خرید گوشی سامسونگ قیمت روز گوشی‌ سامسونگ 18 بهمن فونر | 9to5mac Farsi

اما همان‌طور که پیش از این گفتیم، بازار هدف سری M، هند و کشورهای خاور دور است و بنابراین این گوشی‌ها در مناطق نسبتا معدودی عرضه می‌شوند. در مقابل، سری A بین‌المللی‌تر است؛ به کشورهای بیش‌تری صادر می‌شود و بنابراین برای دستگاه‌های این خانواده، راحت‌تر می‌توان لوازم جانبی مناسب پیدا کرد. گوشی های Z Flip به‌صورت عمودی خم می‌شوند و از یک روکش شیشه‌ای هیبریدی به‌نام Infinix Flex Display بهره می‌برند.

http://1gamer.ir

خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک بسیار آسان است و تنها با چند کلیک انجام می‌شود. بنابراین دیگری نیازی نیست در همه‌گیری کرونا و البته ترافیک، برای پیدا کردن یک فروشگاه معتبر به بازار و اماکن شلوغ سر بزنید تا از بهترین قیمت اطلاع پیدا کنید. کافی است به وبسایت کالاتیک مراجعه کنید تا گوشی سامسونگ خود را ظرف کم‌تر از 10 دقیقه سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

گوشی سامسونگ یکی از صدها محصول تولید شده توسط شرکت چندملیتی و چند خوشه‌ای سامسونگ است. در حال حاضر این کمپانی با فروش میلیون‌ها گوشی هوشمند در سال یکی از پرفروش‌ترین برندهای گوشی‌ هوشمند در جهان محصوب می شود. گوشی‌ های موبایل پرچمدار سامسونگ یکی از اصلی‌ترین دلایل دستیابی کمپانی سامسونگ به این محبوبیت است. اما در کنار سری گلکسی A، مشهورترین تولیدات سامسونگ با نام سری گلکسی S تولید می‌شود. سامسونگ در سال 2010 اولین مدل این مجموعه را با نام گلکسی S وارد بازار کرد.

  • برای دریافت جدیدترین قیمت گوشی سامسونگ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ مراجعه کنید.
  • تلفن همراه هوشمند می تواند به شما کمک کند تا کارهای روزانه تان را خیلی سریع تر و بدون دغدغه انجام دهید همینطور اگر در استفاده روزانه از این تلفن‌ها دچار مشکل قطعاً شرکت های گارانتی به کمک شما می آیند.
  • یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی به A73 نیرو می دهد که با یک شارژر سریع 25 واتی شارژ می شود.
  • تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد.

ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی در زمان خود محشر بود و باعث شگفتی بسیاری از کاربران شد. در واقع کاربران محصولات این سری قادر هستند با قلم منحصربه‌فرد آن به کارهایی حرفه‌ای و مهندسی پرداخته و از امکانات فوق‌العاده آن بهره ببرند. گوشی‌ های سامسونگ دارای سری‌های مختلفی هستند که گوشی‌های سری S، Note و A محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌آیند. مدل‌های اقتصادی گوشی سامسونگ به‌‌راحتی می‌توانند بسیاری از نیازهای روزمره شما را برطرف کنند. صفحه نمایش آن یک پنل 7 اینچی است که با لایه گوریلا گلس 5 پوشانده شده است. دوربین سلفی گوشی که در بالای نمایشگر قرار دارد، یک لنز با وضوح 40 مگا پیکسل است که تصاویری با کیفیت فوق العاده را ثبت می کند.

در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت. با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G ظرفیت 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت

همچنین در سری A نیز محصولاتی نظیر Galaxy A22، Galaxy A32، Galaxy A42، Galaxy A52 و Galaxy A72 جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 هستند که قیمت مناسب‌تری در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک دارند. جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2021 در سری S گوشی‌های Galaxy S21 Ultra، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 و گلکسی اس 21 FE هستند که در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک در بالاترین جایگاه قرار دارند. پس از این رویداد طوفانی، سامسونگ بیش از پیش به کیفیت تولیدات خود توجه نشان داد تا اینکه در سال‌های اخیر و به‌واسطه‌ی ظهور سیستم عامل اندروید، به بزرگ‌ترین برند موبایل جهان تبدیل شد. بعد از پشت سر گذاشتن این مشکل، سامسونگ تمرکز خود را روی کیفیت محصولات گذاشت، به خصوص در این سال ها که با تولید گوشی های هوشمند گلکسی با سیستم عامل اندروید به عنوان یکی از غول های موبایل جهان شناخته می شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy C5 Pro دو سیم کارت

در سال 2021، Samsung Z Fold3 و Samsung Z Flip3 امکانات بیشتری را ارائه کردند، که باریکتر و سبک تر از مدل های قبلی با دوام بیشتر در برابر آب، به علاوه سازگاری با قلم S طراحی شده بودند. محدودیت‌های اخیر کمیته‌ی رجیستری باعث شده است، کد رجیستری به راحتی برای فروشندگان غیررسمی قابل وصول نباشد. به حساب خود وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید سریعتر خرید کرده، از وضعیت خرید خود آگاه شده و تاریخچه سفارشات خود را مشاهده نمایید.

تلفن همراه هوشمند می تواند به شما کمک کند تا کارهای روزانه تان را خیلی سریع تر و بدون دغدغه انجام دهید همینطور اگر در استفاده روزانه از این تلفن‌ها دچار مشکل قطعاً شرکت های گارانتی به کمک شما می آیند. در فروشگاه اینترنتی دارسو تمامی دستگاه‌ها می‌توانند با گارانتی تهیه کنید. اگر به فکر خرید یک گوشی هوشمند ارزان قیمت از برند سامسونگ هستید و گیج شده اید که تفاوت بین سری F سامسونگ و سری گلکسی M چیست، اینجا می تواند مکان مناسبی برای شما باشد. برای سال 2022، سامسونگ گلکسی A53 5G را به عنوان یک میان رده ایده آل معرفی می کند. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود به‌روزرسانی‌های جالبی را دریافت می‌کند، از جمله سخت‌افزار داخلی سریع‌تر، باتری بزرگ‌تر و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتر.

تا شدن گوشی‌ های این سری، به‌شکل افقی انجام می‌گیرد و بنابراین صفحه نمایش آن‌ها عرض بیش‌تری دارد. قیمت گوشی Z Fold3 (جدیدترین مدل این سری) به دلایل مشخصی مانند نوآوری در طراحی، بهره‌گیری از سخت‌افزار و نمایشگر رده‌بالا و پشتیبانی مجله خبری محصولات اپل از قلم استایلوس بالاتر از سایر محصولات سامسونگ است. کاربران این دستگاه می‌توانند هم‌زمان یک گوشی پرچم‌دار و یک تبلت 7.6 اینچی باکیفیت را همراه داشته باشند و با استفاده از قابلیت تا شدن، آن را به‌راحتی جابه‌جا کنند.

در سه دهه اول فعالیت خود به ارائه خدمات بیمه و مالی ، بورس اوراق بهادار و خرده فروشی کالا هایی مانند سبزی و برنج میپرداخت. سامسونگ از همان سال های اول بخاطر مدیریت و رهبری خوب آقای لی بیونگ چول، با سرعت بسیار زیادی پیشرفت می کرد. پس از موفقیت های بزرگ و تبدیل شدن سامسونگ به یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی، این شرکت Samsung Electronics را در سال 1969 تاسیس کرد. سری سامسونگ گلکسی که با سلیقه طراحی شده و دارای ویژگی های فراوانی است، به دلیل ویژگی های کاربر پسند و عملکرد کارآمد خود شناخته شده است. برای ارتقاء به یک گوشی سامسونگ و لذت بردن از سرگرمی‌هایی که قبلاً هرگز نبوده‌اند، می‌توانید همه انواع گوشی‌های سامسونگ را که به صورت آنلاین در دسترس هستند، بررسی کنید. سامسونگ در سال‌های اخیر همواره در بالای جدول برترین تولیدکنندگان گوشی موبایل بوده است.

مرتب سازی بر اساس: