ساب ردیت آیفون به طور نامحدود خاموش می شود

ج: ابتدا قرار بود اعتراض 48 ساعت طول بکشد. با این حال، پس از یک AMA پر هرج و مرج که توسط مدیر عامل Reddit برگزار شد، برای ما روشن شد که Reddit قصد ندارد با حسن نیت عمل کند. هنگامی که مدیر عامل مایل به دروغ گفتن و انتشار ادعاهای توهین آمیز در مورد توسعه دهنده شخص ثالث دیگری است، سعی کنید دو برابر با وجود اینکه برنامه‌نویس از طریق ضبط‌های صوتی خود را دروغگو نشان می‌دهد، دوباره در یک AMA به آنها بدگویی می‌کند، در آن زمان بود که فهمیدیم با چه چیزی روبرو هستیم. بنابراین، تا زمانی که راه حل معقولی ارائه نشود، subreddit خصوصی خواهد شد.

به راحتی به سرور Discord وابسته ما بپیوندید. این سرور توسط اعضای تیم subreddit mod پشتیبانی و مدیریت می شود.

در اینجا جزئیات بیشتری در مورد اعتراض ساب ردیت آیفون که از فردا آغاز می شود وجود دارد:


ما بابت پیام‌های برگشتی و برگشتی در اینجا عذرخواهی می‌کنیم، اما فقط می‌خواستیم جامعه خود را از قصد خود برای خصوصی کردن r/iPhone (از آنجایی که محدود شده است) در 24 ساعت آینده مطلع کنیم. این به دنبال آخرین اعلامیه ما چند ساعت پیش است که ما subreddit را محدود کرده ایم (به این معنی که subreddit همچنان قابل مشاهده است اما هیچ پست جدیدی پست نمی شود). لطفا این پست را برای پیشینه کامل این وضعیت نیز بخوانید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

سلام به همه،

س: کجا می توانم در مورد iPhone و/یا iOS صحبت کنم؟

س: در این مورد نامعین به چه معناست؟

پس از اینکه Reddit هزینه های API جدید خود را برای توسعه دهندگانی که برنامه های شخص ثالث مانند Apollo را می کشند، اعلام کرد، یکی از محبوب ترین subreddit های مرتبط با اپل اعلام کرد که اعتراض خود را زودتر آغاز خواهد کرد. در ادامه، مودها به اشتراک گذاشتند که این فقط برای چند روز نخواهد بود، بلکه برنامه‌ریزی می‌کنند که ساب ردیت آیفون تا زمانی که «رزولوشنی معقول ارائه نشود» از بین برود.

سوالات متداول:

پاسخ: خصوصی کردن r/iPhone به این معنی است که هیچ کس به جز ناظران و فرستندگان تایید شده نمی تواند صفحه اصلی subreddit را ببیند. هنگام تلاش برای دسترسی به subreddit، با یک صفحه خالی مواجه می شوید که می گوید “r/iPhone توسط گردانندگان subreddit روی خصوصی تنظیم شده است”.

س: آیا Reddit شما را به عنوان ناظر حذف نمی کند و ساب ردیت را به اجبار باز نمی کند؟

امیدوارم به زودی شما را ببینم.

س: چه باید کرد r/iPhone به معنی خصوصی، در این مورد؟

مودهای subreddit آیفون قصد داشتند به دلیل اعتراض در 12 ژوئن تعطیل شوند، اما به دنبال AMA با هافمن، iPhoneMods امروز (از طریق Daring Fireball) به اشتراک گذاشت که از 11 ژوئن به طور نامحدود به حالت خصوصی در خواهد آمد.

شایان ذکر است، ساب ردیت اپل نیز قصد دارد در 12 ژوئن تعطیل شود و می گوید در صورتی که “هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه ردیت تصمیم به تصحیح آنچه خراب کرده است” وجود نداشته باشد، “اقدامات دیگری” را در نظر خواهد گرفت.

هفته گذشته، هنگامی که اخبار منتشر شد و ناظران Reddit تصمیمات غیر منطقی شرکت و آنچه را که باید انجام دهند را در نظر گرفتند، صدها ساب ردیت (اکنون بیش از 4000 نفر) برای شروع 12 ژوئن اعتراضی را برنامه ریزی کردند که شاهد سیاه شدن بیشتر وب سایت خواهد بود.

پاسخ: بسیار امکان پذیر است. Reddit چندین بار به صراحت اعلام کرده است که آنچه را که باید انجام دهند تا سایت را فعال نگه دارند، انجام خواهند داد. به عنوان مد، ما برای این نتیجه آماده هستیم. هیچ یک از ما نمی‌خواهیم سایتی را تعدیل کنیم که همچنان پایگاه کاربر خود را تلف می‌کند، به توسعه‌دهندگان و ناظران شخص ثالث بی‌احترامی می‌کند، یا این کار را انجام می‌دهد. داوطلبکار برای سایتی که توسط یک مدیر عامل اداره می شود و دروغ های آشکار و اتهامات افتراآمیز را علیه کسانی که به انتشار آن در صفحه اول اینترنت کمک کرده اند، منتشر می کند.

در اواخر ماه مه، هنگام توسعه آپولو، جزئیات مربوط به API به روز شده را از Reddit شنیدیم کریستین سلیگ به اشتراک گذاشت که این شرکت سالانه 20 میلیون دلار برای اجرای برنامه خود درخواست می کند.

در نهایت ممنون. هر اتفاقی که برای ما ناظم‌ها بیفتد، می‌خواهیم از شما برای کمک به تبدیل r/iPhone به آنچه امروز است تشکر کنیم. ما واقعاً از تماشای رشد این انجمن لذت بردیم، و می‌دانیم که بدون شما، کاربران، به جایی که امروز است، نمی‌رسید. ما همیشه این کار را به درستی انجام نداده‌ایم، اما امیدواریم متوجه شده باشید که ما همیشه بهترین‌ها را برای جامعه می‌خواستیم. امیدوارم به زودی با هم برگردیم، اما توپ در زمین Reddit است. بقیه فقط به آنها و تنها به آنها بستگی دارد. بیایید امیدوار باشیم که آنها کار درست را انجام دهند و با یک تصمیم مناسب به ما مراجعه کنند.

این پست بیشتر توضیح می‌دهد که منظور از مودها از «تعریف‌نشده»، نگرانی‌ها در مورد حذف گردانندگان Reddit، و پیوندی به سرور Discord آن است که «از اعضای تیم پشتیبانی و مدیریت می‌شود. mod subreddit».

در 8 ژوئن، کریستین سلیگ رسما اعلام کرد که باید آپولو را در پایان ژوئن متوقف کند. روز بعد، استیو هافمن، مدیر عامل Reddit میزبان چیزی بود که معلوم شد یک AMA فاجعه بار در این پلتفرم بود.

تیم مود r/iPhone.

با توجه به عوامل مختلف، تصمیم گیری آسانی نبود، اما تصمیمی است که ما احساس راحتی می کنیم. هر چیزی که قبل از اینکه حالت محدود زودتر اعمال شود، پست شود، اساساً آخرین صفحه اصلی انجمن ما قبل از خصوصی سازی کامل subreddit خواهد بود. در سناریوی (تا حدی بعید) که در آن مدیریت Reddit یک تغییر رهبری دارد که تغییر سیاست API اخیر را مشاهده می‌کند، ما subreddit را دوباره باز می‌کنیم، اما تا زمانی که این اتفاق نیفتد، r/iPhone برای استفاده در هر ظرفیتی در دسترس نخواهد بود. بسیاری از ساب‌ردیت‌های دیگر نیز همین کار را می‌کنند، و ما از آنها برای موضع‌گیری حمایت می‌کنیم.