شهرت اپل در یک نظرسنجی جدید از بهترین برندهای آمریکایی در رتبه 10 قرار دارد، در حالی که شبکه های اجتماعی متا و توییتر در رتبه 10 پایینی قرار دارند – نه چندان دور از آخرین رتبه سازمان ترامپ.
اپل امتیاز 80.6 از 100 را در مقایسه با پاتاگونیا 83.5 کسب کرد و از رتبه یازدهم در سال گذشته سقوط کرد.
شرکت پوشاک بیرونی پاتاگونیا بالاتر از Costco، John Deere، Trader Joe و Chick-fil-A در جایگاه برتر قرار گرفت. 10 نفر برتر توسط تویوتا، سامسونگ، آمازون، USAA و اپل تکمیل شدند.
امتیاز شهرت اپل
سپس این نظرسنجی از مصرفکنندگان میخواهد که برندهای انتخابی خود را در مقیاسهای مختلف رتبهبندی کنند، اپل بالاترین امتیاز را در محصولات و خدمات، و بدترین امتیاز را در شهروندی، با شخصیت و اخلاقیات پایین کسب کرده است.
همکاری با Axios آن را به Axios Harris Poll تغییر نام داد.
نام تجاری با بدترین شهرت، The Trump Organization با امتیاز 52.9 بود.
متا و توییتر جزو بدترین برندهای ۱۰۰ هستند:
- #96: متا
- شماره 97: توییتر
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.