خرید گوشی سامسونگ با گارانتی اصل و بهترین قیمت آوند موبایل | 9to5mac Farsi

توجه داشته باشید، که کیفیت ساخت میتواند به صورت مستقیم بر قیمت گوشی سامسونگ تاثیر داشته باشد. بی‌شک بهترین ویژگی‌ای که در تمامی گوشی های سامسونگ از سری‌های مختلف وجود دارد و نقطه قوت تمامی این محصولات محسوب می‌شود، نمایشگر است. نمایشگر گوشی های سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخورداراند و وجه تمایز محصولات این برند نسبت به سایر تولیدکنندگان‌اند.

  • گفته می‌شود نسل‌های بعدی سری Z Fold به قلم حرفه‌ای سامسونگ مجهز خواهند شد تا عملا جای سری Note را به‌عنوان انتخاب اول طراحان و گرافیست‌ها بگیرند.
  • علی رغم مزایایی که برای خرید گوشی سامسونگ در بالا برشمردیم،‌ سامسونگ با وجود رقبای قدرتمندی مثل شیائومی کم کم سهم بازارش رو داره از دست میده خصوصا در بازار گوشی های اقتصادی و میان رده.
  • زمانی که یک گوشی‌ هوشمند چند سال آپدیت دریافت کند یعنی نرم افزار به روزی خواهد داشت و شما دیرتر به خرید گوشی جدید احساس نیاز می‌کنید و به همین دلیل هم این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد.
  • پس به راحتی کارهای روزانه را انجام داده ، موسیقی گوش دهید و شبکه‌های اجتماعی مختلف را چک کنید.

بسیاری از کاربران، قیمت گوشی های روز بازار را از سایت کالاتیک بررسی می‌کنند؛ زیرا کالاتیک همواره تلاش می‌کند علاوه بر فروش اجناس، با برخورداری از ضمانت اصالت کالا و داشتن گارانتی معتبر، محصولات را به بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد. به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد. برای برخی از کاربران، بالاتر بودن قیمت موبایل سامسونگ نسبت به برندهایی مانند شیائومی، هواوی و اوپو، توجیه‌پذیر نیست. اما کاربران حرفه‌ای می‌دانند که غول کره‌ای هزینه‌های زیادی را صرف تحقیق و توسعه تکنولوژی‌های مختلف می‌کند؛ درحالی‌که اکثر شرکت‌های چینی از ایده‌ها و فناوری‌های کمپانی‌های دیگر الگو می‌گیرند.

هنگامی که میخواهید قیمت گوشیانجام دهید و گوشی جدیدی انتخاب کنید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید تجربه گوشی هوشمند خود را افزایش دهید. اگر اغلب متوجه می‌شوید که از تلفن گلکسی جدیدتان در ماشین استفاده می‌کنید، برای ناوبری و تماس‌های هندزفری روی پایه تلفن خودرو سرمایه‌گذاری کنید. در هر یک از این شبکه‌ها شما می توانید تجربه پرسرعت ای از اینترنت قوی در مجله خبری محصولات اپل خودتان داشته باشید.

این محصول به شکل پیش‌فرض با اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 ارائه شده است که کاربران به راحتی می‌توانند با آن فعالیت‌های مختلف را تجربه کنند. سامسونگ در این گوشی از اگزینوس 850 که عملکرد نسبتا خوبی در گوشی‌های اقتصادی دارد استفاده شده است. اين وبسايت متعلق به فروشگاه اینترنتی ساری تک ميباشد و تمامی حقوق آن محفوظ ميباشد . اگر شما از کسانی هستید که گوشی خود را زیاد زمین می‌زنید، بهتر است به سراغ انواع فلزی یا پلاستیکی بروید. سری‌ای و اس مخصوص کاربرانی است که به ظاهر گوشی و کیفیت دوربین اهمیت می‌دهند. نخستین مدل خانواده سری نوت در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و به محبوبیت بسیار بالایی دست یافت.

Samsung Galaxy M12 4/128GB Mobile Phone

معمولا پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در دسته گوشی های میان رده و ارزان قیمت قرار میگیرد. هرچند که برخی از گوشی های پرچمدار سامسونگ توانسته سهمی از بازار موبایل سامسونگ را به خود اختصاص دهد. شرکت دیگری که در این سال های اخیر وارد رقابت سختی با گوشی های سامسونگ شده، شرکت چینی شیائومی است که از مهم ترین مشخصات گوشی های آن مقرون به صرفه بودن در کنار قابلیت های شگفت انگیز است. این شرکت چینی روز به روز در حال پیشرفت و جلب نظر افراد زیادی است و تاکنون توانسته به خوبی توانایی های خود را به نمایش گذارد. البته هنوز به اندازه سامسونگ به محبوبیت نرسیده است و افراد زیادی خرید گوشی های سامسونگ را ترجیح می دهند. شایان ذکر است که سامسونگ برای ساخت محصولات خود از بهترین مواد استفاده می کند و بخش های تحقیقاتی آن همواره در حال تحقیق و بررسی برای یافتن راهی به منظور افزایش کیفیت ساخت و طراحی گوشی ها هستند.

http://1gamer.ir

هر یک از این سه مدل از دوربین‌هایی توانمند، تراشه‌ای با توان پردازشی بسیار بالا و کیفیت ساخت فوق العاده‌ای برخوردار هستند و درواقع در میان پرچم‌داران تمام عیار اندرویدی قرار می‌گیرند. سامسونگ جزو معدود برندهایی است که برای بازارهای مختلف، انواع گوشی در کلاس‌های متفاوت را طراحی و تولید می‌کند. تنها کافی است به گوشی های گلکسی سامسونگ علاقه‌مند باشید تا انبوهی از سری‌ها و مدل‌ها را در برابر شما قرار دهد. در ادامه سری های مختلف گوشی های سامسونگ را به شما معرفی می‌کنیم تا با مهم‌ترین ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها آشنا شوید. این شرکت به دلیل رقابت سنگین در بازار موبایل ارزان قیمت، به تولید و عرضه گوشی هایی با قیمت پایین نیز پرداخته است.

این شرکت در دهه‌های بعدی، همه نوع وسیله‌ی الکترونیکی را تولید کرد و تمرکز اصلی آن روی تولید قطعات محصولات دیگر شرکت‌ها بود. شرکت سامسونگ هنوز هم این کار را انجام می‌دهد و در حال حاضر، تولید کننده‌ی اصلی‌ صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند در دنیا است. سری M و F سامسونگ هم تو بازار قابل خریداری هستن ولی موجودی و فروش محدودی دارند. سری ام و اف بیشتر برای بازار هند تولید میشن و معمولا باتری خوبی دارن و تو کشور خودمون هم به صورت محدود وجود دارن. از نظر کیفیت ساخت، می‌توان انتظار مواد باکیفیت‌تری مانند قاب‌های فلزی و عناصر شیشه‌ای در سری S را نیز داشت.

سامسونگ برای فروش گوشی‌های خود در بازار ایالات متحده و چین بایستی حتماً آنها را به تراشه اسنپدارگون مجهز کند، اما در سایر بازارهای جهانی تراشه اختصاصی اگزینوس خودش را بکار می‌گیرد. اگر تا اینجا ما را همراهی کرده باشید، در زمینه‌ی گوشی‌ سامسونگ متخصص شده‌اید. با این حال، هنوز هم اطلاعاتی در رابطه با این برند وجود دارد که بد نیست بدانید.

Galaxy Z