خرید، قیمت، مشخصات و بررسی گوشی های سامسونگ Samsung phones ساری تک | 9to5mac Farsi

داشتن مگاپیکسل بیشتر به این معنا نیست که دوربین موبایل سامسونگ بهتر است. در زمان خرید مجله خبری محصولات اپل به این نکته توجه داشته باشید که چندین ویژگی مانند دیافراگم دوربین، میزان ISO، اندازه پیکسل، فوکوس خودکار و تعدادی موارد دیگر نیز ضروری است. پیش‌تر تمامی گوشی های سامسونگ به همراه آداپتور، کابل شارژ، هندزفری سیم دار و یک قاب محافظ به بازار عرضه می‌شدند، اما چندی است که به پیروی از یک ترند جهانی اکثریت این موارد از جعبه گوشی های سامسونگ حذف شده است. سری 2021 پرچمداران این برند همگی تنها با یک کابل شارژ عرضه شدند و به همراه خود حتی آداپتور نیز نداشته‌اند اما مدل‌های میان رده سامسونگ همچنان با آداپتور همراه‌اند و جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد. Galaxy S از جمله سری‌هایبالا ردهسامسونگ محسوب می‌شود و همواره گوشی‌های قدرتمندی را ارائه کرده که قیمت بالایی دارند.

samsung galaxy a04s 4/128gb mobile phone

فقط کافیست کمی جستجو کنید تا مناسب‌ترین موبایل Samsung را با توجه به نیازهای خود را پیدا کنید. خرید یک گوشی باکیفیت کره‌ای با برند معتبر سامسونگ و قیمتی بسیار مناسب برای همه جذاب است. به پشتوانه سال‌ها خدمت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات تکنولوژیک (اعم از گوشی موبایل، لوازم جانبی، لوازم خانگی، کنسول های بازی و سایر تجهیزات)، امروزه در بستر اینترنت نیز در تلاش برای خدمتگذاری با تمام توان به خریداران این محصولات هستیم.

سامسونگ علاوه بر سری گلکسی S22 که شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود، گوشی گلکسی S20 FE 2022 را نیز چندی پیش معرفی شد. بله امکان خرید اقساطی گوشی سامسونگ با شرایط بسیار متنوع و باز پرداخت طولانی مدت حتی بدون نیاز به ارائه چک نیز در فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ میسر است. عده ای دیگر در صنعت الکترونیک به گیمرها مشهور هستند که به دنبال گوشی هوشمندی با رم و پردازنده ی بالاتر هستند.

http://1gamer.ir

سامسونگ پس از عرضه سیستم عامل اندروید توسط گوگل فرصت را غنیمت شمرد و با اعمال تغییراتی روی این سیستم عامل و عرضه گوشی هایی مانند Galaxy S3 به بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان تبدیل شد. هم اکنون سامسونگ بیش از یک دهه است که با فروش سالانه چند صد میلیون گوشی بر بازار موبایل جهان حکمرانی می کند. گوشی های سامسونگ گزینه ای مناسب برای استفاده روزانه و حتی تخصصی شما هستند.

قبل از خرید ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع گوشی همراهی هستید و می خواهید کدام نیازهای شما را برطرف کند. حداکثر عمر باتری گوشی های این کمپانی تا 5 سال است و بعدازآن برای استفاده بیشتر باید باتری گوشی را عوض کنید. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

این مدل‌ها به قوی‌ترین سخت‌افزار و به‌روزترین نرم‎افزار مجهز هستند و نمایشگری کم‌نظیر دارند. با خم کردن Z Flip می‌توانید نیمه‌ی بالایی صفحه نمایش را روبه‌روی خود قرار دهید و از نیمه‌ی پایینی برای کارهایی مانند تایپ یا جست‌وجو در پلی‌لیست‌های مختلف استفاده کنید. گلکسی Z Flip3 به‌عنوان آخرین مدل از این سری، علاوه بر زیبایی و ظرافت، کیفیت ساخت و استحکام بالایی را به نمایش می‌گذارد و در شرایط مختلف شما را همراهی می‌کند. شرکت اپل که از رقبای قدرتمند سامسونگ است، برای همه نامی آشناست و نیازی به تعریف ندارد، چراکه گوشی های آن همواره در رتبه اول قرار دارند و حرفی برای گفتن ندارند.

  • دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند.
  • تلفن های سامسونگ همچنین اتصال آسانی را برای دستگاه های بی سیم و بلندگوهای بلوتوث شما فراهم می کنند .
  • از نظر کیفیت ساخت، می‌توان انتظار مواد باکیفیت‌تری مانند قاب‌های فلزی و عناصر شیشه‌ای در سری S را نیز داشت.
  • سامسونگ سری Z گل سرسبد گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ است که برای آینده و با در نظر گرفتن شما طراحی شده است.
  • خصوصا برای گوشی های گران قیمت، هزینه رجیستری عدد قابل توجهی رو به قیمت فروش گوشی اضافه خواهد کرد.
  • سری Samsung Galaxy m از نسخه کامل One UI پشتیبانی نمی کند و به طور کامل با امنیت Knox کار نمی کند.
نوشتن مقاله‌ای که کل محصولات سامسونگ را پوشش دهد، کاری بسیار دشوار است. به قیمت تمام شده همه گوشی ها در ایران باید چند درصد هزینه رجیستری گوشی رو اضافه کنیم. خصوصا برای گوشی های گران قیمت، هزینه رجیستری عدد قابل توجهی رو به قیمت فروش گوشی اضافه خواهد کرد. و در نهایت سری Note که گوشی های با کیفیت ساخت بالا شامل قلم رو در بر میگرفت اما با اضافه شدن قلم به سری اس شاید شاهد حذف این سری باشیم. در میان رده ها، سامسونگ نیز جرأت می کند تا در سال 2022 از پردازنده های خود استفاده کند. در حالی که ما هنوز منتظر واحدهای بررسی A33 و A53 هستیم، هنوز نمی توانیم در مورد عملکرد پردازنده های میان رده جدید سامسونگ بسیار صحبت کنید.

تائید شماره تلفن همراه