قرار می‌دهد.

بررسی لپ تاپ گیمینگ MSI Katana GF66 11UE ؛ غول پردازشی از نسل جدید

آیفون 13 به لرزشگیر اپتیکال تصویر از نوع Sensor-Shift و فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه مجهز شده است. تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی Apple iPhone 13 جزئیات بالا، سطح نویز کم، کنتراست بالا و رنج دینامیکی مناسب دارند. اپل برای وبلاگ 9to5mac.ir آیفون 13 از صفحه نمایش Super Retina XDR OLED استفاده می‌کند که البته آیفون 14 نیز همین صفحه نمایش را به ارث برده است. این صفحه نمایش 6.1 اینچی از وضوح تصویر 2532 در 1170 پیکسل و تراکم پیکسلی 460 پیکسل بر اینچ بهره می‌برد.

آیفون 14 پرو مکس به دست کاربران رسید؛ انتشار اولین ویدیوها از پرچمدار اپل در رنگ بنفش

این تراشه احتمالا A16 نام دارد و در مقایسه با A15 Bionic که برای آیفون 13 معرفی شده بود، افزایش قابل توجهی در عملکرد پردازنده و گرافیک ارائه می‌دهد. ماندگارترین شایعات پیرامون آیفون های نسل بعدی حول محور حذف بریدگی نمایشگر به‌گوش می‌رسد. این درحالی است که بریدگی نمایشگر برای آيفون 13 نسبت به نسل قبلی خود کوچک‌تر شده بود. اما گفته می‌شود که در آیفون 14 ناچ از بین می‌رود و اپل تصمیم گرفته همانند بسیاری از تلفن‌های هوشمند اندرویدی، به‌جای دوربین جلو از سوراخ‌های پانچ شده استفاده کند. اما با توجه به رویدادهای قبلی اپل و معرفی محصولات جدید خود، انتظار داریم که آيفون 14 در ماه سپتامبر 2022 معرفی شود.