خرید گوشی موبایل سامسونگ خرید اقساطی موبایل سامسونگ موبایل 7 | 9to5mac Farsi

البته، جدید شرکت LG اعلام کرده است که دیگر گوشی هوشمند تولید نمی‌کند عملا به غیر از آیفون، رقیب دیگری برای گوشی‌های سامسونگ باقی نمی‌ماند. مورد اول، یک گوشی است که ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی دارد و وقتی باز می‌شود، ظاهری شبیه به یک تبلت پیدا می‌کند. مورد بعدی، شبیه گوشی‌های تاشونده‌ی قدیمی است و وقتی که باز می شود، ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی پیدا می‌کند. در روزهای آغازین معرفی گوشی‌های سری Galaxy Note، اندازه، مشخصات و طراحی این گوشی‌ها تفاوت زیادی با گوشی‌های سری Galaxy S سامسونگ داشت.

همچنین تفاوت قیمت بین این دو خط است که در آن گوشی های سری M کمی ارزان تر از سری F هستند. دارای امنیت کامل knox و پشتیبانی کامل از نسخه One UI درست مانند دستگاه های سری A. وقتی فکر می‌کنید کدام گوشی را بخرید، همیشه توصیه می‌شود به سراغ جدیدترین مدل بروید، زیرا آنها از آخرین مشخصات و فناوری پیشرفته موبایل بهره می‌برند.

گوشی‌های پرچمدار مثل S20 Ultru، A71، A51 از جمله مدل‌هایی هستند که دوربین بسیار خوبی دارند. بیونگ چول شرکت سامسونگ را وارد صنایع مختلفی مثل صنایع غذایی، نساجی، بیمه و خرده‌فروشی کرد. تا دهه‌ی ۱۹۶۰ طول کشید تا اینکه سامسونگ بالاخره وارد حوزه‌ی الکترونیک شد.

  • این بدان معناست که گوشی‌های هوشمند مدرن مجهز به باتری‌های یون لیتیوم، می‌توانند در کمتر از نیم ساعت از صفر به حداکثر شارژ برسند و برای کل روز دوام می‌آورند.
  • سری ای گوشی سامسونگ جز میان رده های این برند شناخته می شود، هدف از تولید این نوع میان رده ها توسط سامسونگ این است که هر کس با هر بودجه ای بتواند یک گوشی سامسونگ کارآمد داشته باشد.
  • اما در کنار سری گلکسی A، مشهورترین تولیدات سامسونگ با نام سری گلکسی S تولید می‌شود.
  • در همان زمان‌ها، شرکت سامسونگ یک سری گوشی سامسونگ را با سیستم‌های عامل متنوعی شامل سیمبین، ویندوز و …

در جدیدترین رابط کاربری سامسونگ شما میتوانید از مجموعه‌ای از کارهایی که قطعاً به کار شما در طول شبانه روز می آید استفاده کنید. اما هیجان واقعی در اطراف گوشی سامسونگ به سبک طراحی نوآورانه آنها مربوط می شود. با گزینه‌های متعدد، می‌توانید گوشی‌های سامسونگ را با صفحه‌نمایش معمولی تک‌پنل یا تلفن‌های تاشو پیدا کنید. گوشی تاشو سامسونگ، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی میانرده سامسونگ، گوشی قلم دار سامسونگ، گوشی مقرون بصرفه سامسونگ را می توانید تهیه کنید. گوشی های سامسونگ حتی در مدل‌های میان‌رده نمایشگرهای بسیار خوبی دارند و همواره از نمایشگرهای اولد این شرکت به عنوان یکی از بهترین‌‌ها در هر رده یاد می‌شود؛ نمایشگرهای اولد روشنایی بالایی دارند و کنتراست عالی و رنگ‌های زنده‌ای ارائه می‌کنند. سامسونگ در پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ رتبه اول لیست صادرات جهانی گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرد.

به دلیل این که سامسونگ یکی از برندهای بزرگ دنیاست، در بیشتر شهرهای دنیا و ازجمله ایران نمایندگی های فروش و تعمیرات آن به راحتی یافت می شود. سامسونگ در تمام رده های گوشی های خود از سخت افزارهای قدرتمند و جدیدی استفاده می کند. این مسئله برای نرم افزارهای آن نیز صادق است، به خصوص که نرم افزارها از قابلیت به روزرسانی برخوردار هستند. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد.

گوشی موبایل گلکسی A33 سامسونگ 5G – حافظه 128 گیگابایت – رم 6 گیگابایت

تمامی گوشی های سامسونگبه‌صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند و کمپانی سامسونگ برای کارایی بهتر، گوشی های خود را به رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی One UI روانه بازار می‌کند. معمولاً آپدیت گوشی‌های سامسونگ به‌صورت مرتب و منظم از طرف این کمپانی عرضه می‌شود و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین سامسونگ قول داده از سال 2020 به بعد تقریبا برای همه‌ی گوشی‌های خود، پشتیبانی 3 ساله آپدیت نرم‌افزاری و ساپورت 4 ساله به‌روزرسانی امنیتی را در نظر بگیرد. با انتخاب گوشی های سری M، کم‌ترین مزیتی که نصیب‌تان می‌شود، باتری با ظرفیت بالا و عمر طولانی است. سامسونگ با هدفی مشخص شروع به طراحی و تولید سری M کرده و تمام تلاش خود را می‌کند که قیمت تمام‌شده‌ی این دستگاه‌ها را پایین نگه دارد. بنابراین اگر قصد خرید یک موبایل اقتصادی از برندی معتبر را دارید، حتما نگاهی به این سری از گوشی های سامسونگ و مدل‌هایی مانند M12، M22، M32 و M52 بیندازید.

http://1gamer.ir

ابتدایی ترین گوشی سری S سامسونگ در سال 2010 روانه ی بازار شد، صفحه نمایش سوپر امولد در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی و اندروید 2.1 از مشخصه های بارز این سری بود. از سال 2010 تا به امروز به فاصله ی یک سال یکبار مدل جدید از سری S سامسونگ به بازار عرضه می شود که آخرین آن ها S10 plus است. این مجله خبری محصولات اپل دارای دو دوربین 16 و 12 پیکسلی است و از اندروید 9.0 نیز پشتیبانی می کند. با اینکه در ابتدای کار فروش این گوشی ها بسیار کم بود اما آن ها قصد عقب نشینی از تجارت موبایل را نداشتند. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

گوشی سامسونگ در طی سال‌های اخیر