خرید، قیمت، مشخصات و بررسی گوشی های سامسونگ Samsung phones ساری تک | 9to5mac Farsi

اطمینان از اصالت کالا را سرلوحه تمامی اقدامات خود قرار داده‌ایم تا اعتماد شما به فرنا را ارج نهیم. همچنین با اتکا به کارشناسان با انگیزه و با تجربه، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هم بعد و هم قبل از خرید محصولات هستیم. ناگفته نماند که در فروشگاه آنلاین فرنا، لیست قیمت مجله خبری محصولات اپل نیز قرار دارد که می توانید با استفاده از این لیست، نسبت به قیمت گوشی‌های روز سامسونگ اطلاع کسب کنید.

البته اگر به دنبال خرید گوشی‌های به‌روز سری گلکسی M هستید ما به شما خرید هر یک از مدل‌های گلکسی M23، گلکسی M33 یا گلکسی M53 را پیشنهاد می‌دهیم. صرف نظر از دلایلی که موجب افزایش قیمت گوشی در بازار ایران طی سال‌های اخیر شده، قیمت این کالا (به‌خصوص در کلاس‌های پرچم دار و میان رده) در بازار جهانی هم بالا رفته است. گوشی های Samsung نیز از این قاعده مستثنا نیستند که این مسئله، انتخاب مدل مناسب با قیمت معقول را کمی دشوار کرده است. البته سامسونگ برای حفظ سهم چشم‌گیری که در طول سال‌ها موفق به کسب آن شده، راه‌حل خاص خود را دارد که آن، ارائه‌ی مدل‌های متنوع در سری‌های مختلف است. بنابراین با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید اقدام به خرید گوشی سامسونگ کنید و محصول مناسب خود را از میان انواع دستگاه‌های باکیفیت این کمپانی بیابید.

دلیل این موضوع شاید این باشد که سامسونگ برای ساخت گوشی کمترین وابستگی را به سایر شرکت‌ها دارد. پردازنده‌های اکزینوس این شرکت در بسیاری شاخصه‌ها مثل فناوری ساخت با پردازنده‌های شرکت‌های رقیب برابری می‌کند. در بخش دوربین، حسگرهای سامسونگ از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین حسگرهای موبایل هستند و در گوشی‌های سایر برندها نیز از آن‌ها استفاده می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE 5G با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

استفاده از محافظ صفحه نمایش مناسب سبب این میشود که شما اطمینان خاطر در خصوص شکستگی صفحه نمایش داشته باشید. هر یک از این مدل ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند و گروه خاصی را هدف قرار می دهند. برای خرید گوشی سامسونگ بهتر است از جدیدترین مدل های گوشی هوشمند سامسونگ در بازار اطلاع داشته باشید تا کالایی که خریداری می کنید جدیدترین تکنولوژی های سال را داشته باشد.

http://1gamer.ir

سامسونگ برای تسلط بیشتر بر بازار یک خانواده دیگر به محصولات خود به نام Galaxy M اضافه کرد. گوشی های این سری با کیفیت ساخت بسیار بالا، استحکام بالاتر نسبت به دیگر محصولات سامسونگ و تمرکز بر باتری و شارژ دهی بهترین گزینه برای افرادی است که یک گوشی با کیفیت می خواهند که باتری قدرتمندی داشته باشد. سری M و A سامسونگ از هر جهت شباهات بسیاری با هم دارند و می توان گفت دو گوشی با تفاوت های بسیار کم هستند.

بله – شما با خرید از فروشگاه گوشی شاپ می توانید به صورت اقساطی و حتی بدون چک، گوشی هوشمند موردنظر خود را خریداری کنید. صفحه نمایش گوشی یک پنل 8 اینچی از نوع AMOLED 2X است که تصاویری با وضوح 3088 در 1440 را نمایش می دهد. باتری های موجود در گوشی های سامسونگ، ظرفیتی بالاتر از 3000 میلی آمپر دارند.

  • کاربرانی که تعداد بیشتری اپلیکیشن داشته باشند می‌توانند از ورژن‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کنند.
  • این گوشی در سری پرچم داران سامسونگ قرار دارد و از نمونه های تاشو سامسونگ با کیفیت فوق العاده است که محبوبیت زیادی را در بین کاربران کسب کرد.
  • سامسونگیک ابرشرکت کره‌ای است که در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت است؛ این کمپانی در سال 1938 به عنوان یک شرکت بازرگانی با سرمایه‌ای حدود 27 دلار توسط لی بیونگ تاسیس شد.
  • برای مثال در صورتی که بودجه محدودی دارید و کار سنگینی با گوشی خود انجام نمی دهید، خرید گوشی سامسونگ A13 یا خرید گوشی سامسونگ A23 ، بهترین انتخاب برای شما است.
  • شرکت کره‌ای سامسونگ، یک ابرشرکت چند ملیتی، با فعالیت‌های بین‌المللی است که مرکز آن در شهر سئول قرار دارد.
پس از این گوشی سامسونگ تولید این سری را متوقف کرد و حالا در گلکسی S22 اولترا شاهد حضور قلم هستیم تا به نوعی جای خالی سری نوت احساس نشود. خود سازنده کره‌ای عنوان کرده که در آینده سری Z قرار است جای سری نوت را برای کاربران پر کند. امروزه برند محصولات به خصوص محصولات دیجیتال برای کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد.

در کنار این ها عده ای کاربر معمولی محسوب می شوند که برای رفع نیازهای روزانه و تفریح به یک گوشی سامسونگ احتیاج دارند. میان رده های ضعیف تا قدرتمند گوشی سامسونگ نیز برای این دسته از افراد طراحی و ساخته شده اند. در خرید انواع گوشی سامسونگ باید به ضمانت، گارانتی و آک بودن آن توجه کنید. سری ای گوشی سامسونگ جز میان رده های این برند شناخته می شود، هدف از تولید این نوع میان رده ها توسط سامسونگ این است که هر کس با هر بودجه ای بتواند یک گوشی سامسونگ کارآمد داشته باشد. خط تولید این سری از گوشی های سامسونگ با توجه به رویکرد آن ها بسیار پر رونق و شلوغ بکار خود ادامه می دهد، اولین گوشی سری ای سامسونگ گلکسی، Samsung Galaxy Alpha (SM-G850x) بود که در سال 2014 معرفی شد. شاید قیمت گوشی سامسونگ هم در بخش میان‌رده‌ها و هم در بخش پرچمداران به نسبت سایر برندها کمی بیشتر باشد، اما فراموش نکنید که برند سامسونگ یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های ساخت موبایل است و طرفداران آن گاهی حاضر نیستند برند دیگری را حتی برای یکبار هم که شده امتحان کنند.

گوشی موبایل گلکسی A73 سامسونگ 5G – حافظه 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

اول از همه این واقعیت است که مدل‌های میان‌رده گلکسی A مانند گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، چهار به‌روزرسانی تضمینی سیستم‌عامل اندروید را به همراه پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد. سری گلکسی A اکنون نزدیک به 60 درصد از کل فروش گوشی های سامسونگ در سطح جهان را به خود اختصاص داده است، بنابراین به وضوح علاقه زیادی به آنچه این برند کره ای در این زمینه انجام می دهد وجود دارد. چه نوجوان باشید و یا چه کهنسال، گوشی سامسونگ زد فیلیپ برای شما جذاب خواهد بود، فرض کنید یک گوشی را از وسط نصف کرده و تا می کنید و در جیب کت خود قرار می دهید، این عجیب ترین حسی است که در طی این سالها در تجربه از تلفن همراه هوشمند سامسونگ داشته اید. تلفن های سامسونگ همچنین اتصال آسانی را برای دستگاه های بی سیم و بلندگوهای بلوتوث شما فراهم می کنند . و اگر به دنبال گوشی سبز و مقرون به صرفه هستید، می‌توانید گوشی‌های گلکسی بازسازی‌شده را که توسط مهندسان سامسونگ بازسازی شده‌اند و با گارانتی تحت پوشش قرار می‌گیرند، با هزینه کمتر خریداری کنید. با سامسونگ شما تجربه دلنشینی از کارایی و استفاده از رابط کاربری روان و بهینه با سخت افزار خود خواهید بود.