
نام تجاری با بدترین شهرت، The Trump Organization با امتیاز 52.9 بود.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.
نام تجاری با بدترین شهرت، The Trump Organization با امتیاز 52.9 بود.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.
Source link
بخش appl 9to5mac فارسی
اپل امتیاز 80.6 از 100 را در مقایسه با پاتاگونیا 83.5 کسب کرد و از رتبه یازدهم در سال گذشته سقوط کرد.
شهرت اپل در یک نظرسنجی جدید از بهترین برندهای آمریکایی در رتبه 10 قرار دارد، در حالی که شبکه های اجتماعی متا و توییتر در رتبه 10 پایینی قرار دارند – نه چندان دور از آخرین رتبه سازمان ترامپ.
رتبه بندی های دقیق، جایگاه این شرکت را در رتبه بندی و رتبه بندی آن از 100 نشان می دهد.
شرکت نظرسنجی هریس در حال حاضر 24 سال است که از همین روش استفاده کرده است و از یک نمونه بزرگ و نماینده ملی از آمریکایی ها خواسته است تا دو برندی را که به نظر آنها دارای بهترین شهرت هستند و دو برند را که بدترین آنها را دارند، نام ببرند.
متا و توییتر جزو بدترین برندهای ۱۰۰ هستند:
سپس این نظرسنجی از مصرفکنندگان میخواهد که برندهای انتخابی خود را در مقیاسهای مختلف رتبهبندی کنند، اپل بالاترین امتیاز را در محصولات و خدمات، و بدترین امتیاز را در شهروندی، با شخصیت و اخلاقیات پایین کسب کرده است.
شرکت پوشاک بیرونی پاتاگونیا بالاتر از Costco، John Deere، Trader Joe و Chick-fil-A در جایگاه برتر قرار گرفت. 10 نفر برتر توسط تویوتا، سامسونگ، آمازون، USAA و اپل تکمیل شدند.
عکس: Apple Central World, Bangkok/Foster+Partners
همکاری با Axios آن را به Axios Harris Poll تغییر نام داد.