تیم کوک برای اجلاس سران تحت حمایت دولت از چین بازدید می کند

تیم کوک، مدیر عامل اپل این آخر هفته در چین است، از یک فروشگاه محلی اپل بازدید می کند و در یک “اجلاس تجاری چین” با حمایت دولتی شرکت می کند. همانطور که توسط بلومبرگ، کوک یکی از معدود رهبران ایالات متحده است که در این کنفرانس شرکت می کند و “بر حساسیت فزاینده انجام تجارت در چین در شرایط ژئوپلیتیک فعلی تاکید می کند.”

دیگر شرکت کنندگان از ایالات متحده شامل ری دالیو، بنیانگذار Bridgewater Associates و مارتین فلاناگان، رئیس اینویسکو هستند.

تیم کوک در حالی که پیش از اجلاس تجاری چین در چین بود، از فروشگاه خرده فروشی Apple Sanlitun نیز بازدید کرد و در آنجا اجرای خواننده چینی هوانگ لینگ را دید. کوک در مورد این بازدید در حساب Weibo خود پست کرد:

کوک و بورلا شخصاً در کنفرانس شرکت می کنند. این اولین بار است که این رویداد به صورت حضوری از سال 2019 به دلیل COVID-19 و دستورالعمل های سختگیرانه چین در پاسخ به همه گیری همه گیر برگزار می شود. کوک در سال 2019 نیز شخصاً در این کنفرانس شرکت کرد.

بر اساس این گزارش، کوک و مدیر عامل فایزر، آلبرت بورلا، از جمله «چند سرآشپز آمریکایی حاضر» در اجلاس تجاری این هفته در چین هستند. در مجموع «حدود 100 نماینده خارجی برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده اند» اما فهرست شرکت کنندگان امسال «روشن به شرکت های آمریکایی» است.

دیدن مشتریان و تیم شگفت انگیز ما در Apple Sanlitun شگفت انگیز است. با تشکر از هوانگ لینگ برای عملکرد عالی. در تور بعدی خود موفق باشید.

در حالی که ممکن است شرکت‌های آمریکایی بزرگ‌ترین گروه در نسخه‌های قبلی نبوده باشد، اما ترکیب ولرم امسال نشان‌دهنده تمایل شرکت‌های آمریکایی برای حفظ اطلاعات کم در مورد فعالیت‌های شرکتی‌شان است. در چین به دلیل ترس از جلب توجه ناخواسته در خانه. یک مدیر اجرایی مستقر در پکن که با طرز تفکر آنها آشنا است.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

سفر کوک به چین در حالی انجام می شود که اپل فعالانه به دنبال تنوع بخشیدن به زنجیره تامین خود فراتر از چین است. این شرکت به همراه شرکای مانند فاکسکان و TSMC سرمایه گذاری زیادی در تاسیسات تولید جدید در هند و ایالات متحده انجام می دهد.

چین کار را برای شرکت های آمریکایی آسان نکرده است. به گفته یکی از مردم، سفر رئیس جمهور شی جین پینگ در این هفته به مسکو، جایی که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به گرمی از وی استقبال کرد – که تازه از سوی دادگاه کیفری بین المللی متهم به جنایات جنگی شده است – نیز ذهن رهبران را تحت فشار قرار داده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

بر اساس گزارش های محلی، کوک همچنین در یک جلسه “کمپ خلاق” به عنوان بخشی از طرح خرده فروشی اپل “امروز در اپل” شرکت کرد.

به‌طور خاص، طبق گفته‌های حداقل سه نفر از افراد آشنا که خواستند نامشان فاش نشود، شرکت‌ها نمی‌خواهند به هدف کمیته منتخب حزب کمونیست چین، یک نهاد کنگره جدید به ریاست مایک گالاگر جمهوری‌خواه ویسکانسین تبدیل شوند. اجازه صحبت عمومی را ندارد

در این گزارش توضیح داده شده است: