FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
سهم بازار آیفون ایالات متحده با پشت سر گذاشتن اندروید به رکورد بالایی رسید
بر اساس گزارش جدید اطلاعاتی بازار، سهم بازار آیفون در ایالات متحده در سه ماهه گذشته به بالاترین حد خود رسید و برای اولین بار بیش از 50 درصد از کل بازار ایالات متحده را به آن اختصاص داد.
اپل با پیشی گرفتن از دستگاههای اندرویدی بیش از نیمی از گوشیهای هوشمند مورد استفاده در ایالات متحده را به خود اختصاص داده است، و این به سازنده آیفون برتری نسبت به رقیب خود در بخشهایی مانند مالی و بهداشت و درمان میدهد.
پایگاه فعال نصب شده میلیونها نفری را که از طریق بازار گوشیهای دست دوم به اکوسیستم اپل معرفی شدهاند و همچنین افرادی که از آیفونهای خریداری شده سالها پیش استفاده میکنند، در نظر میگیرد.
وارون میشرا از شرکت کنترپوینت گفت که این بخش بالایی از بازار نه تنها سودآور است، بلکه نسبتاً تحت تأثیر رکود مالی قرار نگرفته است.
در اندازه گیری کل سهم بازار آیفون در ایالات متحده، Counterpoint Research نه تنها به فروش جدید، بلکه به تعداد کل کاربران فعال گوشی های هوشمند – به اصطلاح “پایه نصب فعال” توجه می کند.
خدمات فقط درآمدزایی نمی کنند، بلکه سودهای بزرگ نیز ایجاد می کنند. در حالی که حاشیه کلی اپل حدود 37-38٪ است، حاشیه خدمات تخمین زده می شود بیش از 70٪ باشد.
آیفون بر فروش پریمیوم جهانی تسلط دارد
اپل همچنین بر فروش جهانی گوشی های هوشمند پریمیوم تسلط دارد و 78 درصد از بخش 1000 دلاری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.
سهم بازار آیفون آمریکا
طبق داده های Counterpoint Research، بالاترین سهم 50 درصدی آیفون از زمان عرضه آن در سال 2007 برای اولین بار در سه ماهه منتهی به ژوئن گذشته بود. حدود 150 دستگاه با استفاده از سیستم عامل اندروید گوگل به رهبری سامسونگ و لنوو بقیه را تشکیل می دادند […]
بن وودز، تحلیلگر CSS Insight با این نظر موافق است و میگوید در حالی که محمولههای سه ماهه ممکن است سرفصلها را به خود اختصاص دهد، اپل “به آرامی هر سال سهم بیشتری را به دست میآورد.”
گزارش جداگانهای از Counterpoint نشان میدهد که اپل همچنان بر بازار جهانی گوشیهای هوشمند پریمیوم تسلط دارد.
عکس: Mathieu Improvisato/Unsplash
Source link
بخش آیفون 13 9to5mac فارسی
علیرغم فشارهای تورمی، این روند در بازار فوق پریمیوم در تمام مناطق فراگیر است. در واقع، مصرف کنندگان مرفه تحت تأثیر بادهای معکوس اقتصادی فعلی قرار ندارند. در نتیجه، بخش قیمت پایین تا متوسط به شدت تحت تأثیر بادهای مخالف کلان اخیر قرار گرفته است، در حالی که بخش قیمت های بالا همچنان قوی به نظر می رسد و میانگین قیمت های فروش را بیشتر افزایش می دهد. علاوه بر این، تعداد فزاینده برنامه های تامین مالی و اکوسیستم رو به رشد بازپس گیری و EMI ها [monthly payment plans] همچنین به مصرفکنندگان کمک میکند دستگاههای خود را بدون پرداخت هزینه کامل بهروز کنند. »
او میگوید پایگاه نصبشده – چیزی که اپل همیشه بر آن تاکید کرده و به عنوان “موتور” خود برای این شرکت توصیف کرده است – اهمیت فزایندهای دارد زیرا سازنده آیفون به طور مداوم درآمد خود را از صاحبان افزایش میدهد. آیفونهای موجود.
را FT میگوید در حالی که محمولههای تلفنهای جدید بسته به زمان راهاندازی گوشیهای هوشمند میتوانند به شدت از یک چهارم به سه ماهه نوسان داشته باشند، پایه نصبشده فعال معیار معنیداری برای محبوبیت است.
هرکسی که آیفونی بخرد، چه دست دوم، چه دست سوم یا دست چهارم، احتمالاً به اپل پول میدهد تا برنامهها را بخرد، برای iCloud بپردازد، از Apple Music استفاده کند یا با Apple Pay تراکنش انجام دهد. و این الگویی است که هیچ کس دیگری ندارد. ، واقعاً توانسته است تکرار کند.
را فایننشال تایمز این مرحله جدید را گزارش می دهد.
بخش حق بیمه به عنوان یک تعریف می شود عمده فروشی قیمت 400 دلار + در اینجا اپل 57 درصد از بازار جهانی را در اختیار دارد. در گروه فوق پریمیوم دستگاه های بالای 1000 دلار، اپل 78 درصد از این بخش را در اختیار دارد.
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: