به عنوان مثال به شرکتی مانند تسلا نگاه کنید. تسلا همچنین از پذیرش پلتفرم CarPlay اپل خودداری میکند و این یکی از ویژگیهای درخواستی صاحبان تسلا است. و این با وجود این واقعیت است که تسلا سالها صرف بهبود تجربه نرمافزاری خود در خودرو کرده است.
جنرال موتورز از سال 2019 با گوگل برای توسعه نرم افزاری که در خودروهای برقی آینده استفاده خواهد شد، همکاری می کند. در زمان راه اندازی، این نرم افزار دسترسی به Google Maps و Google Assistant را بدون هزینه اضافی به مدت هشت سال ارائه می دهد. جنرال موتورز میگوید نسخههای بعدی این نرمافزار برنامههای اختصاصی مانند Spotify و Audible را ارائه خواهند کرد.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.
این یک تصمیم فوقالعاده کسل کننده و بیهوده به دلایل مختلف است. جنرال موتورز اساساً CarPlay را کنار میگذارد، زیرا میخواهد راههای جدیدی برای دریافت هزینه از مشتریان برای اشتراک مکرر و راههای جدیدی برای جمعآوری دادهها در مورد عادتهای رانندگی بیابد. این تصمیم بدی است که فکر می کنم شرکت پشیمان خواهد شد.
جنرال موتورز تصمیم بحث برانگیزی را اتخاذ می کند که به تدریج پشتیبانی خود از پلتفرم CarPlay اپل را متوقف کند. به جای پشتیبانی از CarPlay، جنرال موتورز با گوگل همکاری میکند تا سیستمهای سرگرمی داخلی سفارشی را برای خودروهای الکتریکی آینده طراحی کند. این پس از آن اتفاق می افتد که جنرال موتورز چند سال پیش به CarPlay روی آورد…
ظاهرا جنرال موتورز همچنان CarPlay را در خودروهای گازسوز خود عرضه خواهد کرد، بنابراین این تغییر فقط برای خودروهای برقی که با شورولت بلیزر 2024 شروع میشوند، اعمال میشود.
گرفتن 9to5Mac
مایک هیمچه، مدیر اجرایی Digital Cockpit Experience در مصاحبه ای گفت: «ما ویژگی های جدید کمک راننده زیادی داریم که بیشتر با ناوبری مرتبط هستند. ما نمیخواهیم این ویژگیها را طوری طراحی کنیم که کسی تلفن همراه داشته باشد.»
همانطور که رویترز گزارش داد، تصمیم جنرال موتورز برای توقف ارائه CarPlay با شورلت بلیزر 2024 آغاز خواهد شد. این تغییر، طبق این گزارش، به جنرال موتورز کمک می کند تا “داده های بیشتری در مورد نحوه رانندگی و شارژ وسایل نقلیه توسط مصرف کنندگان به دست آورد.” این شرکت همچنین می خواهد سیستم اطلاعات سرگرمی خود را بر اساس ویژگی های کمک راننده خود مانند Super Cruise توسعه دهد.
ادوارد کومر، مدیر ارشد دیجیتال جنرال موتورز افزود: «ما معتقدیم فرصتهای درآمدی از اشتراک برای ما وجود دارد. هدف این شرکت بین 20 تا 25 میلیارد دلار درآمد سالانه از طریق اشتراک تا سال 2030 است.
اپل قرار است نسخه جدیدی از CarPlay را اواخر امسال عرضه کند که دارای طراحی کاملاً جدید برای پشتیبانی بیشتر از سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو، از جمله گیج و دستههای دریچه گاز است. دادههای دیگر. حدس بزنید اکنون می توانیم GM را به ستون “نه” در این مورد اضافه کنیم.