خرید گوشی موبایل سامسونگ خرید اقساطی موبایل سامسونگ موبایل 7 | 9to5mac Farsi

تا سال ۲۰۱۰ طول کشید که این شرکت با گوشی سامسونگ گلکسی اس که با سیستم عامل اندروید کار می‌کرد، به فروش بسیار خوبی برسد. این گوشی سبب شد که سامسونگ به راحتی، رقبای دیگر را در بازار گوشی‌های هوشمند، کنار بزند. در اواخر سال ۲۰۱۱، گوشی سامسونگ تقریبا ۲۴ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند را به خودش اختصاص داد و سهم گوشی‌های آیفون، ۱۵٪ از این بازار بود. همان طور که می دانید آخرین تکنولوژی ها و دستاورد های یک کمپانی در دل پرچمداران قرار می گیرند. در حال حاضر برای خرید پرچمدار سامسونگ ، یعنی سری S باید مبلغی بیش از 30 میلیون تومان کنار بگذارید. قاعدتا پرداخت چنین مبلغی به صورت یک جا کاری بسیار سخت یا شاید غیر ممکن است.

http://1gamer.ir

از گوشی‌های محبوب این سری نیز می‌توان به گوشی‌های M32، M12، M21s و M62 اشاره کرد. گوشی های سامسونگ سری M که در ابتدا سامسونگ آن‌ها را به منظور رقابت در بازار کشور هند معرفی و عرضه کرد، حالا در دیگر نقاط دنیا، از جمله ایران، نیز وجود دارد. مجله خبری محصولات اپل سری نوت نیز یکی دیگر از محصولات بالا رده شرکت سامسونگ است که به موفقیت‌های تجاری بزرگی دست یافت. به صورت کلی سری گوشی های گلکسی M سامسونگ قیمت مناسب تر و انتخاب مقرون به صرفه تری هستند برای خرید گوشی.

بهترین قیمت گوشی موبایل سامسونگ

در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. حتی این برند گوشی‌های پایین‌رده و اقتصادی نیز تولید می‌کند که کاربران هدف خاص خود را دارد. برای اینکه بتوانید از بهترین مشخصات گوشی سامسونگ استفاده کنید باید قبل از خرید بودجه خود را مشخص کرده و سپس مشخص کنید که دقیقاً چه قابلیتی برای شما در خرید مهم‌ترست. به طور کلی، سامسونگ از دو استراتژی قیمت‌گذاری استفاده می‌کند، اولین آن سیاست قیمت‌گذاری اسکیمینگ و دومین آن هم سیاست قیمت رقابتیست. خرید گوشی سامسونگ از سری‌های Galaxy S، Galaxy Note و Galaxy Z برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نیست. در مجموع، گوشی‌های خانواده‌ی Galaxy A ویژگی‌هایی ضعیف‌تر و دوربین‌هایی با کیفیت پایین‌تر در مقایسه با دیگر گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی دارند.

معمولا، جدیدترین گوشی گلکسی نوت، بسیار مشابه جدیدترین گوشی گلکسی است ولی یک قلم الکترونیک که به S pen معروف است، همراه خودش دارد. در دهه‌ای که گذشت، نمی‌توانید سالی را بیابید که در آن، سری گلکسی اس سامسونگ، حداقل یک نامزد در میان نامزدهای گوشی اندرویدی برتر سال نداشته بوده باشد. به علاوه، گوشی‌های این سری سامسونگ، معمولا همه‌ساله از پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار هستند. نهایتا، سامسونگ توانست تقریبا کل بازار گوشی‌های اندرویدی را به خودش اختصاص دهد. این شرکت، هر سال، ده‌ها گوشی جدید وارد بازار می‌کند که بعضی از آن‌ها تنها در نقاط خاصی در دنیا فروخته می‌شوند. در سال ۲۰۱۲، سامسونگ رسما به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شد.

Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 12/128GB Mobile Phone

این گوشی ها در ازای قیمت مقرون‌به‌صرفه خود دارای امکانات و ویژگی‌های متعددی است که افراد مختلف با کاربری عادی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. اگر به دنبال گوشی های ارزان قیمت هستید میتوانید به لیست قیمت گوشی های پایین رده مراجعه کنید. اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ اقتصادی و مقرون به صرفه هستید که از قابلیت های خوبی برخوردار باشند، می توانید گوشی های سری A سامسونگ را انتخاب کنید.

بسیاری از دوربین‌های محصولات میان‌رده و حتی ارزان‌قیمت شرکت سامسونگ دارای کیفیت بالایی هستند و می‌توانند نیازهای کاربران خود را در این زمینه فراهم کنند. در حال حاضر گوشی‌های سری A سامسونگ بهترین و محبوبترین گوشی‌های میان‌رده این برند هستند که در بین آنها A32 ،A52 و A71 بخوبی امتحان خود را پس داده‌اند و کیفیت بسیار مطلوبی دارند و در بین کاربران محبوبیت فراوانی بدست آورده اند. در حقیقت به‌دلیل نوسانات دلار و بازار ارز به‌طور قطع نمی‌توانیم قیمت مشخصی را برای گوشی های سامسونگ سری Z بیان کنیم، اما می‌دانیم با توجه به امکانات و پردازنده‌های قوی که در این گوشی به کار رفته شده است بدون شک قیمت بالایی دارند. همچنین ما گوشی های سامسونگ سری M را برای مشاغلی همچون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که زمان زیادی از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند نیز توصیه می‌کنیم.

گوشی موبایل سامسونگ

این شرکت طی این سال‌ها در حوزه‌های مختلفی مانند اوراق بهادار، خرده فروشی، کشتی سازی و … فعالیت کرده است؛ اما در زمینه تولید محصولات دیجیتال و گوشی‌های موبایل، در سال 1986 این شرکت اولین گوشی سامسونگ که برای استفاده در درون ماشین طراحی شده بود را روانه بازار کرد. این گوشی موبایل SH-100 نام گرفت که به دلیل کیفیت پایین بعد از چند سال از رده خارج شد. علی رغم مزایایی که برای خرید گوشی سامسونگ در بالا برشمردیم،‌ سامسونگ با وجود رقبای قدرتمندی مثل شیائومی کم کم سهم بازارش رو داره از دست میده خصوصا در بازار گوشی های اقتصادی و میان رده. شاید بزرگترین مشکل گوشی های سامسونگ در قسمت جنس و طراحی بدنه باشه که به جز گوشی های پرچمدار سامسونگ،‌ در بقیه گوشی ها در این بخش گوشی های سایر برندها معمولا جنس بدنه و کیفیت ساخت بهتری دارند. گوشی های سری نوت سامسونگ را می توان غول مرحله آخر گوشی های هوشمند دانست. این گوشی ها نسخه بزرگتر و کامل تر سری اس هستند که همراه با قلم S Pen به بازار عرضه می شوند.

این سری از تلفن های همراه که به تلفن های هوشمند نیز نامیده می شوند از نرم افزارهای مدیریتی خود سامسونگ بهره می برند، در کنار این ها نرم افزارهای کاربردی مانند Gmial ، GPS و … سری گلکسی گوشی سامسونگ دارای چهار باند GSM است علاوه بر این اولین سری گلکسی دارای دوربینی 5 مگاپیکسلی بود. با اینکه شرکت سامسونگ بسیار بزرگ‌تر از اپل است و محصولات بسیار بیشتر و متنوع‌تری را وارد بازار می‌کند، اما گوشی‌های آیفون نیز از فناوری‌های بسیار پیشرفته و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. از آن‌جایی که سامسونگ یک کمپانی بسیار بزرگ است که محصولات بسیار متنوعی در یک محدوده‌ی قیمتی بسیار گسترده ارائه می‌کند، اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، نمی‌توان هیچ برند دیگری را در بازار گوشی‌های هوشمند، رقیبی جدی برای این شرکت در نظر گرفت.

همچنین دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی این گوشی کیفیت بسیار بالایی در ثبت عکس‌های سلفی دارد. اما تنها ویژگی گوشی های سامسونگ نمایشگر با کیفیت نیست بلکه دوربین‌های قدرتمند با قابلیت‌های ویژه و به‌روز نیز از جمله امکاناتی است که سامسونگتوانسته است بسیار در آن قدرتمند ظاهر شود. مدل‌های گوناگون گوشی سامسونگ با توجه به امکانات خارق‌العاده و قیمت مناسب می‌توانند گزینه‌ای عالی برای کاربران باشند. اگر قصد هزینه زیادی را ندارید و می‌خواهید یک گوشی با دوربین عالی داشته باشید، می‌توانید یکی از گوشی‌های سری‌ای سامسونگ را انتخاب کنید؛ اما اگر دارای بودجه کافی هستید، می‌توانید با انتخاب یکی از گوشی‌های جدید سری اس از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند آن بهره ببرید.

  • در واقع، بارها پیش آمده که سامسونگ یک قابلیت را معرفی کرده که بعدا اپل آن را در گوشی‌های خود پیاده‌سازی کرده است.
  • گوشی های Samsung نیز از این قاعده مستثنا نیستند که این مسئله، انتخاب مدل مناسب با قیمت معقول را کمی دشوار کرده است.
  • بازار گوشی‌های هوشمند به بخش‌هایی مانند مدل‌های «پرچمدار»، «میان‌رده» یا «سطح ورودی» تقسیم می‌شود.
  • تکنولوژی سامسونگ در تولید گوشی هوشمند با کیفیت پس از سالها تجربه سبب این شده است که دستگاه های بسیار کاربر پسند و مناسب به بازار تولید کند.
  • این گوشی‌های هوشمند خیلی سریع نیستند و نمی‌توانید با آن عکس‌های حرفه‌ای بگیرید.