جزئیات محصول گوشی موبایل اپل آیفون 8 حافظه 128 رم 2 گیگابایت فروشگاه اریا

آیفون ۸ دارای یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ۲.۸/۱ اینچی با لنز ۲۸ میلی‌متری و دیافراگم f/1.8 است. این دوربین از قابلیت‌هایی نظیر فوکوس خودکار در کنار لرزش‌گیر اپتیکال و یک فلش دوال تن چهارگانه بهره می‌برد. آیفون ۸ از شارژ بیسیم تحت استاندارد Qi پشتیبانی می کند.آیفون ۸ عاری از هرگونه نوار پلاستیکی برای تقویت آنتن‌دهی گوشی هست. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی باما اپل فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • و قطعا بهترین انتخاب از آیفون 6 تا 8 متناسب با بودجه شما آیفون 8 با ظرفیت 256 گیگابایت هست.
  • این گوشی نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌های قابل توجهی داشته که می‌‌توان به بدنه شیشه‌ای و سخت افزار قدرتمندتر اشاره کرد.
  • اگر قصد داشته باشیم تا یکی از بهترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند را به شما معرفی کنیم، مطمئنا شرکت اپل جزو برترین‌ها خواهد بود که می‌تواند با محصولات بسیار جذاب خود، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.
  • باتری دستگاه های آیفون هر ساله پیشرفت میکنن و درواقع گوشی ها به نحوی طراحی میشن که باتری کمتری برای انجام امور مختلف مصرف بشه.
  • جایی که بشه بهش اعتماد کرد و در کنار خرید محصولات نو و کارکرده اپل با ضمانت، کلی مطلب و محتوای آموزشی هم برای یادگرفتن عرضه داشت.
هنگامی که این قابلیت فعال می باشد، آیفون با حس شدت و دمای نور محیط به صورت خودکار بهترین تنظیمات را برای نمایشگر اعمال می کند تا برای کاربر تجربه ای لذت بخش به همراه داشته باشد. این فناوری پیشرفته به لطف حسگر های اندازه گیری نور محیط، و با تشخیص شرایط نوری، رنگ های نمایشگر را گرم تر و یا سرد تر می کنند. این کار باعث می شود که چشمان کاربر فورا با نمایشگر تطبیق پیدا کند و 9to5mac کمتر خسته شود. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر 658 نیت است، نسبت کنتراست Native نیز 337 است به طوریکه زاویه دید، دقت رنگ و خوانایی نمایشگر از زاویه های مختلف در زیر نور مستقیم خورشید کاملا مناسب و قابل قبول است. ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم.

مشخصات کلی:

سیستم عامل iOS یک سیستم عامل اختصاصی محصولات اپل می‌باشد که در هیچ گوشی دیگری نمی‌توانید آن را پیدا کنید. اگر قبلا با آن کار کرده‌اید و راضی بوده‌اید پیشنهاد ما به شما این است که دوباره از آن استفاده کنید، اما اگر تاکنون از سیستم عامل iOS استفاده نکرده‌اید و اولین بار است که قصد دارید از آن استفاده کنید، شاید اوایل کمی برایتان سخت باشد. عکس‌هایی که با دوربین اصلی این گوشی گرفتیم دارای کیفیت بسیار بالایی بودند و رنگ‌ها نیز به خوبی نمایش داده می‌شد. جزئیات نیز به خوبی نمایش داده می‌شدند و در مکان‌های تاریک نیز شاهد تصاویر خوب و روشن هستیم.

ولی مسئله ای که مهم هست بحث نیاز های شماست؛ اگر نیاز هاتون از گوشی در حد معمول و استفاده روزمره هست، اتفاقا بهترین گزینه آیفون 8 با ظرفیت 256 گیگ هست. ببینید اینکه بگیم فلان گوشی خوبه یا بد، به نظرم اصلا کار درستی نیست! چرا که همه گوشی های تولید شده اپل خوب و با کیفیت هستن (بدون استثناء). هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. میتونید از طریق گزینه های زیر ، این محصول یا صفحه را با دیگران با شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید.

قابلیت جدید صفحه نمایشگر آیفون ۸ ، True Tone نام دارد.در زمان فعال بودن این قابلیت ، گوشی با دریافت شدت و دمای نور محیط بهترین تنظیمات را به‌صورت خودکار برای نمایشگر انتخاب خواهد کرد. به لطف این قابلیت، چشمان کاربر به‌راحتی خود را با نمایشگر وفق می‌‌دهند و کمتر خسته می‌‌شوند. چندین سال سابقه در زمینه آموزش در حوزه های تکنولوژی، خیلی آتش درونی مارو برای داشتن مرجع کاملی از شرکت اپل به زبان فارسی شعله ور میکرد. جایی که بشه بهش اعتماد کرد و در کنار خرید محصولات نو و کارکرده اپل با ضمانت، کلی مطلب و محتوای آموزشی هم برای یادگرفتن عرضه داشت.

زوم پلاس