رتبه 10 شهرت اپل در نظرسنجی جدید. هیچ جایزه ای برای حدس زدن بدترین ها وجود ندارد

نام تجاری با بدترین شهرت، The Trump Organization با امتیاز 52.9 بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل امتیاز 80.6 از 100 را در مقایسه با پاتاگونیا 83.5 کسب کرد و از رتبه یازدهم در سال گذشته سقوط کرد.

شهرت اپل در یک نظرسنجی جدید از بهترین برندهای آمریکایی در رتبه 10 قرار دارد، در حالی که شبکه های اجتماعی متا و توییتر در رتبه 10 پایینی قرار دارند – نه چندان دور از آخرین رتبه سازمان ترامپ.

رتبه بندی های دقیق، جایگاه این شرکت را در رتبه بندی و رتبه بندی آن از 100 نشان می دهد.

  • شماره 19: شخصیت 76.9
  • شماره 2: مسیر 84.4
  • شماره 23: اعتماد به نفس 79.7
  • شماره 9: کشت 80.8
  • شماره 27: اخلاق 77.6
  • شماره 39 تابعیت 73.0
  • شماره 4: ویژن 84.0
  • شماره 7: رشد 83.4
  • شماره 3: محصولات و خدمات 85.1

شرکت نظرسنجی هریس در حال حاضر 24 سال است که از همین روش استفاده کرده است و از یک نمونه بزرگ و نماینده ملی از آمریکایی ها خواسته است تا دو برندی را که به نظر آنها دارای بهترین شهرت هستند و دو برند را که بدترین آنها را دارند، نام ببرند.

متا و توییتر جزو بدترین برندهای ۱۰۰ هستند:

  • #96: متا
  • شماره 97: توییتر

سپس این نظرسنجی از مصرف‌کنندگان می‌خواهد که برندهای انتخابی خود را در مقیاس‌های مختلف رتبه‌بندی کنند، اپل بالاترین امتیاز را در محصولات و خدمات، و بدترین امتیاز را در شهروندی، با شخصیت و اخلاقیات پایین کسب کرده است.

شرکت پوشاک بیرونی پاتاگونیا بالاتر از Costco، John Deere، Trader Joe و Chick-fil-A در جایگاه برتر قرار گرفت. 10 نفر برتر توسط تویوتا، سامسونگ، آمازون، USAA و اپل تکمیل شدند.

امتیاز شهرت اپل

عکس: Apple Central World, Bangkok/Foster+Partners

همکاری با Axios آن را به Axios Harris Poll تغییر نام داد.