خرید گوشی موبایل سامسونگ خرید اقساطی موبایل سامسونگ موبایل 7 | 9to5mac Farsi

سامسونگیک ابرشرکت کره‌ای است که در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت است؛ این کمپانی در سال 1938 به عنوان یک شرکت بازرگانی با سرمایه‌ای حدود 27 دلار توسط لی بیونگ تاسیس شد. شاید بتوان نقطه عطف کمپانی سامسونگ را برای تبدیل شدن به یک برند جهانی و پرطرفدار، سال 1960 دانست؛ سامسونگ در این سال با تشکیل چند بخش به صورت رسمی به صنعت الکترونیک وارد شد و شروع به ساخت تلویزیون‌های سیاه و سفید کرد. کیفیت دوربین و عکس‌برداری گوشی‌های سامسونگ خارق‌العاده بوده و در نوع خود محشر هستند. اولین گوشی‌های این سری فروش چندانی نداشتند، اما امسال با ورود گوشی هایی مانند Z Fold 3 و Z Philip 3، فروش این بخش از بازار را در اختیار گرفت. این سری از گوشی‌های محبوب سامسونگ از لحاظ بودجه در دسته گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

قطعاً اینترنت پرسرعت در گوشی هوشمند یکی از ملاک های شما در خرید یک تلفن همراه است و این همان چیزی است که در تلفن های سامسونگ پیدا خواهید کرد. معمولا هر سال گوشی های سری S سامسونگ که گوشی های پرچمدار این برند هستند، به عنوان بهترین گوشی سامسونگ سال شناخته می شوند. البته با توجه به این که قیمت یکی از فاکتورهای تعیین کننده در انتخاب و خرید گوشی موبایل است، بهتر است بگوییم بهترین مدل گوشی برای هر شخص آن مدلی است که بر اساس بودجه ای که فرد در اختیار دارد و انتظاری که از گوشی دارد، بالاترین ارزش خرید را ارائه دهد. قطعاً اینکه از چه برند و مدلی گوشی بخریم، بسته به میزان هزینه شما متفاوت است اما اگر قصد خرید گوشی اقتصادی را دارید، درحال حاضر هر دو برند سامسونگ و شیائومی گزینه‌های مناسبی در این زمینه را دارند. بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ کیفیت را معمولا در سری اس، سری نوت و سری زد می‌توان جستجو کرد. از آن‌جایی که بازار هدف این محصولات کاربران متمول و طرفداران آخرین فناوری‌های روز است، قیمت گوشی سامسونگ در سری‌های مذکور نسبتا بالا بوده و امکان خرید آن‌ها برای بسیاری از اقشار جامعه وجود ندارد.

گوشی سامسونگ سری نوت

حقیقتاً نام سامسونگ همواره خوش آوازه بوده و چندی می‌شود که به طور متناوب گوشی‌هایی متناسب با نیاز دوستدارانش را عرضه می‌کند. گوشی‌ های سامسونگ به دلیل عملکرد و کیفیت فوق العاده ای که دارند، از فروش فوق العاده‌ای برخوردار می باشند، به طوری که می‌توان گفت عملکرد و فروش مجله خبری محصولات اپل بر سر زبان‌ها است. اگر بخواهیم بررسی دقیقی ازآخرین مدل گوشی سامسونگ داشته باشیم، باید گفت گوشی Galaxy S22 Ultra به عنوان آخرین مدل گوشی سامسونگ شناخته می‌شود که با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و فوق قدرتمند به‌عنوان پرچمدار شرکت سامسونگ در تاریخ 9 فوریه سال 2022 معرفی شد.

  • اگر به دنبال گوشی هستید که بیشتر با آن تماس تلفنی می‌گیرید، از اینترنت استفاده می‌کنید و گاهی عکس می‌گیرید، این مدل گوشی‌ها برای شما مناسب هستند.
  • در سال ۲۰۱۲، سامسونگ رسما به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شد.
  • با بالا رفتن تنوع محصولات در بازار موبایل، حالا سامسونگ هم تلاش می‌کند هر نسل از گوشی های پرچمدار خود را در چند ورژن طراحی و تولید کند.
  • شرکت هوآوی در سال ۲۰۲۰، تنها مدت کوتاهی توانست عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند را از سامسونگ بگیرد ولی این برتری هوآوی خیلی دوام نداشت.
  • این کمپانی یکی از بزرگترین شرکت‌های کره جنوبی به شمار می‌رود که تقریباً یک پنجم کل صادرات کشور را؛ صنایع الکترونیکی، صنایع سنگین، ساخت و ساز و صنایع دفاعی، به خصوص گوشی های سامسونگ بر عهده دارد.

هسته اصلی خانواده Galaxy Z یک لولای سفارشی و بسیار انعطاف پذیر Corning® Gorilla® Glass Victus® است که به شما امکان می دهد تلفن خود را صدها هزار بار بدون خطر شکستن باز و بسته کنید. کره‌ای‌ها پس از تاچ ویز در سال ۲۰۱۸ از Samsung Experience رونمایی کردند و از سال ۲۰۱۹ با کمی ارتقا رابط کاربری سامسونگ به One UI تغییر نام داد. این رابط کاربری که بر پایه‌ی اندروید است در جدیدترین به‌روزرسانی که برای گوشی های جدید سامسونگ ارائه شده، به نسخه‌ی ۳.۱ با اندروید ۱۱ آپدیت شده است.

ما سعی کردیم بین دریافت انتقادی و تجاری با اهمیت واقعی هر تلفن، ویژگی‌ها و مشخصات ارائه شده، و احساسات خودمان تعادل برقرار کنیم. ما همچنین تصمیم گرفته‌ایم که فقط به نسخه‌های اصلی پایبند باشیم، بنابراین هیچ ورودی مانند Galaxy S20 FE و Galaxy S4 Zoom وجود ندارد. نمایشگر همیشه روشن در اکثر گوشی‌‌‌ های سامسونگ که به پنل اولد مجهز شده‌اند وجود دارد؛ این ویژگی نوتیفیکیشن‌ها را وقتی صفحه خاموش است نشان می‌دهد و به نوعی شما را از چراغ نوتیفیکیشن بی‌نیاز می‌کند. نمایندگی سامسونگ سامانه فیلتر هوشمند محصولات سامسونگ را برای راحتی انتخاب مشتریان گرامی راه اندازی کرده است. اما سوال مهم اینجاست که کیفیت گوشی ساخت هند با ویتنام تفاوت دارد؟ در یک کلمه خیر!

سری M چند سال پیش توسط این شرکت راه اندازی شد و در مدت زمان کوتاهی شهرت زیادی به دست آورد. این یک سری باتری مرکزی است که یک باتری بزرگ و سایر ویژگی های عالی را در تلفن با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. برای کار با هندزفری، بسیاری از هدست‌های بلوتوث می‌توانند مستقیماً به سامسونگ جدید شما متصل شوند.

گوشی سامسونگ A13 | حافظه 64 رم 4 گیگابایت ا Samsung Galaxy A13 64/4 GB

از تاریخچه که بگذریم باید گفت این کمپانی امروزه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند می‌باشد که به دلیل تولید محصولاتی باکیفیت، از شهرت فراوانی برخوردار است. اما قیمت گوشی‌ های سامسونگ چقدر است؟ یا اینکه آخرین مدل گوشی سامسونگ را از کجا می توانیم خریداری کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را تا آخر با دقت مطالعه کنید. سامسونگ جزو آن دسته از شرکت‌هایی است که با تولید مدل‌های مختلف گوشی موبایل، سلیقه بسیاری از کاربران را پوشش داده است. قیمت گوشی های سامسونگ در مقایسه با خدماتی که ارائه می‌دهند بسیار عالی است. مدل‌های هم‌رده از این دو سری، به‌لحاظ عملکرد سخت‌افزاری و کیفیت دوربین و نمایشگر (و حتی در برخی موارد از نظر طراحی) شباهت‌های زیادی با هم دارند.

Galaxy F62، Galaxy M62، Galaxy F12، Galaxy M12، Galaxy M42 و Galaxy F52 از دیگر گوشی‌هایی هستند که سامسونگ آن‌ها را در سال 2021 عرضه کرده است. با توجه به قیمت مناسب و سخت افزار قابل قبول گوشی های گلکسی A سامسونگ، خرید آن ها برای مصارف عمومی و استفاده در کلاس های آنلاین دانشگاه و مدرسه توصیه می شود. در صورتی که در بودجه محدودیت نداشته باشید و به دنبال یه گوشی سامسونگ با سخت افزار و دوربین عالی باشید میتوانید در گوشی های پرچم دار به دنبال گوشی مورد نظر خود باشید .

http://1gamer.ir

این مورد صدای شفافی را حتی در حالی که گوشی Samsung را در حالت افقی نگه داشته‌اید به شما می‌دهد. این سری جزء جدیدترین محصولات سامسونگ محسوب می‌شوند که توانسته‌اند در مدت زمانی بسیار کوتاه در بین علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی محبوب واقع شوند. این افراد می‌توانند براحتی و به بهترین شکل ممکن ایده‌های ناب خود را در گوشی هوشمندشان پیاده کنند.

در سری A معمولا A5 محبوبیت بالایی دارند و مثلا A51 توانست موفقیت بسیار زیادی به دست بیاورد و A52 هم تا حد زیادی این فروش خوب را تکرار کرد و حالا هم نوبت به A53 رسیده است. اصلی‌ترین میان‌رده‌های سازنده کره‌ای همین گوشی ‌های سری A هستند که در چند دسته مختلف وارد بازار می‌شوند. دسته A0 ارزان‌ترین گوشی ‌های این سری و دسته A7 گران‌ترین گوشی‌ های این سری را شامل می‌شوند. مثلا گلکسی A03 ارزان‌ترین گوشی این برند و گلکسی A73 گران‌ترین میان‌رده این سازنده است. همیشه یکی از برتری‌های آیفون‌ها به نسبت گوشی ‌های سامسونگ همین موضوع آپدیت نرم افزاری طولانی مدت در نظر گرفته می‌شد ولی حالا طی دو سال اخیر سازنده کره‌ای سیاست‌های خود را تغییر داده است. گوشی ‌های پرچمدار سامسونگ4 سال آپدیت نرم افزاری و 5 سال آپدیت امنیتی دریافت خواهند کرد و این عدد برای گوشی ‌های میان‌رده 3 سال آپدیت نرم افزاری و 4 سال آپدیت امنیتی خواهد بود.